mam v abletonu song poskladanej z jednotlivych wavu, tj. jedna stopa slapak, jedna stopa virbl, basa, ostatni nastroje a tak.
potreboval bych udelat to , ze treba z wavu kde je kopak, vezmu jen 4 ruzny takty, kde je ten kopak jinej a pak je rozkopiruju do celyho songu. Presto kdyz tohle udelam a song ulozim, ableton si ulozi CELEJ ten 5ti minutovej wav.
nevi nekdo jak to v abletonu udelat, aniz bych si ty "loopy" musel predem nekde postrihat, coz je dost neprakticke? neco co ty nepouzite casti proste eliminuje?
Ableton neznám, ale popíšu logiku, jak to funguje v Sonaru, třeba tě to navede. Při "ostříhání" wavu se uložený soubor nezmenší a to proto, aby ses k celýmu wavu mohl vrátit (roztáhnutím okrajů klipu/regionu). Pokud chceš v sonaru tento wav zkrátit, tak označíš část klipu/regionu a dáš "bounce to clip". Tím se vytvoří novej wav, kterej je dlouhej jen tak, jak je vidět v sekvenceru.
lupo: jo jasne, consolidate to spoji do jednoho. ja asi nepochopil v cem je problem.
pokud ti vadi, ze se ti uklada cely WAv, tak si to naroutuj do novyho audio kanalu a recordni si jenom ty 4 takty.
) to bych se asi urecordoval. prijde mi jen zbytecny ze si to drzi cely ty wavy. uz to ze byly 24 bitovy sem musel resit resamplingem na 16 bitu, a ted alespon tim ze je vsechny nacitam do RAM.
Pri pouziti funkce crop sample ulozi Live puvodni i orizlej wav a ty nepotrebny dlouhy wavy by pak mely jit normalne smaznout. Este sem to ale nezkousel, takze bez zaruky
Vzdyt Ableton je Direct from disk ... ja mam livset cca 9gb audio stopy ... a 7-10 najednou spustenejch stop to hraje na macbooku pro uplne luxusne .... takze neni myslim potreba nejaky casti, kde neni signal vystrihavat - eliminovat... teda pokud jsem to spravne pochopil
ekeaze: no, nam se rpesto stalo, ze to i pri 6ti stopak udelalo kopanec. ale udajne je problem ableton vs. interni hadr, takze to chce externi a nebo ram