jinak difuzory umisti na tu stitovou stenu a pak na tu opacnou stitovou ...ja mam na pude jeste konicke basove pasti ve vsech rozich ....
Provizorni homestudio v podkrovi aneb co je mensi zlo
to si myslim ze je reseni /post.stul ke stitu/ale ne uplne ke stene...- a bude po problemu ....na pude jsem zacal stavet studio ...kdyz to mas totiz na strane tak ti ty konicke stropy mrvjeji odposlech ...mam to otestov. na chalupe
stitova stena 1 m mezera a stul v te mezere 70 cm zavesene monitory smerem na stred /tva osoba/ ...
jinak difuzory umisti na tu stitovou stenu a pak na tu opacnou stitovou ...ja mam na pude jeste konicke basove pasti ve vsech rozich ....
jinak difuzory umisti na tu stitovou stenu a pak na tu opacnou stitovou ...ja mam na pude jeste konicke basove pasti ve vsech rozich ....
Naposledy upravil(a) synth dne 23 pro 2005 10:36, celkem upraveno 2 x.
To Neural_I: jelikož mám studio v podkroví, přidám svou zkušenost: po určitém laborování jsem nakonec postavil zařízení tak, že za mými zády je šikmina, tj nesedím podélně v ose krovu. Vznikalo by tak totiž IMO stojaté vlnění a tzv hřebenový filtr. Mám sice trošku atypický tvar krovu (jednu stranu střechy/krovu jsme zvedli a postavili pod ní stěnu, takže ZA moniitory je stěna svislá). Nicméně sešikmená střecha za mnou spolehlivě rozfláká odrazy. Tvar stěn je náhodou navíc tak nepravidelný (nic není s ničím kolmé, strop není rovnoběžný s podlahou), že ani nemusím nic extra dotlumovat.
Rošky
OT: .... aaa to mame hosty, Ahoj Petre ...
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Aaa nazdar Safo, tak jsem se při procházení místními diskuzemi dozvěděl že MOTU je vlastně low-end...tak jsem se chvili vzpamatovával...no on ten Lavry Blue je asi fakt dobrej, ja jsem mj ze Sona zvyklej na Apogee... (thread Forum/Hardware/PC/HiEnd A/D prevodnik), ten Ivo tam má nejspíš pravdu, akorát že mně ta honička nebaví. Zatím jsem se spíš snažil to dostat co nejlepší až k vstupu převodníku (udělal jsem si radost Neumannem U87 a lampáčem VP-5051 TLA)...on ten kvalitativní kolotoč vlastně nikdy nekončí...A podle mne je to i věc vkusu osobního. A? se Ti daří ! Omluva za OT, Šafu pozdravit musím:-)
Rošky
Kexik: Asi jo, já jsem si poslechl ty ukázky. Rozdíl tam velejemnej je a je věc vkusu jestli ve prospěch toho Lavry. Každopádně po tom poslechu jsem se tím přestal zabývat - ty nuance jsou tak subtilní, že se to u muziky, kterou převážně dělám, vůbec neprojeví. V těchto intencích se to dá nahradit tou trasou signálu a jeho kvalitou, Ostatně mám dojem že ten Lavry se používá hlavně v masteringovejch studiích, kde jsou ty jemnosti opodstatněný. Další zajímavej objekt diskuze, co jsem tady objevil, je podle mně B&W Matrix 801 S3. To, řekl bych, stojí za úvahu, slyšel jsem je.
P.S.:Oblast soundblastera bych si dovolil neřešit.
P.S.:Oblast soundblastera bych si dovolil neřešit.
Rošky




