Srovnání beatu

Ozvučení, nahrávání, mixáž a mastering
Uživatelský avatar
Drumer
Příspěvky: 326
Registrován: 06 úno 2008 13:14

Srovnání beatu

Příspěvek od Drumer » 15 črc 2008 20:12

Potreboval bych poradit:mam kopakovou stopu,ktera strasne kulha s basou,neznate nejaky plugin nebo program,se kterym by se k ní dal srovnat?Díky moc,samozrejme jsem hledal,ale nic takového jsem nenasel.

Uživatelský avatar
Cyril
Příspěvky: 5626
Registrován: 26 říj 2004 12:55

Příspěvek od Cyril » 15 črc 2008 20:29

A co to sestrihat (poposouvat rucne)? Jinak podle me asi tezko nakej program sam pozna, kde ma hrat kopak "spravne"... kdyz mas separatni stopu, melo by to jit lehce, ne?
Grafický design – http://www.cyrilkriz.cz (velmi rád navrhnu tiskoviny pro kapely, producenty a studia)

Uživatelský avatar
c9000
Příspěvky: 1892
Registrován: 11 úno 2008 12:37

Příspěvek od c9000 » 15 črc 2008 20:36

no rozkouskuj to a poskladej zpátky po jednotlivejch samplech(skvělě to umí Acid) ale pokud je to už všechno nahraný v jedný lince a bicí se překrývaj s basou, tak to je asi nerešitelnej problem.
Cimbál, Harmonium a Vozembouch.

Uživatelský avatar
Drumer
Příspěvky: 326
Registrován: 06 úno 2008 13:14

Příspěvek od Drumer » 15 črc 2008 21:02

no jo,ručně...toho jsem se bál:-)ale každopádně diky

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 16 črc 2008 07:12

a basa hra presne? podla metronomu?

Uživatelský avatar
Vey
Příspěvky: 475
Registrován: 19 čer 2003 12:44

Příspěvek od Vey » 16 črc 2008 08:13

V Cubase/Nuendo to jde krasne posouvat aniz bys neco strihal.

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 16 črc 2008 09:10

Drumer: super to udelas pres ableton warping. Byt tebou tak si vložím do abletonu stopu bicích + stopu basy. Tam máš možnost ručně nasadit markery na skladbu / loop. Takže si omarkeruješ celou stopu bicích a pokud jede pravidelně a dobře basa tak stačí udat její tempo a první marker, který ukazuje na první takt. Potom se ti kopák bude automaticky dopočítávat a budou se zkracovat mezery a prodlužovat podle zvolenýho algoritmu (sou tam asi 4) tím docílíš toho, že ti vždy bude přesně sedět kopák s basou.
Je to živá muzika? Protože si myslím, že když to takhle krásně nasadíš, tak to bude znít mrtě mrtvě. Já živou muziku nedělám, takže nevím jak to vidí ostatní, ale podle mě se člověk nikdy nemůže trefit tak přesně jako PC a proto to taky nezní uměle.

Uživatelský avatar
Drumer
Příspěvky: 326
Registrován: 06 úno 2008 13:14

Příspěvek od Drumer » 16 črc 2008 10:27

no je to živá muzika,basak hraje asi tak nejpřesněji,bubeníkovi trochu kulhá kopák,tak jsem ho chtel sladit s basou,ale nejlépe to stejně asi bude ručně jak to tak vidím

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 16 črc 2008 10:36

Drumer: ten ableton to srovna celkem pěkně, pak by sis vyjel jen tu jednu stopu a bylo by :). Ale ručně to máš rychlejší, pokud neumíš v albetonu pracovat a navíc se bojím toho, aby tam nebyl při exportu nějaký processing tzn. změna ve finále charakteru toho zvuku z abletonu. já v tom mixuju radiový pořad a mam ten pocit, že to neblahý vliv, ty songy co tím proženu mají ve výsledku jiný zvuk. Ale ono by to chtělo zkusi vyexportovat 1 : 1 a testnout, zda tam bude nějaký rozdíl.

Uživatelský avatar
Drumer
Příspěvky: 326
Registrován: 06 úno 2008 13:14

Příspěvek od Drumer » 16 črc 2008 11:24

to mi nevadi,kopák mám stejně natrigrovaný;-)

rastis
Příspěvky: 2883
Registrován: 27 úno 2005 21:23

Příspěvek od rastis » 16 črc 2008 17:24

Drumer - dobre, ale nemas kopak aj v presluchoch ? ked mas bicie napriklad v 8 stopach, tak aj ked vypnes kopakovu stopu, ten kopak Ti tam nejakym sposobom zostane hrat zo zvysnych stop, nie ? ako da sa do istej miery posuvat, ale nie vzdy to zneje dobre a niekedy z toho zostane zvlastny gulas - hlavny poposuvany kopak + povodne presluchove zvysky stareho kopaku... aspon take skusenosti mam ja.

Wohma
Příspěvky: 1656
Registrován: 05 říj 2007 08:30

Příspěvek od Wohma » 16 črc 2008 18:02

Muzu potvrdit, pokud je ten kopak v overheadech (jakoze byva, leda bys brutalne orezal spodky), tak to bude znit divne. Pak jedine hodne zezdola oriznout anebo warpovat vsechny stopy naraz (ale to myslim nejde nijak pohodlne, aspon ne v Cubase).

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 17 črc 2008 08:57

2Wohma: Nejsem odbornik zrovna na nahravani bici :c), ale rikam si, ze ta cesta orezani spodnich frekvenci by docela sla pouzit ne? Hajtky stejne spodek nemaji, otazkou je, co TomTomy a snarky, aby to neznelo opravdu hodne oklestene a neprirozene. Navic pokud mu pokulhava kopak, tak nepokulhava mu i zbytek bycich pokud ma ten bubenik trosku srovnane, to co hraje?

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5828
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Příspěvek od delay » 17 črc 2008 09:02

I Hi-Hat má fundamentální frekvenci dost nízko, nemluvě o tomech a snarech... Sice se to jeví jako jediná cesta... Možná bych to hodil do analyzeru a zkusil použít notch na tu hlavní frekvenci kopáku, na 90% to ale uškodí i zbytku soupravy.

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Příspěvek od TOM-Thak » 17 črc 2008 09:13

delay: možná by neuškodila Duckin' sidechain komprese, která by vždy po kopáku pustila zbytek, takže bys nemusel ořezávat, jenže to taky nepůjde na všecky nástroje pokud bude mít zavřenou hajtku na kopaku tak je v háji.
Ten Notch by nebyl špatný nápad ;)

Odpovědět