Pro mě platí co jsem psal... posuzování jedné stopy je velmi indivuduální, ošemetné, je tam celá řada faktorů, který výsledek zkreslujou, někomu se může líbit více špinavější zvuk, někdo bude preferovat hladkej... Nevím, co to bylo za porovnání, o kterém píšeš, ale přišlo by mi smysluplnější mít třeba 10 preampů a smyslem testu uhodnout, kterej je kterej, což by pak třeba svědčilo o jistých zkušenostech poslouchajících a ještě líp mít třeba nasnímanou celou bicí soupravu jen přes určitej druh preampu atd. Kdo se ale tímhle bude dobrovolně zaobírat?Fillippos píše:No já bych tyhle nuance rád probral, slyšel názory, nebo se o nich alespoň něco dočetl, (nějaký odkaz), jelikož - když jsem kdesi četl, jak dopadl test studiových preampů od těch "nejhorších" po "nejlepší" , prováděný přes celý víkend renomovaými zvukaři a mistry v oboru, rozhodl jsem se tuhle otázku prozatím neřešit nebo ji alespoň ponechat na později. Test dopadl tak, že nikdo nepoznal nic. Všechny rozdíly byly natolik malé, že i ten papírově nejhorší preamp se některým zdál nejlepší.
Cesta zvukařova může být dlouhá a trnitá, pokud dosahuješ se svým vybavení uspokojivých výsledků, tak je to v pohodě, pokud cítíš, že tě někde něco zrazuje a intuitivně víš, že neděláš chybu sám nějakým blbým postupem tak logicky zkoušíš dál. Nemám tolik zkušeností, abych ti nezvratně tvrdil, že preampy v RME jsou lepší jak M-Audio, ale jsou prostě jiný, což je dostatečnej důvod, aby někdo dal přednost RME před M-Audio... třeba.