El.Kytara a její krásný prostorový stereozvuk

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Uživatelský avatar
Drumer
Příspěvky: 326
Registrován: 06 úno 2008 13:14

Příspěvek od Drumer » 08 úno 2009 14:08

ja mam pocit že tam ma nejaky delay,to by mohlo dělat efekt

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 08 úno 2009 16:59

vsak v tom talking heads je gitar jak nasranych, aka jedna gitara? ja tam pocujem minimalne tri a bude ich viac

queen 1 je jeden aparat, jedna namakana gitara a jeden brian may. najskor dva mikrofony a dobra akustika

vasek
Příspěvky: 1864
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Příspěvek od vasek » 08 úno 2009 20:20

můžou být taky rozdělenej signál do dvou stejných aparátů

vasek
Příspěvky: 1864
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Příspěvek od vasek » 08 úno 2009 20:24

mkdaw: první zvuk je prostě pěknej tlustej, druhá ukázka je nahraná víckrát a třetí je nějakej pěknej chorus. IMHO

mkdaw
Příspěvky: 132
Registrován: 29 říj 2008 21:01

Příspěvek od mkdaw » 08 úno 2009 21:18

kexik píše:vsak v tom talking heads je gitar jak nasranych, aka jedna gitara? ja tam pocujem minimalne tri a bude ich viac

queen 1 je jeden aparat, jedna namakana gitara a jeden brian may. najskor dva mikrofony a dobra akustika
Máš pravdu,čím víc to Talking pozorněji poslouchám je to tam znát.I když pěkně spolu komunikujou.Sypu si popel na hlavu

Uživatelský avatar
Tonysss
Příspěvky: 469
Registrován: 16 pro 2005 19:29

Příspěvek od Tonysss » 17 úno 2009 15:20

Pánové jak daleko od sebe v panoramě rozhazujete klasické kytarové beklajty v rockové muzice ? Zahráno stejným kytaristou dvakrát.
Mě se nejvíce osvědčilo tak 70-80. A verb dát někam kolem středu a delay mě poskakuje kolem 50-60. A k tomu Overheady dát v panoramě na max.A pro hardrock mi to takhle chutná nejlépe:-)

rastis
Příspěvky: 2882
Registrován: 27 úno 2005 21:23

Příspěvek od rastis » 19 úno 2009 12:56

gitary 60 - 70 a malicko rozsirujem este celu nahravku. kedysi som daval 100, ale pomalicky zuzujem, na stare kolena skoncim ako mono fajnsmeker :). overhead 100%, delay a reverb som nepochopli, co sa pytas...

Uživatelský avatar
nemo
Příspěvky: 453
Registrován: 27 bře 2004 20:30

Příspěvek od nemo » 19 úno 2009 13:24

overheady 100% ?

Ja pouzivam recorderman method a overheady rozhazuju tak, aby se obraz skopku neroztrhnul, obvykle tak kolem 50-60.

rastis
Příspěvky: 2882
Registrován: 27 úno 2005 21:23

Příspěvek od rastis » 19 úno 2009 13:28

ano - overheady 100%. v strede mam kopak / rytmicak, okolo nich tomy, potom hajtku. neviem, co je recorderman method... ale ja som iba amater a tocim obcas amaterom demaciky, takze...

Uživatelský avatar
nemo
Příspěvky: 453
Registrován: 27 bře 2004 20:30

Příspěvek od nemo » 19 úno 2009 17:24

http://www.joshwoodward.com/mod/news/vi ... le_id=4386 http://www.gearslutz.com/board/search.p ... d=19719466

to je metoda nastaveni overheadu tak, ze maji oba stejnou vzdalenost od kopaku i od srotaku a pak se da na overheadech postavit cely zvuk skopku jen s mirnym prizvucenim primych mikraku.

nehodi se to na vsechny styly, ale zvuk je prirozenejsi.

kdyz se overheady pouzivaji klasicky, tj. v podstate jenom na cinely a spodek se odreze, tak je tech 100% asi v poho.

ja jsem taky amater..

rastis
Příspěvky: 2882
Registrován: 27 úno 2005 21:23

Příspěvek od rastis » 19 úno 2009 17:29

nemo píše:...

kdyz se overheady pouzivaji klasicky, tj. v podstate jenom na cinely a spodek se odreze, tak je tech 100% asi v poho. ...
tak to robievam

Odpovědět