Je fajn , ze je dnes vela hudobnych obchodov , a mozes si vybrat ten , co ti vyhovuje ..Cyril píše:Ja sem taky rad doma...
P.S. v hudebnich obchodech bejvaj obcas takovy namistrovany kokoti (prodavaci), ze si to setkani radsi odpustim...
Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
a neprijde vam v dnesni dobe zbytecne, kupovat si ten material? ta stribrna kolecka? ja uz to vubec nepouzivam, vy jo? vsechno mam na hdd nebo flash.. uvital bych obchod, kterej by si pod tvym loginem pamatoval vsechno, co sis koupil a mel bys narok si to dozivotne treba trikrat stahnout (nepocitaje moznost redownloadu do 24h od stazeni - pro pripad, ze by treba doslo k chybe v prenosu)
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
No je pravda, ze davat cdcka do mechaniky je voser a navic treba ta mechanika muze delat divny zvuky pri prehravani. Mozna by mohlo bejt reseni mit hudbu jako soubory na disku a ten hmotnej doprovodnej material ("booklet") by mohl bejt ve forme janevim treba naky knizecky, brozury, leporela...
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
ja nechapu, k cemu je nekomu booklet, akorat se na tom drzi bakterie
ne vazne, me nejaky obrazky nezajimaj.. fakt je, ze treba texty nekdy potesej..

Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
Moj pohlad na vec... "nejaky obrazky" nezaujima ani mna ale pekna a s hudbou suvisiaca artova grafika doplni zazitok a hodnotu nosica ako kompletneho umeleckeho diela.
Pytkin, predajnu myslis Roxy ?
Pytkin, predajnu myslis Roxy ?
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
To zase jako kdyby ses zeptal k čemu má kniha vazbu, obal, titulní stranu atd. Taky by stačilo převázat gumičkou hromadu papírů ne ? Když chceš někomu dát nějaký dárek, taky to nezabalíš do novin ... Album je album a působí jako celek, obsahem i vzhledem ... A je to neoddělitelně spojeno. A řada "přebalů" se stala legendárními ... Fily ve složce windows jsou trochu jako amarouny proti normálnímu jídlu ... Stejně jako kniha je po staletí uměleckým předmětem sama o sobě a žádné složky s pdf se nedají srovnat s knihovnou plnou skutečných knih, podobně třeba i sbírka LP desek, CD a podobně je v úplně jiné dimenzi než mraky souborů/ikon na blikající obrazovce
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
ale jo, berte to trochu s nadhledem.. vetsinou si kazdej kupuje hudbu hlavne pro sebe na poslouchani ne? jako darek je to uplne o necem jinym, to je cdcko krasne vymysleny, na tohle..
ja jsem asi hodne funkcionalista a na picovinky okolo si moc nepotrpim, i kdyz jejich krasu vnimam a nekdy i dovedu ocenit
pro me osobne je cd a booklet a krabicka proste skoda materialu.. radsi si to proste stahnu.
ja jsem asi hodne funkcionalista a na picovinky okolo si moc nepotrpim, i kdyz jejich krasu vnimam a nekdy i dovedu ocenit

pro me osobne je cd a booklet a krabicka proste skoda materialu.. radsi si to proste stahnu.
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
Zase pokud je člověk hudební fanda, tak třeba léta sbírá desky, cdčka a tak a těší ho jeho sbírka a každou chvíli si z ní rituálně něco přehraje a pochlubí se novými přírůstky kolegovi ... když někam cestuje vždycky si něco doveze atd. Na počítači to nějak není z tohoto hlediska ono ...
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
jj, beru to, ja to dal jen jako odlisnej pohled jednoho individua - pro predstavu, jak to treba taky nekdo ma a cejti 

Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
Já taky třeba skoro všechno mám na počítači
Ale přijde mi to trochu barbarské, neosobní, neunikátní a nevzácné ... ale co už
Ale většinou stejně skoro žádnou hudbu jen tak neposlouchám ... když už tak nejvíc na youtube, protože mě baví to vidět ...


Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
Imho ty veci se nevylucuji. Me treba bavi vinyly; stare desky co povazuju za raritni, si nechavam a tesne pred smrti je predam budoucim pokolenim 
Kdyz nekam cestuju, tak si vemu do kapsy mp3, prece nebudu tahat do MHD nebo do letadla ceda, to da rozum. Ty pouzivam vyhradne v aute, protoze tam nic jineho neprehraju. To medium pomalu a jiste konci. Kdo si dneska vzpomene na kazety nebo na kotoucaky?
BTW něco z marketingu:
Difuzní proces (ochota spotřebitelů přijímat nové výrobky)
Inovátoři jsou ti spotřebitelé, kteří kupují výrobek jako první – jsou to tzv.
spotřebitelští radikálové. Nastolují trendy a tvoří asi 2,5 % všech potenciálních
spotebitel daného trhu.
Rychle přijímající nekupují výrobek sice jako první, ale patří mezi
spotřebitele novým výrobkm velmi otevřené. Jsou to spotřebitelští liberálové
a pedstavují dalších 13,5 % populace.
Pomalá většina představuje spotřebitele, kteří výrobek koupí nebo zanou
pravideln kupovat, až když jej užívá hodn ostatních v jejich okolí, když je
všeobecnji proveno, jak je novinka dobrá. Jsou to spotřebitelé
konzervativní. Představují dalších 34 % daného trhu
Opozdilci přijímají nový výrobek až když jej má nebo nakupuje snad každý.
Vtšinou z pohledu daného trhu již o žádnou novinku nejde. Jsou to
spotřebitelští ultrakonzervativci. Jde o posledních 16 % spotřebitel.
Někdy se uvádí ješt jedna skupina – nepřijmuvší. To jsou ti, kteří daný
výrobek z různých důvod nekoupí nikdy. (= Pytkin)
Zdroj: Marketing, OPF SLU, M. Heczková 2003

Kdyz nekam cestuju, tak si vemu do kapsy mp3, prece nebudu tahat do MHD nebo do letadla ceda, to da rozum. Ty pouzivam vyhradne v aute, protoze tam nic jineho neprehraju. To medium pomalu a jiste konci. Kdo si dneska vzpomene na kazety nebo na kotoucaky?
BTW něco z marketingu:
Difuzní proces (ochota spotřebitelů přijímat nové výrobky)
Inovátoři jsou ti spotřebitelé, kteří kupují výrobek jako první – jsou to tzv.
spotřebitelští radikálové. Nastolují trendy a tvoří asi 2,5 % všech potenciálních
spotebitel daného trhu.
Rychle přijímající nekupují výrobek sice jako první, ale patří mezi
spotřebitele novým výrobkm velmi otevřené. Jsou to spotřebitelští liberálové
a pedstavují dalších 13,5 % populace.
Pomalá většina představuje spotřebitele, kteří výrobek koupí nebo zanou
pravideln kupovat, až když jej užívá hodn ostatních v jejich okolí, když je
všeobecnji proveno, jak je novinka dobrá. Jsou to spotřebitelé
konzervativní. Představují dalších 34 % daného trhu
Opozdilci přijímají nový výrobek až když jej má nebo nakupuje snad každý.
Vtšinou z pohledu daného trhu již o žádnou novinku nejde. Jsou to
spotřebitelští ultrakonzervativci. Jde o posledních 16 % spotřebitel.
Někdy se uvádí ješt jedna skupina – nepřijmuvší. To jsou ti, kteří daný
výrobek z různých důvod nekoupí nikdy. (= Pytkin)
Zdroj: Marketing, OPF SLU, M. Heczková 2003
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
Me ta grafika nezajima vlastne vubec, prestoze mam rad dobrou grafiku. Jinak proste posloucham hudbu a ta me budto bavi nebo ne. Sbirani CD nebo LP a lpeni na obalech je fetis stary generaceIvo píše:To zase jako kdyby ses zeptal k čemu má kniha vazbu, obal, titulní stranu atd. Taky by stačilo převázat gumičkou hromadu papírů ne ? Když chceš někomu dát nějaký dárek, taky to nezabalíš do novin ... Album je album a působí jako celek, obsahem i vzhledem ... A je to neoddělitelně spojeno. A řada "přebalů" se stala legendárními ... Fily ve složce windows jsou trochu jako amarouny proti normálnímu jídlu ... Stejně jako kniha je po staletí uměleckým předmětem sama o sobě a žádné složky s pdf se nedají srovnat s knihovnou plnou skutečných knih, podobně třeba i sbírka LP desek, CD a podobně je v úplně jiné dimenzi než mraky souborů/ikon na blikající obrazovce

Tim chci rict, ze se vlastne ucastnim uplne zbytecny debaty, ktera pekne reprezentuje lidskej stereotyp, ale jinak nic neresi

Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
no ako som si kupil monitory do pracovne , ta sa rozhliadam po dakom cd prehravaci a zacnem CDcka opat masivnejsie pouzivat ..biscuit píše:a neprijde vam v dnesni dobe zbytecne, kupovat si ten material? ta stribrna kolecka? ja uz to vubec nepouzivam, vy jo? vsechno mam na hdd nebo flash.. uvital bych obchod, kterej by si pod tvym loginem pamatoval vsechno, co sis koupil a mel bys narok si to dozivotne treba trikrat stahnout (nepocitaje moznost redownloadu do 24h od stazeni - pro pripad, ze by treba doslo k chybe v prenosu)
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
Nie nie .. to bolo ete davnejsie , ked roxy neexistovalo .. normalne v strede obchodnej .. bol to tak rok 1996 ..PiKey píše:Moj pohlad na vec... "nejaky obrazky" nezaujima ani mna ale pekna a s hudbou suvisiaca artova grafika doplni zazitok a hodnotu nosica ako kompletneho umeleckeho diela.
Pytkin, predajnu myslis Roxy ?
Re: Vývoj hudebního trhu - téma v HN 24.1.11
ja si to tiez rad stiahnem .. ale pripada mi absurdne za to platit .. proste ked idem za nieco platit , chcem to dostat do ruky ..biscuit píše:ale jo, berte to trochu s nadhledem.. vetsinou si kazdej kupuje hudbu hlavne pro sebe na poslouchani ne? jako darek je to uplne o necem jinym, to je cdcko krasne vymysleny, na tohle..
ja jsem asi hodne funkcionalista a na picovinky okolo si moc nepotrpim, i kdyz jejich krasu vnimam a nekdy i dovedu ocenit
pro me osobne je cd a booklet a krabicka proste skoda materialu.. radsi si to proste stahnu.