
Treba se zjisti ze v tom Nicerizer nehraje az tak podstatnou roli

Je jasne, ze pustit se do sveta analogu je financne narocne. Ale kdyz chces pouzivat outboard, tak uz asi mas nejakou predstavu, potrebujes slusnejsi prevodniky, a kdyz ty prachy do toho nasypes, tak na to asi mas a myslim, ze vetsinou ti tech krabic casem pribyva. Jit pak do summingu, po tom, co mas v racku par slusnejsich kompresoru a efektu, uz neni takova velka palka. Podle me to neni o tom, jestli do toho od zacatku jit, nebo nejit, ale je to vyvoj navazany na pouzivani outboardu.Fractal píše:tady jeden finský klučina shrnul krásně svou diplomku o summingu, doporučuju přečíst hlavně těm kteří se stále rozhodují do tohodle nelevného řešení jít či nejít http://werihukka.com/2013/09/09/analog- ... /#more-369
Pokud se bavime o hybridni ceste outboard+DAW a jdes cestou radeji mene, ale kvalitneji, nemas tech krabic zas tak moc a pokud je znas, rozhodujes se rychle jako u pluginu, ne?Fractal píše:Požívat outboard je dneska hlavně a zejména velké zdržování od práce, u masteringu se to dá ještě přežít, dva kanály se dají vpohodě ukočírovat...
Naprosty souhlasFractal píše:Analogový summing sám pro sebe je zbytečná věc, myslím ten pasivní, pokud ale obsahuje box nějaké zajímavé transformátory, nebo pokud se nainsertujou před sum nějaké signálové procesory/eq už to začíná být více smysluplné...
Jasne. Pominu-li, ze cena cehokoli kdykoli je naprosto relativni, jde o pocit, a to taky hraje roli. Neni to totiz jen tvuj pocit, ale taky lidi, se kteryma spolupracujes. Nejsem uplne ztotozneny s timto jeho nazorem, ale docela se mi libilo, kdyz Lord-Alge kdesi rekl neco ve smyslu: "pokud si nechces pripadat jako telefonni operator, porid si abnalogovou konzoli a outboard..." Rozsiril bychtento pocit na lidi u tebe ve studiu. Blink efekt, blbost? Mozna. Demonstrace urovne, urcite... Kdyz delas sam, produkujes, je to asi zbytecne. Mas ale studio pro kapely? Mozna budu trochu mimo, ale prirovnal bych to k urovnim certifikaci velkych partneru a distributoru vyrobnich spolecnosti treba v IT. Musis mit Laby, Certifikovane lidi na ruzne technologie, musis mit help desk, pak dostanes statut GOLD certified a to ti otevre dvere k businessu na uplne jine urovni...Povrchnost? Mozna. Nepochop me spatne, me to taky nezajima, ja delam sam pro sebe, ja jsem jenom uchylak na outboardFractal píše:Tak si říkám stojí ta změna za to? Ten týpek to napsal moc dobře. V případě summingu je digitál z mnoha důvodů jasná výhra. Nemluvě o tom že Waves NLS, Slate VCC, nebo Sonimus ten summing emulujou jakžtakž obstojně.
"Radeji kvalitne a mene" to myslim resi. Najit si cas poslechnout si pozorne cely mix v kuse, to by melo asi byt samozrejmosti.Fractal píše:Hodně jsem to zvažoval, možná v budoucnu si nějaký zajímavý sumbox, nebo mix pořídím, to ale až budu starý děda a budu mít čas půl dne přepojovat kabely, nastavovat úrovně a obkreslovat nastaveni hdwru. Nemluvě o tom neustálém real-time rerecordingu.
Ja ted davam do kupy material, takze ted micham rough mixy ITB, ale mam tady cast setupu z minulosti, kdy jsem na skromne urovni michal signal z prevodniku, sampleru a synthu, ktery po upgradu pouzivat chci. Do budoucna tedy ano, a to ve forme 4 stero grupy do DIY sumboxu se 4mi stereo auxy, na kterych budou povesene nejake efekty zejmena pro prostorotvorbu. K tomu mam 8 vystupu ze sampleru a 8 utilitarnich kanalu pres adat. Navic hromada dobreho gearu se ted prodava za smesne prachy. S nejvetsi pravdepodobnosti tedy rozsirim svuj outboard. Takze vlastne ano i ne, proste castecne, hybridne...Fractal píše:Míchá někdo tady na ezone ještě v analogové doméně?