Jsem nováček - doporucte mi MASTERKEYBOARD
Jsem nováček - doporucte mi MASTERKEYBOARD
Zdravím.Jsem na tomto supr fóru poprvé a jsem naprostý nováček ve skládání hudby v PC.Nainstaloval jsem si FL Studio 7 XXL plus přídavné moduly Absynt 4 a Atmosphere Dream.Nechci používat klávesnici nebo myš,potřebuji nějakou klaviaturu na propojení s PC.Poradíte ? Dík.
vítej 
a umíš hrát na klávesy/klavír? jestli ne, tak by to asi nemělo pro tebe zatím moc smysl...sázet noty si můžeš slušně zkoušet přes piano roll ve fruity...jinak jestli umíš, nebo si prostě klávesy chceš koupit, tak se to tu řešilo nedávno několikrát a myslíš že nakonec se s končilo s EMU-X Board 61...

a umíš hrát na klávesy/klavír? jestli ne, tak by to asi nemělo pro tebe zatím moc smysl...sázet noty si můžeš slušně zkoušet přes piano roll ve fruity...jinak jestli umíš, nebo si prostě klávesy chceš koupit, tak se to tu řešilo nedávno několikrát a myslíš že nakonec se s končilo s EMU-X Board 61...
Naposledy upravil(a) nathanael dne 08 kvě 2007 16:28, celkem upraveno 1 x.
Vojta - software mas dobre. Pytas sa na vec, ktora sa vola master keyboard a ktora sa da kupit za par tisic. Ked zadas do vyhladavaca "master keyboard", najdes kopec tem, kde sa preberali rozne modely. To je vsetko.
A este pomimo - tema ma mat jasny nadpis - kebyze sa nahodou nenudim v robote, osobne by som na Tvoju temu s takym nazvom neklikol a to iste by spravili viaceri. A tem ma mat jasny obsah, jasnu otazku, nech je vobec na co odpovedat. Este pred zalozenim temy treba overit vyhladavanie, pretoze takmer o vsetkom sa tu uz vela krat kecalo
A to je uz naozaj vsetko
A este pomimo - tema ma mat jasny nadpis - kebyze sa nahodou nenudim v robote, osobne by som na Tvoju temu s takym nazvom neklikol a to iste by spravili viaceri. A tem ma mat jasny obsah, jasnu otazku, nech je vobec na co odpovedat. Este pred zalozenim temy treba overit vyhladavanie, pretoze takmer o vsetkom sa tu uz vela krat kecalo
A to je uz naozaj vsetko

-