Externí zvukovka s ADAT do 15 tisíc
Tascam mohu mít za 10.990,-
Emu 1616 mohu mít za 10.000,-rovných. Za 8000 ji mají kde Ctirade???!!!
S motu se loučím, o jeji kvalitě a spolehlivosti jsem si přečetl během dne nepěkné věci a nedoporučil mi ji ani CZ dovozce - .
Výběr se tedy zúžil na :
Tascam (nejsem zcela přesvědčen o kvalitě)
E-Mu (zatím se cenou rýsuje nejlépe)
TC (vypadá slušně, láká mě spoustou možností, až na tu cenu)
Emu 1616 mohu mít za 10.000,-rovných. Za 8000 ji mají kde Ctirade???!!!
S motu se loučím, o jeji kvalitě a spolehlivosti jsem si přečetl během dne nepěkné věci a nedoporučil mi ji ani CZ dovozce - .
Výběr se tedy zúžil na :
Tascam (nejsem zcela přesvědčen o kvalitě)
E-Mu (zatím se cenou rýsuje nejlépe)
TC (vypadá slušně, láká mě spoustou možností, až na tu cenu)
tak hoši teda nevím kde berete ty názory na motu převodníky? dle mých zkušeností jsou uplně v pohodě a kvalitativně spíš vyšší třída. já osobně mám zkušenosti pouze s m-audio, tascam a nyní mám motu ultralite. a tato karta získala pokud vím několik prestižních ocenění.A motu bych si rozmyslel obecně, ohledně převodníků je tak na úrovni starejch interních delt od m-audio.
jinak moje maximální spokojenost.
Takže jsem pohledal po netu řadu testů, uživatelských postřehů k těmto kandidátům. A zjistil jsem následující.
Tascam :
panuje všeobecná spokojenost s kvalitním festovním zpracování, stabilita, velmi funkční zařízení, příjemné a funkční ovládání, bohužel mě zaskočilo, že kvalita převodníku a kvalita preampů se blíží spíše kvalitě low-endových karet a dnešní low-end karty prý i 1804 překonávají. Tedy trochu zklamání.
Motu:
lidi chválí vysokou zvukovou kvalitu a výborné preampy (traveler,828), stabilní drivery i na Vista, nadávají na vysokou poruchovost, časté mechanické poruchy, a rychlé opotřebování všech potenciometrů, mizerné zpracování u 828II, neočekávané hlasité dropy či praskání v nejméně očekávanou chvíli, na druhé straně jsou zase lidi, kteří nemají žádné problémy a nedají na motu dopustit.
E-mu:
v podstatě vysoká zvuková kvalita převodníku a velmi slušná kvalita prampů (někteří byli doslova nadšení a mluvili v superlativech). Na druhou špatně a příliš komplikovaně řešený mix, který si zas tak se vším nerozumí, nestabilní software, DSP jednotku většinou doporučují vůbec nepoužívat, způsobuje někdy i kolaps PC a za nízkou kvalitu pluginu to nestojí. Ale víceméně uživatelé nejsou tak rozladění jako u Motu, a očekávají že i software bude jednou logicky dořešen a k plné spokojenosti.
TC:
nic moc žádné informace o kvalitě preampů a převodníků jsem nenašel.
Panuje všeobecné nadšení z velkých možností, které karta nabízí, pár zmínek o problémech s latencí snad už doladili verzí driveru 1.2.
Tascam :
panuje všeobecná spokojenost s kvalitním festovním zpracování, stabilita, velmi funkční zařízení, příjemné a funkční ovládání, bohužel mě zaskočilo, že kvalita převodníku a kvalita preampů se blíží spíše kvalitě low-endových karet a dnešní low-end karty prý i 1804 překonávají. Tedy trochu zklamání.
Motu:
lidi chválí vysokou zvukovou kvalitu a výborné preampy (traveler,828), stabilní drivery i na Vista, nadávají na vysokou poruchovost, časté mechanické poruchy, a rychlé opotřebování všech potenciometrů, mizerné zpracování u 828II, neočekávané hlasité dropy či praskání v nejméně očekávanou chvíli, na druhé straně jsou zase lidi, kteří nemají žádné problémy a nedají na motu dopustit.
E-mu:
v podstatě vysoká zvuková kvalita převodníku a velmi slušná kvalita prampů (někteří byli doslova nadšení a mluvili v superlativech). Na druhou špatně a příliš komplikovaně řešený mix, který si zas tak se vším nerozumí, nestabilní software, DSP jednotku většinou doporučují vůbec nepoužívat, způsobuje někdy i kolaps PC a za nízkou kvalitu pluginu to nestojí. Ale víceméně uživatelé nejsou tak rozladění jako u Motu, a očekávají že i software bude jednou logicky dořešen a k plné spokojenosti.
TC:
nic moc žádné informace o kvalitě preampů a převodníků jsem nenašel.
Panuje všeobecné nadšení z velkých možností, které karta nabízí, pár zmínek o problémech s latencí snad už doladili verzí driveru 1.2.
http://jyxo.cz/s?q=e-mu+1616&d=zbMartin píše:Tascam mohu mít za 10.990,-
Emu 1616 mohu mít za 10.000,-rovných. Za 8000 ji mají kde Ctirade???!!!
... Safa promine a rad by vedel zda ji uvedene zdroje maji s manualem v cestine a technickou a hlavne uzivatelskou podporou.Ctirad píše:Pokud je řeč o verzi bez "M", tak ta se dá u nás pořídit za 8000,- včetně DPH (Safa promine.
Naposledy upravil(a) safa dne 09 črc 2007 22:15, celkem upraveno 1 x.
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
Škoda. I když jsem to tak trochu čekal. Tyhle firmy mi přijdou trochu jako takoví dinosauři, co se v tomhle cenovém segmentu neumí dost dobře pohybovat.Martin píše:Tascam :
panuje všeobecná spokojenost s kvalitním festovním zpracování, stabilita, velmi funkční zařízení, příjemné a funkční ovládání, bohužel mě zaskočilo, že kvalita převodníku a kvalita preampů se blíží spíše kvalitě low-endových karet a dnešní low-end karty prý i 1804 překonávají. Tedy trochu zklamání.
já nevím jaké kde dávají kodeky. mám jenom svoje uši.martinrx napsal:
<var>
<SXBB>
tak hoši teda nevím kde berete ty názory na motu převodníky? dle mých zkušeností jsou uplně v pohodě a kvalitativně spíš vyšší třída.
</div>
No ve srovnání s E-mu, Echo nebo i vyššíma modelama m-audio fakt ne. Dávají tam laciný AKM kodeky.

... SRRY, ale to je blbost co tu pises.Martin píše: E-mu:
(n%u11bkte%u159í byli doslova nad%u161ení a mluvili v superlativech). Na druhou %u161patn%u11b a p%u159íli%u161 komplikovan%u11b %u159e%u161ený mix, který si zas tak se v%u161ím nerozumí, nestabilní software, DSP jednotku v%u11bt%u161inou doporu%u10dují v%u16fbec nepou%u17eívat, zp%u16fsobuje n%u11bkdy i kolaps PC a za nízkou kvalitu pluginu to nestojí. Ale vícemén%u11b u%u17eivatelé nejsou tak rozlad%u11bní jako u Motu, a o%u10dekávají %u17ee i software bude jednou logicky do%u159e%u161en a k plné spokojenosti.
PatchMix je reseny naopak genialne, jakmile pochopis jeho filozofii tak nabizi ohromny moznosti. Clovek si musi uvedomit, ze je to zalezitost pro lidi co veci rozumi, i kdyz pravdou je, ze nekteri starsi a pocitacove mene erudovani muzikanti s tou hromadou moznosti maji problemy. Ale ostatne od toho jsou setupy Patchmixu ukladatelne a vyvolatelne, takze jim udelam obvykle zakladni setup a routing pro jejich potrebu a ten jim necham implicitne loadovat a jsou spokojeni. O tom je podle meho prave ta technicka a uzivatelska podpora.
Software coby Patchmix je naprosto stabilni, stabilni jsou i ovladace tedy az na par lidi co melo nejaky konflikt, ktery se vzdycky podarilo vyresit (ovsem nevim jak to resli lidi s Barbone). DSP jednotka je neocenitelne pri nahravani kde diky Patchmixu muzes napriklad pridat zpevakovi hall do poslechu aby se mu lip tocilo aniz by jsi riskoval zatizeni DAW pomoci nejakeho pluginu a tim padem moznou nestabilitu (pokud tocis tech treba 16 najednou tak je to sakra dobra vec). Dalsi kde se DSPcka hodej je pri pouziti SW zvuk. modulu ProteusX 1.5 (Proteus X2) kde zpracovavaj realtime filtry a efekty a tim padem dochazi k vyrazne mensimu zatizeni PC.
Cili SW Patchmix doresen nebude protoze je naprosto logicky udelanej a funguje excelentne. Jediny co se ted pise jsou drivery pro Vistu. Jednou jsem coby pokus zvucil koncert takovy maly folkovy particky jenom s notebookem, 1616M a ADA8000


Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
... SRRY, ale to je blbost co tu pises.
PatchMix je reseny naopak genialne, jakmile pochopis jeho filozofii tak nabizi ohromny moznosti. Clovek si musi uvedomit, ze je to zalezitost pro lidi co veci rozumi, i kdyz pravdou je, ze nekteri starsi a pocitacove mene erudovani muzikanti s tou hromadou moznosti maji problemy. Ale ostatne od toho jsou setupy Patchmixu ukladatelne a vyvolatelne, takze jim udelam obvykle zakladni setup a routing pro jejich potrebu a ten jim necham implicitne loadovat a jsou spokojeni. O tom je podle meho prave ta technicka a uzivatelska podpora.
Software coby Patchmix je naprosto stabilni, stabilni jsou i ovladace tedy az na par lidi co melo nejaky konflikt, ktery se vzdycky podarilo vyresit (ovsem nevim jak to resli lidi s Barbone). DSP jednotka je neocenitelne pri nahravani kde diky Patchmixu muzes napriklad pridat zpevakovi hall do poslechu aby se mu lip tocilo aniz by jsi riskoval zatizeni DAW pomoci nejakeho pluginu a tim padem moznou nestabilitu (pokud tocis tech treba 16 najednou tak je to sakra dobra vec). Dalsi kde se DSPcka hodej je pri pouziti SW zvuk. modulu ProteusX 1.5 (Proteus X2) kde zpracovavaj realtime filtry a efekty a tim padem dochazi k vyrazne mensimu zatizeni PC.
Cili SW Patchmix doresen nebude protoze je naprosto logicky udelanej a funguje excelentne. Jediny co se ted pise jsou drivery pro Vistu. Jednou jsem coby pokus zvucil koncert takovy maly folkovy particky jenom s notebookem, 1616M a ADA8000. Vsechno michani, ekvalizace, monitorova cesta a efekty se delo v realtime v Patchmixu a dopadlo to bezvadne. Skoda jen, ze to ma jen dve AUX sbernice, mit to vic aby se daly udelat tri cesty na odposlech a treba dve efektovy tak se s tim da docela dobre zvucit
Píšu jen názory uživatelů, které jsem posbíral na netu.
Jak k Motu, Tascam,TC tak k E-mu.
To, že někdo s 1616 dokáže docela dobře zvučit i koncert - je dost pozitivní zpráva. A dokazuje to, že pokud má člověk slušný vyladěné PC (notebook), pak se 1616 chová stabilně a spolehlivě. Zvučit koncert s myší je velké umění a hluboko smekám. Já bych asi tolik odvahy neměl
Nejvíce mě zaskočila fa Motu - žil jsem dlouho v představě, že jsou kvalitou srovnatelní s RME ..., ale když vidím, že se fantasticky vybavená Motu828mkII (1U rack, 10x10analog IN/OUT, 2xpreamp, ADAT,SPDIF, CueMix, bohaté Stand-Alone funkce s přehledným dispejem, atd........ se ve finále prodává za pouhých 499,- (a méně v N.) - pak tu asi něco nehraje a zákonitě muselo být někde ubráno. Opravdu nevím, co si o tom mám myslet. A budu dál hledat.
RME Fireface je pry zvukove lepsi, ale stoji taky o tretinu vic. Jinak je MOTU minomalne srovnatelna se zvukovkami ve stejne cenove relaci.Martin píše:Nejvíce mě zaskočila fa Motu - žil jsem dlouho v představě, že jsou kvalitou srovnatelní s RME ..., ale když vidím, že se fantasticky vybavená Motu828mkII (1U rack, 10x10analog IN/OUT, 2xpreamp, ADAT,SPDIF, CueMix, bohaté Stand-Alone funkce s přehledným dispejem, atd........ se ve finále prodává za pouhých 499,- (a méně v N.) - pak tu asi něco nehraje a zákonitě muselo být někde ubráno. Opravdu nevím, co si o tom mám myslet. A budu dál hledat.
... ja normalne taky ne, ale kamarad volal ze jim vybouchnul zvukar jestli bych jim nepomoh. Rikal jsem ze jo, ale ze se s nicim velkym nehodlam tahat a ze si na nich udelam takovej malej experimentMartin píše:To, že někdo s 1616 dokáže docela dobře zvučit i koncert - je dost pozitivní zpráva. A dokazuje to, že pokud má člověk slušný vyladěné PC (notebook), pak se 1616 chová stabilně a spolehlivě. Zvučit koncert s myší je velké umění a hluboko smekám. Já bych asi tolik odvahy neměl


Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz