spokojny nie som, ale ani neviem presne, co by som este mohol riesit - americke porovnavacie nahravky zneju kusok inac

dik
Trošku odbočím: co v takových případech, kdy má člověk smíchat píseň, která rytmicky "nesedí"? Dokážeš to překousnout a smícháš jak to je, nebo "rovnáš"? Editace "nepřekousnutelných chyb" někdy zabere dost času a míchačku dost natáhne.ECSON WALDES píše: Zvuk bych ted ale v prvnim planu neresil. Je to cely zvlastne nepresny. Kdyby to bylo jako zamer, tak ok, ale tady se rozchazej stakato kejtry s bubnama a uderama cinelu uplne jak se jim zachce.
velvet píše:Trošku odbočím: co v takových případech, kdy má člověk smíchat píseň, která rytmicky "nesedí"? Dokážeš to překousnout a smícháš jak to je, nebo "rovnáš"? Editace "nepřekousnutelných chyb" někdy zabere dost času a míchačku dost natáhne.ECSON WALDES píše: Zvuk bych ted ale v prvnim planu neresil. Je to cely zvlastne nepresny. Kdyby to bylo jako zamer, tak ok, ale tady se rozchazej stakato kejtry s bubnama a uderama cinelu uplne jak se jim zachce.
Mně osobně nepřesnosti dost vadí (patrně deformace, důsledek mnohaletého hraní na bicí...) a míchat nějakou "rytmicky volně plovoucí" záležitost je utrpení
ono to často není jen o svědomí, ale o tom, abych se vůbec mohl soustředit na zvuk a nenechával se neustále roztěkávat rytmickýma "kopancema"Cyril píše:velvet: to mas jako s typografii... chces mit vysledek dokonalej podle vsech pravidel? Budes se s tim srat pekne dlouho a stejne to skoro nikdo neoceni. Nebo se na to vyseres. Co na to tvoje svedomi je otazka. Tohle si asi kazdej musi vyresit sam(taky to ted resim)