Filmova hudba,hudba ku pc hram,jingle atd.

Co se nevešlo do definovaných kategorií a souvisí s tvorbou hudby
Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 19 zář 2007 15:26

ECSON WALDES: v tom traileru jsou dost pekne poskladany motivy za sebou.
Tak ty uz ses v jiny kategorii :))

Uživatelský avatar
nathanael
Příspěvky: 707
Registrován: 07 úno 2007 16:19

Příspěvek od nathanael » 19 zář 2007 18:17

Také teď dělám hudbu k nějaké hře. A přesně, jak říkal Demsky. Oni mi pošlou pár skladeb z buhvíjakých jiných her a z nějakých filmů. Typicky jsou to nějací strašně zlí satanističtí zamindrákovaní metalisté, nebo co, prostě něco otřesného. A řeknou - něco takového bysme chtěli. Ale stejně to udělám po svém, jeslti vůbec.
Ale nedávno jsem jim řekl dost jasně, že pokud zatím mají pouze nějaké artworky a pár modelů budov, tak se nedá dělat hudba do určité situace. Hudba k filmu se také většinou skládá pokud vím až na hotový film. A oni chtějí, abych skládal podle nějakého uboze napsaného, dětinského scénáře a pár obrázků. Nejspíš se jim na to brzo vys*ru, se*ou mě.

Poklop
Příspěvky: 980
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 22 zář 2007 21:50

nathanael: mám skoro uplne stejnej problem :-)

Uživatelský avatar
demsky
Příspěvky: 2671
Registrován: 10 bře 2007 21:43

Příspěvek od demsky » 22 zář 2007 23:25

nathanael: je to ale uplne bezne ze takto sa dnes robi, ved aj Vangelis v nejakom interview spominal ked skladal hudbu do Alexandra tak ze mu v podstate producenti (alebo zeby aj Oliver Stone?) nakazali urobit nieco co teraz bezi, preto tam aj vidno influencie napriklad z Gladiatora od Zimmera. Druha cesta je si urobit vacsiu databazu songov a tu ponukat ako royalty-free music, ako to napriklad robi teraz Bjorn Lynne a jeho partneri cez http://www.shockwave-sound.com
http://www.soundcloud.com/martindemsky | Kurzweil Forte | Arturia MatrixBrute

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 23 zář 2007 00:42

Chucku, nebuď na ně tak zlej...

Uživatelský avatar
Cyril
Příspěvky: 5626
Registrován: 26 říj 2004 12:55

Příspěvek od Cyril » 23 zář 2007 01:11

demsky: Dr. Awesome bejval muj hrdina!
Grafický design – http://www.cyrilkriz.cz (velmi rád navrhnu tiskoviny pro kapely, producenty a studia)

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Příspěvek od Amorph » 24 zář 2007 14:23

Jeden aktuální postřeh z praxe: zrovna u soundtracku do jedný akční hříčky řešim problém, že když se snažim udělat mix "dobře", teda plnej, vyváženej, dynamickej atd. tak to do hry nesedne, bije se to s fxkama a odvadí to pozornost od hry. Když to ztenčim, nechám v tom spoustu děr a uberu energii ve středech a basech, tak to sedne celkem v pohodě, člověk si hraje a na pozadí mu jede něco, co vnímá hlavně podvědomě jako rytmus hry.

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 24 zář 2007 14:24

dobrej postreh
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz

Uživatelský avatar
demsky
Příspěvky: 2671
Registrován: 10 bře 2007 21:43

Příspěvek od demsky » 24 zář 2007 14:33

no ved sa aj vravi ze najlepsi soundtrack je taky o ktorom ani nevies ze tam je :)
http://www.soundcloud.com/martindemsky | Kurzweil Forte | Arturia MatrixBrute

Uživatelský avatar
nathanael
Příspěvky: 707
Registrován: 07 úno 2007 16:19

Příspěvek od nathanael » 24 zář 2007 14:38

amorph: jj, to je jasná věc...možná na nějaké intro v menu atp. si člověk může dopřát nějaké zvukové a melodické onanie, ale ve hře to tak akorát ruší, když je to moc výrazné...ta hudba tam má být, aby dotvářela atmosféru, ne aby si přivlastnila pozornost jen pro sebe...navíc to ani dost dobře nejde, protože jak říkáš, bije se to s efekty...člověk co dělá hudbu primárně pro normální poslech, kdy se posluchač soustředí pouze na hudbu, má tendence tu hudbu dělat výraznější...to ale opravdu za chvíli zjistí každý sám, že do hry se to musí dělat jinak...

adam_kurutz
Příspěvky: 268
Registrován: 15 srp 2007 22:27

Příspěvek od adam_kurutz » 07 říj 2007 21:21

ja som robil hudbu do pocitacovych hier pre mayhem studios,firste reality developer,spolupracujem s illusion softworks,
hudba ku 2 celovecernym filmom /Dark Room/,Supper Man /spolu s oskarom rozsom/
titulna hudba a scenicka do relacie Zahady.sk pre STV
titulna hudba do relacie Najvacsie tragedie Slovenska pre tv Markiza
hudba do tanecnych divadiel,divadelnych hier
16 symfonickych a komornych premier +2 opery/usa,jap,GB,CZ,madarsko,australia,francuzsko,rakusko/,inak 18 rokov klavir a 8 rokov kompozicia

Uživatelský avatar
demsky
Příspěvky: 2671
Registrován: 10 bře 2007 21:43

Příspěvek od demsky » 07 říj 2007 21:24

to ty si ten student mediciny o ktorom mi vraveli? :) ja som tiez robil pre mayhem Neverend demo na ects, ale nakoniec to nedopadlo dobre, vsimol som si ze nieco pouzili aj pre trailery :)
http://www.soundcloud.com/martindemsky | Kurzweil Forte | Arturia MatrixBrute

adam_kurutz
Příspěvky: 268
Registrován: 15 srp 2007 22:27

Příspěvek od adam_kurutz » 07 říj 2007 21:27

demsky píše:to ty si ten student mediciny o ktorom mi vraveli? :) ja som tiez robil pre mayhem Neverend demo na ects, ale nakoniec to nedopadlo dobre, vsimol som si ze nieco pouzili aj pre trailery :)
mediciny ? :D :D

adam_kurutz
Příspěvky: 268
Registrován: 15 srp 2007 22:27

Příspěvek od adam_kurutz » 07 říj 2007 21:27

alebo sa tomas trosku sekol alebo myslel niekoho ineho :D

Uživatelský avatar
demsky
Příspěvky: 2671
Registrován: 10 bře 2007 21:43

Příspěvek od demsky » 07 říj 2007 21:38

a co si robil pre illusion ak sa smiem spytat, to sme sa nejako minuli sakris
http://www.soundcloud.com/martindemsky | Kurzweil Forte | Arturia MatrixBrute

Odpovědět