Bicí - recording guide

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5828
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Re: Bicí - recording guide

Příspěvek od delay » 28 říj 2012 08:09

Juli bejvala oblíbená "basic" hudební zvukovka, myslím že na mixing a pouštění muziky v poho. Zas takovej rozdíl oproti E-MU to určitě nebude, otázkou je, jeslti by jsi ty peníze nemohl investovat výhodněji...

Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3019
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Re: Bicí - recording guide

Příspěvek od pavlii » 28 říj 2012 23:31

Čtu slovo "záloha", tak bacha na to - nebude to 100% záloha, to je ti doufám jasné; můžeš mít projekty, které ti s Julia nebudou fungovat, protože má jiný počet kanálů = jiný routing! Teda pokud se budeme bavit o práci v DAW. Na běžné přehrávání to samozřejmě bude prašť jako uhoď (bráno obecně).

Jo a ještě k tomu monitoringu: za normálních okolností nemůže nastat situace, kdy by DAW nahrával přes jednu a přehrával přes jinou zvukovku; nepodporuje to ovladač. Je tu pár výjimek, ale těch je jednak málo a jednak se stejně týkají karet jednoho výrobce = žádný rozdíl v kvalitě.
P.

Uživatelský avatar
Malcomfort
Příspěvky: 13
Registrován: 17 srp 2012 13:42

Re: Bicí - recording guide

Příspěvek od Malcomfort » 29 říj 2012 12:21

Tak to je výborné info, díky. Na to ale nemám dost teorie, abych to pochopil. Když mi fungovalo 30 stop na integrovce, tak nevim proč by mělo dělat problém dělat 30 stop z 1818 na Juli :) Nehledě na to, že jsem na té integrovce otvíral project z jiného studia, který byl v Nuendu a měl tam kotel UAD VST,.. všecko šlapalo v pohodě a když jsem zrušil ty UAD VST, tak to už nepsalo ani žádné chyby. Můžeš to s tím routingem a jiným počtem kanálů trochu rozvést? :wink:

Chápu, že Juli je 4-in a ta 1818 je 16-in s ADDA atd, ale nechápu jak to může kolidovat. Chci jen vědět, čeho se vyvarovat. :o
S tou Juli mi jde čistě o mix/master a jakékoliv přehrávání, nic na ni nahrávat nebudu.

Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3019
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Re: Bicí - recording guide

Příspěvek od pavlii » 29 říj 2012 12:43

Ano, rozvedu to. Nejde o počet stop, ale o to, KAM jsou nasměrované. Například já mohu využít u sebe konfiguraci 12/12. Takže například aktivuji-li si v projektu řekněme o další dva výstupy + dva vstupy víc, tak mám celkovou 4/4. Když bych takový projekt otevíral u sebe na NTB, kde je jen integrovaná zvukovka (čili možná konfigurace pouze 2/2), tak mi Cubase řekne, že něco nebude fungovat a jestli to chci přeroutovat automaticky nebo ručně (tak nějak je ten dialog).

Tudíž by projekt hrál jinak (za předpokladu, že bych v něm ještě neměl nahrané stopy, které by se mi vracely z nějakého externího zařízení z těch dvou vstupů navíc - ale to by mě ta změna routingu nezatěžovala).

Jako nemusí to nic znamenat, ale negativně by se to projevilo asi jen ve stádiu rozpracovanosti, kdy se provádí nějaké "štelování" toho externího HW (například efektoru), čili audio z něj ještě není nahrané - a takhle rozpracovaný projekt bys chtěl doladit/dotáhnout na jiném systému.

P.

Uživatelský avatar
Pierre niko
Příspěvky: 719
Registrován: 28 pro 2004 11:04

Re: Bicí - recording guide

Příspěvek od Pierre niko » 19 bře 2013 18:21

Drobny prispevek k tematu. Tips and trick z hlediska bubenika nahravajiciho ve studiu.
Skoda, ze neni video delsi, jiste by to bylo se Simonem Phillipsem plne zajimavych postrehu.

Odpovědět