25. září 2005? To je nějaký starý. Jaký je datum dalšího kurzu? Možná bych se taky podíval...parek píše: Pro zájemce nezávazné prohlídky studií je připraven správce objektu, který vám vše ochotně ukáže. Tel. Č. 321 693 137 nebo mobil 721 806 436. První dva kurzy již proběhly a třetí se uskuteční 25.září 2005. .
Zvukarske kurzy ve studiu Prospast
Re: Zvukarske kurzy ve studiu Prospast
Včera mě napadlo, že by si OSA mohla zvolit za oficiální hymnu song Dády Patrasové "Pasu pasu písničky."onehalph píše:no minimalne kvuli tomu, ze je kmotr mafianske organizace OSA
http://aukce.atlas.cz/item217811756_dag ... nicky.html
Pánové, samozřejmě nevím, jak jste na tom, ale rozhodně bych ohledně jména Petra Ackermanna zachovával větší pokoru, jedná se o špičkového odborníka, který má za sebou stovky nahrávek všech možných žánrů a desítky sounddesignů u nás i v zahraničí. Domnívám se, že vám všem může setkání s ním něco dát.
Pokud jsem si dobre vsiml nikdo tady nemluvil o Petru Ackermannovi ale Petru Jandovi..
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Všiml sis špatně, někdo tam píše, že nepůjde naslepo a raději předá materiál tobě nebo "jinýmu osvědčenýmu odborníkovi". Neznám osvědčenějšího odborníka, než je Ackermann. Tím samozřejmě nechci říct nic špatnýho o kvalitách tvých nebo kohokoliv jinýho ... Pokud je možnost se od Petra Ackermanna něco dozvědět, využijte jí. Já jsem měl tu šanci a jsem za to vděčnej !
Abych pravdu rekl vubec nevím co Petr Ackermann delal za desky ...krome Tri sester,Hagen Baden, Mnagy, Arakainu atd...coz jsou desky s ne zrovna uzasnym zvukem...tim ho nechci nejak snizovat urcite ma po tech letech spoustu zkusenosti, ale dneska to urcete neni to, co se nazyva aktualni zvuk...
ja mam respekt i k lidem zvukarum od nas z Cro- ale desku bych si od nich smichat nenechal:)rad se ale divam jak zvuci orchestr atd...ikdyz maji svoje zazite postupy a nehodlaji na nich ni c menit
v cesku kdo micha slusne moderni muziku(urcite s pripominkama) je Pavel Vetrovec, Dusan Neuwirth, Ondrej Jezek a uplne elektronicky veci jdou Ecsonovi ale stejne veci na kterych delam si radsi smicham sam...
Je tu spousta lidi co micha dobre klasiku...ale bohuzel (bohudik) michat moderni pop, rock elektroniku je vec generacni...
problem cele te stare ceske skoly byla jednak jazykova nevybavenost , omezena moznost praxe v zahranicnich studiich a i neochota ucit se novym pristupum a postupum..typicky pristup zvukare je : tohle mi fungovalo vole nejlip tak proc bych to zkousel jinak...
mel jsem zajimavou debatu s jednim byvalym 70ti letym zvukarem z rozhalsu.Povidlai jsme si o mikrofonech a strasne nadaval na UM57 a CMVcka a jak jsou proti nim U87 skvele...pak casem jsem dosli k tomu ze ty stary lampy hraly lip...ale problem byl ze se kazily...coz byl duvod proc pry U87 byly lepsi...neboli vlastne o zvuk uz neslo...
pritom by zasada mela byt : zvuk predevsim...
ja mam respekt i k lidem zvukarum od nas z Cro- ale desku bych si od nich smichat nenechal:)rad se ale divam jak zvuci orchestr atd...ikdyz maji svoje zazite postupy a nehodlaji na nich ni c menit
v cesku kdo micha slusne moderni muziku(urcite s pripominkama) je Pavel Vetrovec, Dusan Neuwirth, Ondrej Jezek a uplne elektronicky veci jdou Ecsonovi ale stejne veci na kterych delam si radsi smicham sam...
Je tu spousta lidi co micha dobre klasiku...ale bohuzel (bohudik) michat moderni pop, rock elektroniku je vec generacni...
problem cele te stare ceske skoly byla jednak jazykova nevybavenost , omezena moznost praxe v zahranicnich studiich a i neochota ucit se novym pristupum a postupum..typicky pristup zvukare je : tohle mi fungovalo vole nejlip tak proc bych to zkousel jinak...
mel jsem zajimavou debatu s jednim byvalym 70ti letym zvukarem z rozhalsu.Povidlai jsme si o mikrofonech a strasne nadaval na UM57 a CMVcka a jak jsou proti nim U87 skvele...pak casem jsem dosli k tomu ze ty stary lampy hraly lip...ale problem byl ze se kazily...coz byl duvod proc pry U87 byly lepsi...neboli vlastne o zvuk uz neslo...
pritom by zasada mela byt : zvuk predevsim...
Naposledy upravil(a) carloff dne 19 srp 2007 22:50, celkem upraveno 1 x.
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
No nemyslim si ze treba Pavel Vetrovec ve svych 40 ma generacni problem..a dela velice slusny moderni zvuk...ja uz mam tri krizky taky davno za sebou
proste pojem mixu se vyviji ..pouzivani delay reverbu efekty..cistota mixu ..vse od 50 let proslo obrovskym vyvojem...nejenom technicky ale i modou--neexistuje definitivni pojeti mixu hudby--vse se ridi vyvojem techniky a u moderni hudby predevsim MODOU...musime premyslet komu je ta hudba urcena a podle toho se ridit...at uz chceme nebo nechceme...
proste pojem mixu se vyviji ..pouzivani delay reverbu efekty..cistota mixu ..vse od 50 let proslo obrovskym vyvojem...nejenom technicky ale i modou--neexistuje definitivni pojeti mixu hudby--vse se ridi vyvojem techniky a u moderni hudby predevsim MODOU...musime premyslet komu je ta hudba urcena a podle toho se ridit...at uz chceme nebo nechceme...
Naposledy upravil(a) carloff dne 19 srp 2007 23:00, celkem upraveno 2 x.
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
to sis uzil v 64kb:)))
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Jasně, to je pravda, ale směšuješ tady nějaký producenství, kterým se sám zabýváš, se zvukařinou. Zvukař má přece sejmout co nejvěrněji to, co muzikant vytváří, a pokud usoudíš na základě toho, že Ackermann natočí a smíchá Tři sestry, že neumí "aktuální zvuk", nevím, co k tomu dodat. Větrovec je dobrej zvukař a o generační záležitosti jsi psal ty, ne já ! 
