SSL Duende Native

Ostatní audio software, obecná diskuse
matucha

SSL Duende Native

Příspěvek od matucha » 07 zář 2010 10:51

Tak nam SSL zahodilo DSP ;). Teda zahodi.

Jim@SSL píše:Computers are getting faster and faster. They're not going to stop getting faster either. Power is no longer a problem - even for those with 3 or 4 year old computers. The limiting factor for any DSP-assisted system these days is the environment that it has to work in. With Soundscape (as an example) it is written from the ground up to work with DSP processing so you can get latencies of only 4 samples running plug-ins. In an AU/ASIO system latency is driven by the buffers of the host application (which invariably was not written for DSP-assisted signal processing but for host CPU processing) and this is one of the downsides of things like Duende, UAD, Powercore et al. So looking forwards at this we at SSL decided that unless you are in an absolute mission-critical application a Native system is more than adequate for the job of making music. Rather than develop a new hardware platform for Duende we came to the conclusion that most people just wanted Native plug-ins.

I can confirm that we are working on Duende Native. We will be rolling out a public-beta test phase in the next 4-8 weeks and will be looking for people to join in. Register onto SSL's mailing list to find out when.

Judging from a few comments on the other thread I would like to add the following:

If you are still running a V2/V3 Duende system and are happy with it, then why change? It will be possible (at the point of installation) to decide which of the Duende plug-ins you want to continue to run under V2/V3 and which you want to run Natively. Launching Duende Native does not mean that the plug-ins you own now will not run on the DSP you own now.

Anyone who has a registered Duende will receive a free cross-grade of every plug-in they own. You might want to use this on your main computer and then take the Duende hardware you own and install that on a second machine? Give it to a local music charity? Sell it? Put it on a spike and post it to us? Your call...We will hold the free cross-grade (one per registered unit) open for some time to come. We will not freeze our existing users out of the future of Duende or charge them to be part of it - unlike other manufacturers.

Anyone who has purchased one of the 64 or 128 channel upgrades for their Duende V3 system will get something from us. We have no intention of ripping you off - especially those people who only bought the 128-chanel upgrade in June in our summer special for an INCREDIBLY reduced price.

Pricing of the Native plug-ins will be comparable to the price that most users paid for the V2/V3 versions. The point of SSL plug-ins is their sound. This is where the value of all of our products lies.

There will be free time-limited demos for all, and not just once. We will be offering multiple demo periods on all plug-ins. You will all get plenty of opportunity to use them and make your own conclusions.

I've been mis-quoted by a number of people in the thread in regard to my statements about Duende V3.5 (which by the way works great and most people seem very happy with it). I always said that Duende V3.5 will need Duende hardware to run. Even with the Hybrid Core Processing there is some stuff that the hardware needs to do and (JUST TO BE ABSOLUTELY CLEAR) this is not just about copy protection. The onbard DSPs are doing some work.

I never posted to say that Duende Native did not exist. To avoid accusations of "politician" or "not the whole truth" WTF do you expect me to do - suddenly hold up my hands in surrender and say "Yes, you've rumbled me. And by the way, here's what we're planning to launch next year as well"? Unlike other companies it is our policy not to tout vapourware. If it's not ready to ship in 6 weeks we won't talk about it. There is nothing so frustrating and being teased about kit and then being made to wait.

The news leaked out a little earlier than we had planned, but this news was going to come out anyway....

Right, no further comment from anyone at SSL until we're ready to go into public beta. When this is ready you'll all have the chance to find out about it. Before then I think it is in the best interest of all to nip any "Duende Native vs Duende DSP" or "Duende Native vs Waves" threads. There is no point going over this ( in usual GS fashion) until you all have the chance to actually use them and talk about them with some sense of validation and fact rather than conjecture and opinion.

Head of Workstation Partner Products Business
Solid State Logic

Pytkin
Moderátor

Re: SSL Duende Native

Příspěvek od Pytkin » 07 zář 2010 12:05

nieco na tom je ..

Brooklyn / juanita juarez
Profesionál

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 07 zář 2010 14:22

no to bude jeste velikej fight.

mne v posledni verzi uz duende slape bezchybne, ale porad ctu stovky vlaken nastvanejch uzivatelu, ktery maji problemy -- a dejou se od chvile, co duende vyslo. uz ted je jasny, jaka se zacne objevovat spekulace: ssl to proste s vst dsp neumi, neumelo, a proto to vzdalo, pricemz vyse uvedeny duvody pouzilo jako demagogickou zasterku. i kdyz oni maji vpodstate pravdu - nekteri zoufali majitele duende rezignovane prohlasovali, at uz to radsi ssl vydaji jako native pluginy, kdyz to dsp neumi naprogramovat. bud jak bud, pro me osobne jako majitele je to trochu zhacena investice, protoze budou samozrejme cracky, ale co naplat, s tim se musi pocitat; maji pravdu, ze jde preci jen hlavne o zvuk. ale taky to pro me potvrzuje, ze lepsi investice je trvanlivy zelezo jako drazsi mikrofony, drahy monitory atp.

matucha

Příspěvek od matucha » 07 zář 2010 14:41

Tak takhle to brat nemuzes, to, ze crackly cokoli maj vsichni vubec neznamena, ze diky tomu maj nejaky zazracny vysledky nebo ksefty. Tyhle veci sou vzdycky o tom, co ti vyhovuje a pouzivas a taky na tvoji moralni integrite a bankovnim kontu ;). Rekni mi, kdy si napsled dostal kseft, kvuli tomu, ze mas duende ;).

Jinak jo, mikraky, predzesiky, stary syntaky... vsechno tohle kdyz dobre koupis z druhy ruky, tak vis, ze neprodas o moc levnejc. No a bude to fachat a bude to potreba hodne let.

Me osobne by teda asi UAD native ve verzi "pro vsechny" taky nastval... ale zas kdyz si uvedomim, ze waves s jejich LAxA vecma atd ma nakonec taky kazdej, kdo umi hledat... je mi to nakonec spis fuk. Native UAD by byl vlastne jenom dobre.

Profesionál

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 07 zář 2010 14:58

matucha píše:Tak takhle to brat nemuzes, to, ze crackly cokoli maj vsichni vubec neznamena, ze diky tomu maj nejaky zazracny vysledky nebo ksefty. Tyhle veci sou vzdycky o tom, co ti vyhovuje a pouzivas a taky na tvoji moralni integrite a bankovnim kontu ;). Rekni mi, kdy si napsled dostal kseft, kvuli tomu, ze mas duende ;).

Jinak jo, mikraky, predzesiky, stary syntaky... vsechno tohle kdyz dobre koupis z druhy ruky, tak vis, ze neprodas o moc levnejc. No a bude to fachat a bude to potreba hodne let.

Me osobne by teda asi UAD native ve verzi "pro vsechny" taky nastval... ale zas kdyz si uvedomim, ze waves s jejich LAxA vecma atd ma nakonec taky kazdej, kdo umi hledat... je mi to nakonec spis fuk. Native UAD by byl vlastne jenom dobre.
ja vim, ze nejde o to, co pouzivas: v tomhle pripade je to devalvace investice v tom smyslu, ze prichazis o neco, co melo auru neceho, co se neda stahnout na warezu, cili pro beznyho hobbika neco obrovsky tajemnyho a 'urcite strasne dobryho', a diky tomu mu to tak hraje, wow. :-P

Magion

Příspěvek od Magion » 07 zář 2010 15:23

:D
teďs to vystihl!

Pytkin
Moderátor

Příspěvek od Pytkin » 07 zář 2010 16:26

mne sa len nepaci , ze pri nativnych veciach vymyslaju rozne ochrany , ktore to cele len komplikuju .. DSP verzia ma vyhodu , ze ochranu nepotrebuje , lebo je to chranene uz nutnnostou hardwaru .. zase je fakt ze nativne pluginy maju vyhodu , ze sa rendruju omnoho rychlejsie .. ked robim 1.5 hodinovu relaciu , tak ci to rendrujem 1.5 hodiny , alebo 20 minut , tak to je dost velky rozdiel .. Cize v poslednej dobe mi viac vyhovuju nativne veci , ako UAD ..

Kermitak
Moderátor

Příspěvek od Kermitak » 07 zář 2010 16:31

UAD moc nativni neni :]

Pytkin
Moderátor

Příspěvek od Pytkin » 07 zář 2010 16:32

Kermitak ; ved to nikto netvrdil ;P

biscuit

Příspěvek od biscuit » 07 zář 2010 16:39

to je dobry, jeste to nevyslo ani jako beta a vy uz resite, ze to budou mit vsichni.. ja myslim, ze dneska uz je "dostupnejch" tolik vybornejch veci, ze se to u stahovacu vseho stejne ztrati v prachu a tu pravou hodnotu to bude jen pro lidi co vedi, proc do toho investovali. ja osobne, naprosto preferuju veci, ktery jsem si zaplatil, uz jen z duvodu, abych mel pocit, ze se mi to "vyplatilo". ty maji pro me nejvetsi wow, proste musi, aby bylo ego spokojeny 8)

kermitak: slovensky ako, muze znamenat take nez ;)

Pytkin
Moderátor

Příspěvek od Pytkin » 07 zář 2010 16:43

biscuit ; dobra poznamka :)

Kermitak
Moderátor

Příspěvek od Kermitak » 07 zář 2010 16:56

Pytkin, biscuit: no jo, no jo, dyt uz mlcim :)

Profesionál

Příspěvek od Brooklyn / juanita juarez » 07 zář 2010 19:54

biscuit píše:to je dobry, jeste to nevyslo ani jako beta a vy uz resite, ze to budou mit vsichni.. ja myslim, ze dneska uz je "dostupnejch" tolik vybornejch veci, ze se to u stahovacu vseho stejne ztrati v prachu a tu pravou hodnotu to bude jen pro lidi co vedi, proc do toho investovali. ja osobne, naprosto preferuju veci, ktery jsem si zaplatil, uz jen z duvodu, abych mel pocit, ze se mi to "vyplatilo". ty maji pro me nejvetsi wow, proste musi, aby bylo ego spokojeny 8)

kermitak: slovensky ako, muze znamenat take nez ;)
urcite, to je jedna stranka veci, a urcite ne min zasadni nez ta, kterou se snazim popsat: a sice ta imidzova pro klienta. to, ze si napises: 'mam ve studiu to a to'. to samozrejme nefunguje treba u wavesu, protoze je jich plnej internet. a ted uz to nebude fungovat u duende (jasne, pokud bude crack, ale vime, jak to chodi.) a proto zaver, ze nejlepsi investice jsou drahy zeleza. :-] jinak mas samozrejme pravdu, ze jde vpodstate o romantickej pocit 'koupil sem si to'. (i praktickou stranku to ma: 'koupil sem si to, a proto se to naucim skrz-naskrz'.)

biscuit

Příspěvek od biscuit » 07 zář 2010 21:21

ja chapu i tvuj aspekt. popravde taky me namichne, kdyz se objevi neco co jsem si koupil.. mam pocit jako bych prisel o jedno eso ;) a to neresim zakazniky..
ale ver mi, u lidi jako jsi ty, hraje nejvetsi roli tvoje realny knowhow + vseobecny vedomi "tenhle kluk uz neco dokazal" (obe tyhle veci dohromady umi oslovit zakazniky co zvuku trochu rozumi i ty "povrchnejsi")

jackies

Příspěvek od jackies » 08 zář 2010 00:49

A mě to je všechno jedno, protože to stejně používat nebudu i kdyby to bylo zadarmo.

Odpovědět