Fotky z nahrávání

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Odpovědět
Uživatelský avatar
peteness
Příspěvky: 3668
Registrován: 22 čer 2004 17:31

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od peteness » 29 kvě 2015 21:17

pekny modulacni delay (1:40)

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21307
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od Pytkin » 11 srp 2015 10:53

Tocili sme nahravanie skupiny Canned Beat .. http://canned-beat.com/ .. Paradny muzikanti aj muzika ..

https://picasaweb.google.com/roman.peka ... CannedBeat

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od matucha » 17 črc 2017 22:34

coles4038-2.JPG
Muj prvni paskovej mikrak. Chce to fakt hodne gainu, nejaky pridany vejsky a je to pekne hladky. Tohle teda neni z nahravani, ale brzo to snad na neco pouziju. Schvalne jak se osveci.

Uživatelský avatar
skeld
Příspěvky: 434
Registrován: 27 kvě 2004 09:29

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od skeld » 18 črc 2017 10:55

Coles?

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od matucha » 18 črc 2017 22:29

Jo Coles 4038. Chtel jsem zacit nejakou hodne specifickou klasikou. Neni taky z nejdrazsich, takze se to tak nejak nabizelo.

Uživatelský avatar
skeld
Příspěvky: 434
Registrován: 27 kvě 2004 09:29

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od skeld » 19 črc 2017 08:38

Paráda, páskáče chtěji fakt hodně gainu, možná by pomohla změna impedance u preampu, nebo přímo ribbon preamp jako dělá AEA, u bicích apod. je to jedno, ale třeba na hlas a tišší věci mi dobře funguje Tesla EVK326, nebo API312, ty mají fakt moře gainu a takřka nešumí, navíc mám i pocit že ten mikrofon přes ně zní tak nějak líp.

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od matucha » 19 črc 2017 10:50

Co jsem tady slysel tu teslu, tak mi prislo, ze ma zajimavej (a dobrej) preamp, ale dost malo pouzitelnej EQ. Ja na to mam siemensy V276 a Daking IV. Oba vpohode davaj potrebnej gain a nesumej. Co chci este vyzkouset je zapojeni dvou V72 za sebe, jedna ma 34dB a je sama o sobe slaba, ale dve uz by to daly dohromady. Puvodne v tech konzolich ten signal taky sel skrz nekolik V72 za sebou, takze by to mohlo fungovat dobre po vsech strankach.

Uživatelský avatar
skeld
Příspěvky: 434
Registrován: 27 kvě 2004 09:29

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od skeld » 19 črc 2017 16:58

Jo ten EQ u Tesly v podstate nepouzivam, preamp je ale super.

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od matucha » 19 črc 2017 23:20

Kdyz uz je rec o EQ, tak siemens W295 zvedajici vejsky dela s colesem velmi pekny veci. +6 nebo i +9dB zni jako prijemny rozsviceni aniz by to zaclo znit neprirozene.

Uživatelský avatar
skeld
Příspěvky: 434
Registrován: 27 kvě 2004 09:29

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od skeld » 20 črc 2017 09:23

Jo jo taky rád přidávám, strašnou výhodou je, že ty páskáče snesou fakt hodně eq i komprese, bez toho aby se to celý začalo bortit. Já mám jen obyčejné pasivní GAP R1, ale dají se použít takřka na vše. Když jsme točili bigband, tak při výběru mikrofonu na zpěv jsme nakonec skončili právě u něj. Přitom při poslechu suchýho náběru by si ho člověk asi nevybral, ale po nějakým eq a kompresi to byla jasná volba jak krásně pasoval do mixu. Ty Colesy, Royery nebo AEA musí být ještě úplně jinde.

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od matucha » 20 črc 2017 14:31

Jo, takhle taky nekdy umi vyhrat dynamickej mikrak. A rozdil mezi "klasikama" a novejma levnejma paskacema nemusi taky bejt vzdycky ku prospechu tech drazsich.
Mikrofony co me opakovane prisly pekny v ukazkach byly RCA (AEA) 44DX (a obdoby), beyer M160, Royer R121 (na zeste ma svoji hodne specifickou barvu, kterou jsem nikde neslysel a dela to pro moje ucho tyhle nastroje hezci nez v realu) a Coles 4038 pro takovou zemitou stredovitost. AEA R88 me treba nikdy uplne nezaujalo na prvni poslech, ale michal jsem nekolik veci, kde bylo na overheady, smycce (celek) a piano. Overheady ok starsi zvuk, piano super a u smyccu to byla dost zasadni slozka (vedle DPA a nejakejch spotu).
Naopak RCA 77dx (a obdoby) mi vzdycky prijde divny, mozna nekdy zajimavy, ale v zasade tam slysim odrazy uvnitr mikraku a combfiltr kterej delaj. Dalsi celkem "meh" zkusenost mam s nejakejma levnouckejma noname paskacema, ktery sumely (takovym nijak hezkym hissem) i na bici. Nicmene praci odvedly a vyekvalizovat se taky daly.

Uživatelský avatar
skeld
Příspěvky: 434
Registrován: 27 kvě 2004 09:29

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od skeld » 21 črc 2017 09:07

Mám podobnou zkušenost, slyšel jsem pár testů na drum room, kde vedle sebe stály levnější i hodně drahý páskáče a nebylo úplně jednoznačný co je lepší. Ty úplně levný páskáče jsou většinou hrozný, šuměj jako prase a jsou hodně pod dekou. ale od 5k už se daj najít použitelný mikráky. Mě ty GAP fungujou na drum room bezvadně, baví mě i na dechy, kytar aparáty a občas zpěv. Do budoucna ale určitě plánuju nějakej upgrade, jsem zvědavej na tvoje poznatky s Colesem.

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od matucha » 27 črc 2017 01:04

Nahravam ted s Colesem nekolik dni ruzny veci a zatim si nemuzu stezovat. Je to charakter a vsechno slysi podle sebe. Zadna objektivni realita ale fokus na to zasadni. Asi je to tim jak "pozere" rychly transienty.

Nekolikrat jsem cetl jak to lidi nemaj moc radi na akustickou kytaru a je to celkem pochopitelny pro nejaky klasicistni nahravky kde jde o vernost. Taky to chapu v pripadech, kdy ty transienty clovek chce. Ale je dost pripadu, kdy je potreba zemitejsiho zvuku a tohle ma svuj sarm.

Potvrdilo se mi, ze perkuse se s tim nedaj zkazit. Znej mi lehce vintage i po zvednuti vejsek a je to dobre usazeny/posazeny. V necem mi je ten charakter povedomej... asi stary desky a drumloopy.

Elektricka kytara (zkreslena) potrebovala trochu ztlumit basy, aby si to sedlo, jinak ale peknej detail ve stredech a nepridalo to zadny bolavosti. Beru ;).

Hlasy co jsem na to zatim zkousel se mi libily. Nemel jsem cas to postavit vedle neceho jinyho takze je to komentar jenom k tomu jaky vysledky to dava. A co me bavi je celkem idealni kombinace plnosti/hladkosti a tak akorat detailu. A hladkosti nemyslim jenom vejsky, ale hlavne podani stredu a jejich plnosti (nederavosti). Velkej proximity efekt je trochu nezvyk kvuli tomu ze bylo potreba udrzovat vetsi vzdalenost nez obvykle. To ale neni vubec problem (kdyz se teda nenahrava v nejaky ratejne). Zatim jsem nenahraval zadnej zenskej zpev, takze tam zatim nevim.


Asi to neni uplne mikrofon pro zacatecniky, protoze bez dobryho preampu se to neobejde a je to poprvy co pouzivam pri nahravani EQ. Bez dobryho ekvalizeru by to bylo min pohodlny. Docenuju ted Siemense, kterej ma hooodne pozvolny krivky delajici neco blizkyho tiltu. Hodi se to k sobe skoro idealne. S kondenzatorama jsem nikdy chut ekvalizovat na ceste dovnitr nemel, ale tady se to fakt nabizi.

(Cistci preamp a eq by mozna ukazaly o neco transparetnejsi zvuk.)


Jako vzdycky - tezko prenyst zkusenosti slovama. A za rok budu vedet vic.

Uživatelský avatar
skeld
Příspěvky: 434
Registrován: 27 kvě 2004 09:29

Re: Fotky z nahrávání

Příspěvek od skeld » 28 črc 2017 08:32

Moje zkušenosti s páskáčem jsou úplně totožný, takže podepisuju. Taky se mi líbí spolknutí rychlých transientů, který je tu víc než patrný, ve svý podstatě to v menším dělaj všechny mikrofony s trafem, ale tady je to opravdu znát.

Odpovědět