Jakou zvukovou kartu?

Interní a externí zvuková rozhraní
lavhe

Jakou zvukovou kartu?

Příspěvek od lavhe » 19 črc 2011 20:26

Zdravim!
Sestavuju si doma takový menší studio pro nahrávání zpěvu / rapu / kytary a tvoření instrumentálek.
Protože zatim studuju, mám velmi omezený rozpočet a proto nakupuju většinou low-end věci s nějakým přiměřeným poměrem cena / výkon.

Moje výbava:
Mikrofon: MXL V67G + předzesilovač Behringer MIC100.
Kvůli odposlechu při nahrávání tu mám ještě jeden starej mixák stanton.
Klávesy s midi + převodník midi/usb.
PC:
Procesor AMD Athlon II X3 445 (3,1 Ghz), MB Asus M4A77T/USB3, 4GB RAM Kingston HyperX DDR3 1333 MHz, nVidia Gigabyte GTX460, 1GB DDR5, HDD Seagate Barracuda 7200.12, 3,5" SATA II, 32MB - 1TB, Windows 7 64-bit.
Software: Propellerheads Reason / Cubase.

Reprobedny mám bohužel pouze nějaké 5.1 Genius, hrajou slušně ale určitě dost zkreslujou... Monitory to nejsou no. Ohledně toho bych potřeboval taky poradit - co si myslíte třeba o ALESIS M1 Active MK II? Zatím na ně ale nemám peníze, takže první v řadě je teď zvuková karta, ale tohle bude hned další věc v řadě.
Rozpočet na zvukovou kartu mám do 5000Kč, čím méně, tím lépe.
Co je rozhodující? Podpora driverů windows 7 64bit, co nejnižší latence, co nejnižší šum a co nejvyšší výkon na VST apod. Midi mít nemusí, na to tu mám ten převodník. Také pokukuju po nějakých sluchátkách na to nahrávání, rozhodující u toho je samozřejmě cena, ale hlavně aby nešli slyšet ven. Ideální by bylo kdyby se do těch 5000 vešly sluchátka i zvukovka.

Jinak by mě zajímalo jaký je rozdíl mezi PCI / USB / Firewire zvukovkama? Není u USB zvukovek problém s latencí?

Díky za všechny rady!

Settler

Re: Jakou zvukovou kartu?

Příspěvek od Settler » 19 črc 2011 22:26