cez editor som tam par uzitocnych zvukov natocil, ale kazdopadne ten MS2000 za ktory som ho vymenil mi posluzil rozhodne lepsie
Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
na propecy bolo najviac na nervy ako preblikavali tie stranky s parametrami .. ze prepol si sa niekde, mal si povedzme cutoff na displeji.. ale kym si stihol zacat tocit preblikol ti automaticky displej na dalsiu stranu a hopla zrazu namiesto cutoff si tocil niecim uplne inym
) fakt 'vychytany' interface
)))
cez editor som tam par uzitocnych zvukov natocil, ale kazdopadne ten MS2000 za ktory som ho vymenil mi posluzil rozhodne lepsie
cez editor som tam par uzitocnych zvukov natocil, ale kazdopadne ten MS2000 za ktory som ho vymenil mi posluzil rozhodne lepsie
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
Ted jsem si vzpomel, ze jsem kdysi koupil za 4000 Poly 800 a tenhle dizajnovej ulet i se stojanem. Jeden z nejbizardnejsich synthu co jsem mel (po strance dizajnu) - jinak to byla klasicka FM 4op Yamaha


Výroba reklam, jingles a prom pro síť rádií Media Club.
http://www.semamastering.cz | http://www.kiss.cz | http://www.bandzone.cz/mellowpower
http://www.semamastering.cz | http://www.kiss.cz | http://www.bandzone.cz/mellowpower
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
jo vidíš na přeblikávání jsem zapoměl ... resp. vytěsnil z hlavy, to bylo fakt děsivýdendy píše:na propecy bolo najviac na nervy ako preblikavali tie stranky s parametrami .. ze prepol si sa niekde, mal si povedzme cutoff na displeji.. ale kym si stihol zacat tocit preblikol ti automaticky displej na dalsiu stranu a hopla zrazu namiesto cutoff si tocil niecim uplne inym) fakt 'vychytany' interface
)))
cez editor som tam par uzitocnych zvukov natocil, ale kazdopadne ten MS2000 za ktory som ho vymenil mi posluzil rozhodne lepsie
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
ved ja tiez - mne to nedavno primomenula chodiaca encyklopedia Hirli 
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
Ty´s to měl pod názvem EOS? Já to vždycky viděl jako YS200 nebo YS100. To je podobný jako DX11, která se v Japonsku prodávala jako V1 (v Evropě by prej V1 vzbuzovalo nepříjemné spojení s V1 od Wernera Von Brauna ...). Ale jestli chceš vidět fakt úchylárnu tak potom jedině B200:Oxyygen píše:Ted jsem si vzpomel, ze jsem kdysi koupil za 4000 Poly 800 a tenhle dizajnovej ulet i se stojanem. Jeden z nejbizardnejsich synthu co jsem mel (po strance dizajnu) - jinak to byla klasicka FM 4op Yamaha
jinak oboje je prakticky DX11/TX81z/V50 s makro povely pro jednodušší editaci FMka ... za mě to ale nejdál dotáhnul Korg na DS8/707 ... což je zase pro změnu FB01 s lidským ovládáním. A vůbec nejvíc je pak Evolution EVS1:

Tahle šereda umí skoro všechno co v digitálu bylo včetně Casio PD.
A pak jsem sem dotáhnul kdysi tuhle krásu:

Momentálně ve službě u FM maniaka Ecsona W. A l sehnání taky jako Orla DSE nebo ve větším balení:

Jo a asi největší úchylárna u mě bylo tohle:

Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
Takze Prophecy je taka haluska? Dobre vediet, diiik za info.
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
Jo, to som sa chcel spýtať, či drží Hirli aj také Poly800, JX3P a tak (niežeby som ich hádzal do jedného mecha...).
YS200 - na nejakej stránke so sloganom - "THE BIGGEST VOLUME KNOB IN HISTORY" -)
Porovnával som ju s V50 - zvukovo sú takmer 1:1, až na slabšiu efektovku (dosť výrazný vplyv na zvuk) a absenciu Pitch Envelope Generatoru. Plánoval som vymeniť V50 za ľahšiu YS200, ale absencia uvedených parametrov ma odradila.
Ináč - YAMAHA V50 bola už v 70tych rokoch motorka

Vlastne celkovo je zaujímavá tematika názvov výrobných línií , radov... a prípadné zhody názvov :
VL1 vs. VL1
DRM1 vs. DRM1
YS200 - na nejakej stránke so sloganom - "THE BIGGEST VOLUME KNOB IN HISTORY" -)
Porovnával som ju s V50 - zvukovo sú takmer 1:1, až na slabšiu efektovku (dosť výrazný vplyv na zvuk) a absenciu Pitch Envelope Generatoru. Plánoval som vymeniť V50 za ľahšiu YS200, ale absencia uvedených parametrov ma odradila.
Ináč - YAMAHA V50 bola už v 70tych rokoch motorka

Vlastne celkovo je zaujímavá tematika názvov výrobných línií , radov... a prípadné zhody názvov :
VL1 vs. VL1
DRM1 vs. DRM1
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
Atomix : ty si kupil od Duriho ten Bohm .. ja som myslel ze ho predal Ecsonovi .. A on to predal tebe ?
Inak ten Bohm sme tiez vyfukli hirlimu !
Inak ten Bohm sme tiez vyfukli hirlimu !
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
Ne ten byl z eBay pře lety
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
atomix : aha .. a nema Ecson potom dva ?
lebo ten moj kamarat ho predal komusi do prahy .. mne sa zdalo ze ecsonovi 
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
mna by zaujimalo kto ma teraz moj TI Snow s knobmi nahryznutymi od papagaja
myslim ze "poznacenu" Novu ma Moimir Papalescu 
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
FM syntak Yamahu YS200 mal kamos Gotyre z Amiga sceny, dali sme mu aj nejake jeho mody do diskmagu Magic. Ked som bol u neho v Novom Meste nad Vahom, tak som ju tyzden samploval, ked som ale zacal pouzivat tie zvuky, tak kolegovci hovorili, ze ta FM synteza zneje trocha zastaralo. Nakoniec som nic z toho nepouzil 
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
FM syntéza nezní zastaralo, jen se musí vědět co se s tím dá/má dělat, navíc ta YS už má makropovely tj. je to přece jenom snažší než DX7 .. konec konců třeba basy z TX81z/DX11 jsou klasika v Detroit technu atd. osobně mám DX11 (dříve tx81z) rozprogramovanou na Mackie C4 kontrolér a je to šílená zvuková laboratoř. Díky těm více vlnám v operátorech než na starších DX je to neuvěřitelně tvárné a barevné. Směju se, když si vzpomenu na jednu recenzi v Muzikusu kdysi, když tam jeden z těch "pseudo-odborníků" psal že DX11 byla strašnej odvar z DX7 a skoro nic to neumělo ...
Art of Sound - Professional Soundware Solution
http://www.aos-pro.com
http://www.aos-pro.com
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
jj FM od Yamahy byla zdaleka moje nejoblibenejsi synteza.... Proto jsem velmi kvitoval, kdyz vysla DX200 s funkcnimi filtry na FM a normalnima ADSR obalkama
Muj nejpouzivanejsi synth ever - snad jedinej sofwareovej "nastupce" byl EFM1 v logicu....FM7- FM8 me proste zvukem prisel plytkej a nemel koule jako DX200
Muj nejpouzivanejsi synth ever - snad jedinej sofwareovej "nastupce" byl EFM1 v logicu....FM7- FM8 me proste zvukem prisel plytkej a nemel koule jako DX200
Výroba reklam, jingles a prom pro síť rádií Media Club.
http://www.semamastering.cz | http://www.kiss.cz | http://www.bandzone.cz/mellowpower
http://www.semamastering.cz | http://www.kiss.cz | http://www.bandzone.cz/mellowpower
Re: Hirli, MS20 za 2500 kcs, JP4 za 1200 kcs a ine legendy
myslim ze zasadny rozdiel medzi DX7 a DX11 je v tom, ze DX7 technicky vzate nebol 'true FM' synth ale PM (phase modulation) - co pri sinusovom operatore je samozrejme defakto jedno, v tom pripade vysledok je takmer identicky len naprogramovat PM je vyrazne jednoduchsie nez naprogramovat true FM .. ale DX11 (tak isto ako TX81z) uz bol true FM (prave vdaka tomu tam mohli byt dalsie priebehy na operatoroch)
ovsem s tymto si nie som isty - teda viem ze DX7 bol vlaste 'phase modulation' ale ci DX11 uz bol true FM to neviem na 100% .. len vychadzam z toho ze mal aj ine priebehy ako sinus ..
ovsem s tymto si nie som isty - teda viem ze DX7 bol vlaste 'phase modulation' ale ci DX11 uz bol true FM to neviem na 100% .. len vychadzam z toho ze mal aj ine priebehy ako sinus ..




