dendy píše:demsky: a este vacsi problem je spravit dobry oscilator - trosku som sa svojho casu s tym babral v synthmakeri a skusal som aj nejake custom C/asm kody a je to fakt ze velky oriesok spravit dobry oscilator co slape od najnizsich az po najvyssie oktavy v poriadku bez neziaducich efektov ...
ak nejde o cisty sinus oscilator, tak je vhodne pouzit tak 4x oversampling + kvalitny lowpass aby to dobre znelo. hlavne pri sqare a saw priebehoch je to nutnost, inak tam vznika velmi nepekny aliasing. (aj ked ono okrem oversamplingu existuju aj o dost prefikanejsie sposoby ako sa vyhnut aliasingu. napr toto je uplne krasny sposob http://www-ccrma.stanford.edu/~stilti/papers/blit.pdf ). prijde mi ze s tymto nieje az taky problem ak vies co robis a si to pises sam a nerobis to z polotovarov v reaktore alebo inde.
(s tou substraktivnou syntezou som si samozrejme robil prdel. svoj pulse mam moc rad. rovnako sa mi pacia aj veci od clavia aj evolver (virus uz pomenej ked mam byt uprimny))
Ondrash to napisal uplne perfektne. Ja som sa tiez napriklad snazil prist na chut Reaktoru, robil som este v Generatore a vtedy to bolo nieco pre mna nove a revolucne, ale nikdy som sa nedostal do stadia ze by som chcel pouzit nejaky zvuk z neho.
Mne osobne aliasing nevadi napriklad v Kurzweili pri DSP oscilatoroch, pretoze obcas pri vyssich tonoch ked pracujem so zvukom sa objavi uplne nadherna anomalia, ale inde mi aliasing vadi.
Inak resamplingy a oversamplingy sa tu uz niekde riesili...
toto by NIKDY nevzniklo na discovery.. proste discovery na to nema, takto tie zvuky neuhra .. ani nahodou... za to ze sa mi podarilo spravit tento track vdacin cervenej potvore
Naposledy upravil(a) dendy dne 25 dub 2008 12:38, celkem upraveno 1 x.
Zkrátka pokud se pracuje s HW tak se dojde zajiste k jinému vysledku než u sw zaleží na tom jak se komu s čim pracuje lépe... a jaký má pocit z udělané prace (hudby)
Amorph píše:Poklop: za predpokladu, ze sampl nijak neresamplujes, netransponujes a neefektujes, tak zni 100% stejne. Jediny co by se mohlo podepsat je jeste interpolace pri michani vice samplu do jednoho audio vystupu.
Jeste k tomu "spatnemu" zvuku Kotaktu. Na truthech jsem mel taky pocit, ze to porad neni ono a ze z toho nemuzu poradne vymichat basu a ze je to porad nejaky zamlzeny. No na Adamech jsem radikalne zmenil nazor. Najdnou jsem zacal ekvalizovat daleko min, pouzivat efekty jemnejs a najednou vsechno prokouklo a zpevnilo se. Tim nechci rict, ze ty filtry Kontaktu jsou neco skvelyho, ale ze se s tim pracovat da.
Amorph píše:Jeste k tomu "spatnemu" zvuku Kotaktu. Na truthech jsem mel taky pocit, ze to porad neni ono a ze z toho nemuzu poradne vymichat basu a ze je to porad nejaky zamlzeny. No na Adamech jsem radikalne zmenil nazor. Najdnou jsem zacal ekvalizovat daleko min, pouzivat efekty jemnejs a najednou vsechno prokouklo a zpevnilo se. Tim nechci rict, ze ty filtry Kontaktu jsou neco skvelyho, ale ze se s tim pracovat da.
Ondrash: ja vim:) Chtel jsem tim rict, ze ten poslech je dost dulezitej a se vsemi nastroji se musis nejdriv naucit pracovat - a tim myslim treba stovky hodin pouzivani v praxi u tak komplexni veci jako je Kontakt. Ale kazdopadne drzim palce, at se ti s Akkaiem dela tak dobre jak potrebujes.
Tak tedy je tedy plusminus jedno jestli kontakt ci hw sampler rozdil je plusminus maly staci se s kontaktem naucit zadny markantní rozdíl mezi tímm neni???