
P.
L2 uz je dnes spis zastaralej algoritmus, obcas najde pouziti na jednotlivy nastroje (a zvlast na hlas je dobrej), ale jako 2bus limiter jsou dnes kvalitnejsi zbrane (nejcistsi pro-L). na nekompromisni hlasitost kazdopadne nejlip funguje 'kontrolovanej clipping', tim myslim inteligentni clipping s nekolikanasobnym upsamplingem proti aliasingu (elephant, pro-L, ...), anebo nejakej kvalitni limitacni algoritmus, kterej nechava projit overshooty transientu a ty orezava natvrdo (sonnox), anebo naopak limituje a dodatecne zvyrazni ztraceny transienty (ozone5, slate digital -- ten se mi ale zdal hodne spinavej).hawkens píše:Neeeeeeeee ... to je "dirty secret" kazdeho producera a zvukara, L2 kazdy pouziva ale nikto sa k tomu nepriznava
V Sound Forge si otvor exportute wav-ko -> TOOLS -> STATISTICS a tam ti okrem ineho v oknach spocita priemerny RFMS level. Ukazuje to naprikla aj plugin Voxengo Span, ale ten to ukazuje priebezne, cize na to aby si si zistil priemernu hodnotu RMS by si si to musel pustit cele.FracturDNB píše: Fu kamo a ako zistim priemernu rms hodnotu?
Poštuduj výraz "loudness war" a pak se teprve rozhodni zda řešit, nebo zda by mohlo stačit otočit knoflík volume o malinký kousek víc.mikeself píše:Ide mi o to že sa snažím o čo najkvalitnejší export a s normálnou hlasitosťou