hoši nechápu proč to chcete řešit digitálně, když takto čistě akusticky je to hotový a přesně co chceš. Navíc docela dost zajímavá technika jak si dělat kopák! tím získáš svůj originální kopák navíc i s příběhem Na pluginy bych se vyprdl a rovnou to nahrával. Podívej se jak třeba Depeche mode vytváří některý samply svých bubnů
@Magion tak to je hodne luxusni! Ale vzhledem k tomu ze nemam kvalitni nahravaci techniku ani dobrou akustiku, tak moje jedina sance je to vytvorit difgitalne :/
nevěř tomu! I to cos poslal zní použitelně. Obzvlášt pokud se jedná o takové hardcorovější hudební styly se na nějaký high-tech nehraje. Mnohokrát lo-fi zní mnohem líp hudebněji než nějaký super vybavení. A věř tomu, že digitálně nic takového nevyrobíš - akustický "processing" je ten nejkvalitnější jaký může vůbec být a i když ho sejmeš nakonec nějkým lo-fi zařízením, tak pořád tu specifickou informaci tam zachováš. Maximálně bych být tebou pořešil akustiku prostoru - abys nesnímal dozvuky, ale jin primární signál. S kvalitou ostatního řetězce si hlavu nelam ( to jsou komerčně vytvářené pocity, že to jde jen s high-endem…). Stejně to přimícháš k ostatnímu digitálnímu materiálu a tak trochu lo-fi špíny naopak může nahravce pomoci k životu.
Jinak pokud chceš fakt digitálně - tak různý typy distortionu na basy jsou samozřejmě použitelný - ale docílíš v podstatě běžného zvuku, který byl už mnohokrát slyšen. S tvým "akustickým" přístupem bys mohl získat "svůj" zvuk a toho si já osobně hodně cením.
Trash 2 od iZotope a před něj nějaký solidní kompresor třeba Fabfilter Pro-C ale může být i jiný. Trash má v podstatě ¨neomezené¨ možnosti a měl by jít simulovat tebou požadovaný efekt. Zkoušel jsem přehulit první kompresor a pak jsem pomocí interního sidechainu vytvořil duck efekt a v Trash pak extrémní nastavení multiband kompresoru a pohrál jsem si s nastavením Trash položky (Filtry ect.) jde to ale chce si to s tím vyhrát.
ędit: Tak jsem si s tím ještě pohrál a v podstatě ten první kompresor není třeba. Na celou modulaci stačí jen Trash