je pci-e zla pre DAW ?
Pytkin píše: PCIe minimalne na grafiku urcite nemoze byt zdielana s PCI..
coze???hovorime o tom istom? bavime sa o probleme pci-e ktora drhne pci... mam dojem ze o tom si pisal aj ty...Pytkin píše: ale hovorime o PCIe poziciach predsa .. PCI pozicie su vsetky rovnocenne ..
a na pravu mieru treba uviest ze pci pozicie rovnocenne nie su.tusim ze na mojej doske je prva zdielana s agp, dalsia so sietovkou a spodne dve su zdielane spolu navzajom...
ale ked sa ti nechce debatovat tak OK beriem.
no ale hovorime stale vseobecne .. stale o tom hovorim .. kazda dostka je navrhnuta inak .. treba si vzdy pozriet blokovy diagram .. Vacsinou mas samostatnu zbernicu PCIex16 pre grafiku (pripadne dve pre SLI) .. potom mas dalsiu samostatnu PCIex8 .. pripadne zdielani s druhou 1G sietovkou .. dalej mas samostatnu 1G sietovku .. a trebars dalsi PCIex4 zdielanu s PCI slotmi .. Ale hovorim .. kazda doska to ma inak .. zavisi od chipsetu a celkoveho layoutu dosky ..
A to je to o com hovorim .. ze treba vediet o aku konkretnu dosku ide . a do ktorych slotov boli karty strcene ..
Inak neviem preco sem pleties AGP .. to uz snad neni na doskach s PCIe ..
A to je to o com hovorim .. ze treba vediet o aku konkretnu dosku ide . a do ktorych slotov boli karty strcene ..
Inak neviem preco sem pleties AGP .. to uz snad neni na doskach s PCIe ..
to bol priklad mojej dosky ktora agp ma....
podla mna ti chlapi z RME a Nuendo fora vyskusali vsetky mozne pci sloty. to su veci ktore sa bezne robia ked sa stavia DAW.... neverim ze by urobili taku skolacku chybu a vyvodzovali zavery len z jednej pozicie.
a okrem toho tu nejde o IRQ ale o skor bandwidth...
toto je ta dolezita veta a jadro problemu:
They are presently using a type of PCI to PCI-E bridge rather than a PCI-E controller.
ale uz som k tomu povedal vsetko co viem a vsetko podstatne je napisane na tych linkoch co som vyssie postoval...
podla mna ti chlapi z RME a Nuendo fora vyskusali vsetky mozne pci sloty. to su veci ktore sa bezne robia ked sa stavia DAW.... neverim ze by urobili taku skolacku chybu a vyvodzovali zavery len z jednej pozicie.
a okrem toho tu nejde o IRQ ale o skor bandwidth...
toto je ta dolezita veta a jadro problemu:
They are presently using a type of PCI to PCI-E bridge rather than a PCI-E controller.
ale uz som k tomu povedal vsetko co viem a vsetko podstatne je napisane na tych linkoch co som vyssie postoval...
su dve zbernice pci a pci-e. kazda s vlastnym kanalom.. tak by to malo byt ale nie je.
miesto toho maju jeden spolocny kanal ktory ta pci-e zbernica dokaze zahltit a tym sposobit pukanie a problemy zvukovej karte v pci slote ale aj na firewire.
to je cely problem o ktoroj je tato tema, nic viac a nic menej.
lepsie to uz nie som schopny vysvetlit a vzdavam to... cital si tie linky alebo nie?
miesto toho maju jeden spolocny kanal ktory ta pci-e zbernica dokaze zahltit a tym sposobit pukanie a problemy zvukovej karte v pci slote ale aj na firewire.
to je cely problem o ktoroj je tato tema, nic viac a nic menej.
lepsie to uz nie som schopny vysvetlit a vzdavam to... cital si tie linky alebo nie?
na problem narazili aj hraci :
Je tomu už pár mìsícù, co si uživatelé stìžovali, že jejich nadupaná zvuková karta Creative Sound Blaster X-Fi vydává sem tam jakési praskavé zvuky. Svìte div se, Creative opravdu problém øešil. A co se zjistilo?
Všechny systémy vykazující tuto vadu "praskání zvuku" jsou high-endové herní stroje a spojuje je èipset nVidia nForce 4. Franco De Bonis z Creative popsal závadu takto: pokud je systémová pamì? zatížena požadavky od výkonného grafického subsystému nebo diskového pole, mùže docházet k tomu, že zvuková karta dlouhé cykly èeká na data. Pokud se data zpozdí o více než dvì tøetiny milisekundy, buffer Sound Blasteru jednoduše podteèe. Výsledkem je praskání ve zvuku, které se projevuje výhradnì pøi hraní her.
Je tomu už pár mìsícù, co si uživatelé stìžovali, že jejich nadupaná zvuková karta Creative Sound Blaster X-Fi vydává sem tam jakési praskavé zvuky. Svìte div se, Creative opravdu problém øešil. A co se zjistilo?
Všechny systémy vykazující tuto vadu "praskání zvuku" jsou high-endové herní stroje a spojuje je èipset nVidia nForce 4. Franco De Bonis z Creative popsal závadu takto: pokud je systémová pamì? zatížena požadavky od výkonného grafického subsystému nebo diskového pole, mùže docházet k tomu, že zvuková karta dlouhé cykly èeká na data. Pokud se data zpozdí o více než dvì tøetiny milisekundy, buffer Sound Blasteru jednoduše podteèe. Výsledkem je praskání ve zvuku, které se projevuje výhradnì pøi hraní her.
Pytkin podla mna hovoris od veci pretoze ide o GRAFICKU KARTU ktoru strcis len do jedneho slotu x16 (ak pominieme SLI)
a okrem toho vsetky pci-e sloty pouzivaju ten bridge.co by to bola za blbost keby niektore sloty pci-e sloty fungovali cez pci bridge a niektore na priamo, tak to jednoducho nie je....
a okrem toho vsetky pci-e sloty pouzivaju ten bridge.co by to bola za blbost keby niektore sloty pci-e sloty fungovali cez pci bridge a niektore na priamo, tak to jednoducho nie je....




