KOPAK..a jak na nej? styly BREAKBEAT,PROGRESSIVE

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Rai
Příspěvky: 38
Registrován: 08 čer 2002 23:03

Příspěvek od Rai » 30 lis 2004 11:23

Aha ..tak jsem spatne pochopil.kazdopadne takovy kopak co zasira mix dlouhym basem bych asi spis upravil v obycejne adsr obalce...no nevim kazdej ma proste jiny zkusenosti a veci dela trochu jinak.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 30 lis 2004 11:37

nene... ja nechcem ten chvost dat celkom doprdele, naopak, chcem ho tam, ale aby bol tichsie a neodznieval. adsr je samozrejme tiez moznost, ja ale setrim cpu, takze adsr nemam k dispozicii

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Příspěvek od biscuit » 30 lis 2004 12:38

kexiku nerikej mi ze kdyz zapnes obalkovani (adsr) treba na batterce, tak ze to zere vic cpu nez kompresor :?:

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 30 lis 2004 12:59

skorej tak ze nepouzivam baterku lebo zere cela tolko cpu ako desat kompresorov

juan
Příspěvky: 112
Registrován: 10 úno 2004 11:44

Příspěvek od juan » 30 lis 2004 13:42

..aneb proc to delat jednoduse, kdyz to jde slozite...

zda se, ze nekteri diskutujici by meli uvadet, ze to nedelaji tak a tak, protoze je to tak nejlepsi, ale protoze to na jejich strojich jinak nejde...

Jeste ze Rai dohnal Kexika k tomuto prohlaseni, mozna by pak nekdo mesic zkoumal, jak pomoci kompresoru emulovat ADSR :)

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 30 lis 2004 14:32

dokrista, juan, citaj pozorne co pisem. hovorim ze adsr je ine riesenie, nie adekvatne kompresoru. adsr namalujes obalku, ktora je konstantna, kdezto kompresor ti umozni rozlisit slaby a silny uder, atd. to je ale asi zbehlejsiemu citatelovi jasne.
poznamka ze adsr si nemozem dovolit vobec nesuvisela s tym co som povedal pred tym, bola to poznamka na okraj v snahe viest zmierlivu debatu. ale ako vidim kokoti si rypnu pod akoukolvek zamienkou

juan
Příspěvky: 112
Registrován: 10 úno 2004 11:44

Příspěvek od juan » 30 lis 2004 15:28

Omlouvam se, Kexiku :)
Chtel jsem tu debatu taky odlehcit :)
...na Tvuj ucet, takze jeste jednou sorry.,. :)

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 30 lis 2004 15:39

ach jo... tak to by si uz mal vediet ze som tu po ecsonovi (a ten uz sem moc nezavita) druhy najjesitnejsi prispievatel :!:

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Příspěvek od biscuit » 30 lis 2004 16:46

hehe :lol:
jeste k tomu vyzirani cpu - je to trochu mimo topic, ale pouzivate nekdo stylus rmx? me prijde, ze je strasne rozezranej (i s vypnutejma internima fx), treba oproti athmosphere, nebo puvodnimu stylusovi. beru ze ma osm outu, ale na to, ze to neni synth, bliz ma spis k sampleru, tak se mi to zda nehorazny a skoro az nepouzitelny.

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 30 lis 2004 16:51

biscuit: ja mam zasa roztodivnu skusenost s quadrasidom. ked to hra celkom obycajne pilky (bozsky, musim povedat) tak to zere jak pol svine, ale co je zaujimavejsie, vizual je taky podmrznuty, ako keby nestihalo pecko... ale to je zly kod alebo kompilacia, proste zla programatorska robota; to sa aj pri inom sw stava

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Příspěvek od biscuit » 30 lis 2004 17:00

ja vim a myslel jsem, ze to poresi update, ale ani druha verze updatu tohle neodstranila :(
ta prvni verze (stylus) byla ok, ale zase mela jen polovinu moznosti

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Příspěvek od matucha » 30 lis 2004 17:20

Obalka je super vec, rozhodne umi delat s bicima divy, ktery komprese neumi... mozna je spoustou lidma podcenovana (k jejich skode). Podobnyho efektu jako ADSR se da dosahnout treba transient modulatorama, ale ty zerou fakt hodne a pokud nejsou teda uplne nezbytny, tak je obalka mnohem efektivnejsi.

Ad dlouhy kopaky, ty nemam moc rad, ja mam rad melodickou basu, takze kopak udela bum a pak se zavre a cau (release na obalce nebo fadeout v audiu nastavuju podle sluchu, ale vetsinou je to kratky. Casto ten ocas uz tam fakt nic nedela a jenom mlzi basu. Samozrejme veci zalozeny vic na kopaku a na "nekonkretni nebo nemelodicky" basovy lince pouzivaj kopak spis delsi a smyvaji rozdil mezi basou/kopakem, je to takovy jeden veky basokopak s obcasnymi instancemi jich samotnych, ale vetsinou hrajou spolu.

Uživatelský avatar
pm
Příspěvky: 267
Registrován: 04 čer 2002 15:19

Příspěvek od pm » 30 lis 2004 19:09

Ja mivam na bicich vicero Enveloperu. Je to mocnej vytvarec estetiky cely ty sady, od bozich uchylaren po nutny jemny korekce. Nejbeznejsi vec co se s tim da snadno rychle ucinne udelat je usekavani ruznych bordeloznich ocasu a struniku atd., procisteni celkovyho mixu sady.

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Příspěvek od matucha » 30 lis 2004 20:01

coz nekdy uplne staci k tomu, aby ty bici hraly dobre...

...jo a ja sem jinak pan suchar, ale cim dal tim castejc se mi vraci, ze pouziti verbu (a to uz se bavime spis o bicich a celym mixu nez o kopaku) hodne ovlivnuje vysledny vyzneni/celistvost a presvedcivost zvuku. Uz nekolikrat se mi stalo, ze sem jen predelanim verbu dostal nektery mixy (ktery se nedarilo a nedarilo doekvalizovat a dokompresovat "dopohody")o x trid nahoru az sem cumel co se deje.

... hm to vypada na jiny tema... zakladam ;-)

Uživatelský avatar
eGen
Příspěvky: 327
Registrován: 05 čer 2002 10:00

Příspěvek od eGen » 01 pro 2004 08:45

O.T.
Co to je za styl Progressive ? Znam tohle slovo ve spojeni jako "Progressive house", Progressive trance", " Progressive techno". Ale jenom progressive nic neznamena, ne ? A nebo uz Komankova priradila i tomuhle slovu vlastni hudebni proud ?

Odpovědět