Reklamace u Thomann.de

Co se nevešlo do definovaných kategorií a souvisí s tvorbou hudby
Uživatelský avatar
Vlad
Příspěvky: 1022
Registrován: 27 bře 2006 19:34

Re: Reklamace u Thomann.de

Příspěvek od Vlad » 10 pro 2009 15:44

Ja jsem tam jel vratit pult M-Audio NRV10 osobne a ikdyz to bylo asi 34 dni po koupi, tak mi to bez problemu vzali zpet a poslali penize na ucet

Eter
Příspěvky: 6
Registrován: 01 čer 2010 13:00

Re: Reklamace u Thomann.de

Příspěvek od Eter » 30 říj 2016 19:55

Zdravím. Chcem sa spýtať, či má niekto skúsenosti s reklamáciou v poslednom období? Platí ešte stále to, že prepravu pri reklamácii platí Thomann? Nikde som sa o tom oficiálne nedočítal.
Plánujem objednávať štúdiové monitory...

xdudy
Příspěvky: 262
Registrován: 12 led 2003 23:50

Re: Reklamace u Thomann.de

Příspěvek od xdudy » 30 říj 2016 22:11

jo jo - pošlou mejlem čárový kód - normálně u nás na poště načetli a nic jsem neplatil

Kapr1
Příspěvky: 7
Registrován: 01 lis 2015 21:53

Re: Reklamace u Thomann.de

Příspěvek od Kapr1 » 31 říj 2016 22:23

Nedávno jsem reklamoval mikrofon.Ano, poslali mail přílohu, kterou jsem si výtiskl a nalepil na balík.Nic jsem neplatil.
Super!! :wink:

Odpovědět