Filmova hudba,hudba ku pc hram,jingle atd.
Filmova hudba,hudba ku pc hram,jingle atd.
mate s tvorbou hudby ku filmom, hram atd nejake skusenosti, postrehy,zazitky? rad by som sa o tom nieco dozvedel. myslim ze tu par typkov robi hudbu ku hram - pochvalte sa:)
cheers.
cheers.
2x detektivka pro ÈT teï bude 13dilny serial pro ÈT-skládám hudbu
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Neni to uplne to hlavni co mne zivi, zamestnava mne mix, mastering a produkce. Obcas ale nejakou nabidku prijmu.
Delal jsem hudbu pro dva celovecerni filmy - Restart a VR. Potom michacku hudby k filmu Pusinky. A spousty spotu, jingle veci atd.
Mala ukazka - trailer k filmu RESTART:
http://www.ecsonwaldes.com/audio_video/ ... railer.wmv

.
Delal jsem hudbu pro dva celovecerni filmy - Restart a VR. Potom michacku hudby k filmu Pusinky. A spousty spotu, jingle veci atd.
Mala ukazka - trailer k filmu RESTART:
http://www.ecsonwaldes.com/audio_video/ ... railer.wmv

.
Mam za sebou par soundtracku ke hram a nejaky jingly.
http://disabled.nofuture.cz/amorph/GamesMusic.htm
Co bys chtel konkretne vedet?
http://disabled.nofuture.cz/amorph/GamesMusic.htm
Co bys chtel konkretne vedet?
to nooly & amorph: zaujima ma v podstate vsetko:) ako ste s tym zacali? ako ste sa k tomu dostali? ja mam za sebou jeden soundtrack ku divadelnej hre,ale zaujimaju ma tie hry, ale na googli som nic nevygooglil...
to carloff & ecson: ako je to s filmovou hudbou? treba poznat ludi ktori poznaju ludi? alebo... inac ten reset trailer vyzera skvele! idem si ho hned pozicat:)
to carloff & ecson: ako je to s filmovou hudbou? treba poznat ludi ktori poznaju ludi? alebo... inac ten reset trailer vyzera skvele! idem si ho hned pozicat:)
treba poznat ludi ktory znaju ludi:))
ecson ja myslel ze na restartu delal hudbu Filip Misek?
ecson ja myslel ze na restartu delal hudbu Filip Misek?
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
carloff:
Ja udelal kompletni klubovou hudbu, je to autorska hudba specielne pro film restart. Rejza pak jeste vzal hudbu z alba Khoiby a filip k tomu udelal nejakej motiv restart theme.
.
Ja udelal kompletni klubovou hudbu, je to autorska hudba specielne pro film restart. Rejza pak jeste vzal hudbu z alba Khoiby a filip k tomu udelal nejakej motiv restart theme.
Ja se nikdy nikam necpu. Nektery lidi se cpou co to de a nekdy se jim postesti, ja tohle hrozne nemam rad. Moji klienti mi praci nabizeji ciste na zaklade moji odvedene prace ktera se knim dostala. At uz to je moje hudba nebo prace zvukarska. Jde vzdy jen o reference a oto, co uz mas zasebou. Ale jak uz jsem psal hudba k filmum a pod jsou pro mne spis spestreni, zivy mne moje studio a prace se zvukem.luto píše:ecson: ako je to s filmovou hudbou? treba poznat ludi ktori poznaju ludi? alebo... inac ten restart trailer vyzera skvele! idem si ho hned pozicat:)
.
ja k tomu vzdycky prijdu jako slepy k houslim:))...uplne vazne
ecson:aha tak to jo..
ecson:aha tak to jo..
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
ja som robil asi 7 soundtrackov do hier, ale je to peklo, najhorsie je ked sa zide producent co nema vkus, programatori a fanusikovia matrixu. pustia mi asi 6 skladieb ze tak to nejak chcu a to fakt ja mozem *ebat. teraz robim dufam posledny, paradoxne sa to lepsi, uz nejako sekaju dobrotu, vsimol som si to odkedy som si zakupil VSL Epic Horns... 
v zahranici to je o dost lepsie, napriklad som clenom Sony Computer Entertainment grupa Video Game Musicians a tam sa dohodli napriklad ze nejdu pod tisic dolacov za dokoncenu minutu
ono ale bezne dokoncena minuta moze byt niekedy aj pol hodina po 50tej pripomienke 

v zahranici to je o dost lepsie, napriklad som clenom Sony Computer Entertainment grupa Video Game Musicians a tam sa dohodli napriklad ze nejdu pod tisic dolacov za dokoncenu minutu


Mudre slova stastneho cloveka.ECSON WALDES píše: Ja se nikdy nikam necpu. Nektery lidi se cpou co to de a nekdy se jim postesti, ja tohle hrozne nemam rad. Moji klienti mi praci nabizeji ciste na zaklade moji odvedene prace ktera se knim dostala. At uz to je moje hudba nebo prace zvukarska. Jde vzdy jen o reference a oto, co uz mas zasebou. Ale jak uz jsem psal hudba k filmum a pod jsou pro mne spis spestreni, zivy mne moje studio a prace se zvukem.
.
delal sem hudbu k divadelnim vlozkam na koncertech, postprodukci interface nejakych dvd, pak nazvuceni ruznych videji a ozvuceni kratkych amaterskych filmu, ale co me uplne nejvic bavilo bylo delani zvukoveho prostredi pro program "deskriptivni geometrie", vsecky ty buttony, posuny plochy, tahy, primky... (akorat je ten program porad ve vyvoji a neni jiste jestli vubec spatri svetlo windows)
Luto: no to je na dlouhy povidani:) Ale zkusim to strucne. Zacal jsem pred nejakymi deseti lety na gymplu s FT2 a nejakymi pokusy s midi. Hrozne me to bavilo a hrozne me bavily hry. V podstate od zacatku jsem to mel dost propojeny, zvuky do fasttrackera jsem grabboval z her, mel jsem rad ebm, temnou elektroniku a atmosfericky veci a hry jsem hral. Takze to, ze jsem pak mel sen delat hudbu do her bylo samozrejmy a byla to pro me vlastne vetsi priorita nez se nejak prosadit, jako "normalni" hudebni projekt. No a pak jsem par let skladal, zkousel, hledal a obcas do nejaky herni firmy poslal svoje demo, az to nakonec nahodou vyslo. Resp. dostal jsem se do stavu, ze mam hudbu do her jako konicka, kterej se sam jakztakz uzivi (vedle toho, ze hry programuju na plnej uvazek:)
Vetsinu veci delam pro Cinemax a asi to tak jeste chvili zustane. Nemam zadny dalsi kontakty a uz vubec ne cesty, jak se dostat k necemu mimo cechy. To by asi bylo potreba, kdyby se tim chtel clovek zivit. U nas je hernich projektu malo, velka cast se ani nedokonci, nebo ma mnohalety zpozdeni a vetsina vyvojovejch tymu ma pet kamaradu, ktery nejakou hudbu na kompu zkousej a za nic vic se jim moc nechce davat penize. Tech penez za to taky neni moc, kdyz nejaka hra vydela, tak to je porad docela svatek a bohuzel si stale moc vyvojaru neuvedomuje, jak podstatna cast atmosfery je hudba.
V blizky dobe mam v planu spichnout nejaky poradny stranky a nabidnout svoje sluzby na web a na nejky herni a hudebni fora. Nevim jeste uplne co od toho cekam, jsem docela zvedavej:)
Vetsinu veci delam pro Cinemax a asi to tak jeste chvili zustane. Nemam zadny dalsi kontakty a uz vubec ne cesty, jak se dostat k necemu mimo cechy. To by asi bylo potreba, kdyby se tim chtel clovek zivit. U nas je hernich projektu malo, velka cast se ani nedokonci, nebo ma mnohalety zpozdeni a vetsina vyvojovejch tymu ma pet kamaradu, ktery nejakou hudbu na kompu zkousej a za nic vic se jim moc nechce davat penize. Tech penez za to taky neni moc, kdyz nejaka hra vydela, tak to je porad docela svatek a bohuzel si stale moc vyvojaru neuvedomuje, jak podstatna cast atmosfery je hudba.
V blizky dobe mam v planu spichnout nejaky poradny stranky a nabidnout svoje sluzby na web a na nejky herni a hudebni fora. Nevim jeste uplne co od toho cekam, jsem docela zvedavej:)
Ja som zase klasicky vzdelany, 10 rokov akordeon a ciastocne klavir, hudobnu teoriu som neznasal. Malo to ale asi nejake ovocie, clovek spozna inych ludi, so suborom sme precestovali cele Slovensko a potom po rokoch ked som si pustil napriklad Svietenie jari od Stravinskeho tak sa mi to vsetko znovu vyjavilo 
Ked som kupil pocitac bola tu dobra tvoriva scena, ten kto nieco nerobil (dema, diskmagy, hudbu, 3D...) bol lamer, tak som zacal robit s ludmi a neskor to zacali byt hry

Ked som kupil pocitac bola tu dobra tvoriva scena, ten kto nieco nerobil (dema, diskmagy, hudbu, 3D...) bol lamer, tak som zacal robit s ludmi a neskor to zacali byt hry
