M-Audio Profire 2626
M-Audio Profire 2626
Ahoj, má někdo zkušenosti s přímo touhle mašinou od M-Audia?
http://kytary.cz/m-audio-profire-2626-a ... 79:0:0:1:0
Stojí ty předzesilovače na těch vstupech opravdu za to?
Piště zkušenosti, díky
http://kytary.cz/m-audio-profire-2626-a ... 79:0:0:1:0
Stojí ty předzesilovače na těch vstupech opravdu za to?
Piště zkušenosti, díky
- knobtweaker
- Profesionál
- Příspěvky: 91
- Registrován: 04 bře 2009 16:54
Koupil jsem jí do studia, maj ještě saffire pro od focusrite . Dělal jsem test že jsem si rozbočil přes kalhoty mikrák do obou karet a profire vyhrála (což jsem po pravdě řečeno nečekal - čistší vejšky zvuk kompaktnější a jakoby sametovější. Dsp mixer funguje bez problémů. Můžu jen doporučit. V Music - city jí maj nainstalovanou, takže se tam dala vyzkoušet.
Studiový a live zvukař
http://www.sound-engineer.cz
http://www.sound-engineer.cz
Preampy v motu 8pre podle informací z různých zdrojů nejsou nic moc. Podle toho, co jsem viděl vevnitř různých jiných MOTU bych tomu i věřil.
To bych spíš věřil tomu m-audiu. A pak bych se podíval ještě na zbrusu novou focusrite saffire pro 40 http://www.focusrite.com/products/saffi ... re_pro_40/ , alesis IO|26 a pak samozřejmě presonus.
To bych spíš věřil tomu m-audiu. A pak bych se podíval ještě na zbrusu novou focusrite saffire pro 40 http://www.focusrite.com/products/saffi ... re_pro_40/ , alesis IO|26 a pak samozřejmě presonus.
Me se zas vubec nezda marna SAFFIRE PRO 26 I/O..
To je předchůdce mnou zmiňované Saffire pro 40, která je citelně vylepšená.Settler píše:Me se zas vubec nezda marna SAFFIRE PRO 26 I/O..
Jo jo.. ted na to koukam.. akorat skoda chybejicich hodin..Ctirad píše:To je předchůdce mnou zmiňované Saffire pro 40, která je citelně vylepšená.Settler píše:Me se zas vubec nezda marna SAFFIRE PRO 26 I/O..

Jinak tedy nedavno jsem pokladal stejne dotazy v souvislosti s Delta 1010, jeji FW alternativou, kterou to tady cele zacalo.. tenhle toppic me zatim asi utvrdil v tech Focusritech..
- knobtweaker
- Profesionál
- Příspěvky: 91
- Registrován: 04 bře 2009 16:54
Focusrite saffire pro 2626 mam a mam i profire 26, Saffire už bych podruhý nekoupil z několika důvodů 1/ nemá pady , pokud chcete točit bicí zvlášť kopák vyrbl je nemožné je bez externích útlumových článků natočit. 2/ dá se dělat jen jeden monitor mix- když točíte dva náastroje a víc , tak je to dost na h.. 3/ linkové vstupy jdou stále přes preampy takže pokud používáte kvalitní externí preamp , vlastně si to tím vestavěným kazíte.Settler píše:Jo jo.. ted na to koukam.. akorat skoda chybejicich hodin..Ctirad píše:To je předchůdce mnou zmiňované Saffire pro 40, která je citelně vylepšená.Settler píše:Me se zas vubec nezda marna SAFFIRE PRO 26 I/O..
Jinak tedy nedavno jsem pokladal stejne dotazy v souvislosti s Delta 1010, jeji FW alternativou, kterou to tady cele zacalo.. tenhle toppic me zatim asi utvrdil v tech Focusritech..
M-Audio tohle vše má daleko lépe vyřešené a hraje navíc líp než Saffire, viz můj příspěvek výše. Motu 8 pre je určitě taky dobrá volba , ale zas nemá tolik výstupů
- knobtweaker
- Profesionál
- Příspěvky: 91
- Registrován: 04 bře 2009 16:54
Jinak , ale saffire wordclock má , pokud si myslel hodimama tohle 

Studiový a live zvukař
http://www.sound-engineer.cz
http://www.sound-engineer.cz
2knobtweaker: mno já teda nějak moc nechápu, jakým způsobem točíš virbl a kopák, ale já neměl při sestavování setupu se Saffire PRO10 & PRO26 nejmenší problémy a na útlumové články mi teda ani mysl nepřišla
Ono to může mít třebas taky s typem použitých mikrofonů....
Ohledně monitoru - pokud mě paměť neklame, 2 sluchátkové výstupy = 2 možné monitorační cesty (vestavěné na kartě). V případě, že by výstupy linkové byly připojeny třeba do 3-vstupového sluchátkového zesilovače (distribučního pro řekněme 6-8 sluchátek), tak jsou k dispozici 3 možné monitorační cesty, v každé lze mít úplně něco jiného. Cos tou poznámkou přesně myslel?
Ohledně linkových vstupů - tady nemohu sloužit, neznám schéma Saffire.
P.

Ohledně monitoru - pokud mě paměť neklame, 2 sluchátkové výstupy = 2 možné monitorační cesty (vestavěné na kartě). V případě, že by výstupy linkové byly připojeny třeba do 3-vstupového sluchátkového zesilovače (distribučního pro řekněme 6-8 sluchátek), tak jsou k dispozici 3 možné monitorační cesty, v každé lze mít úplně něco jiného. Cos tou poznámkou přesně myslel?
Ohledně linkových vstupů - tady nemohu sloužit, neznám schéma Saffire.
P.
- knobtweaker
- Profesionál
- Příspěvky: 91
- Registrován: 04 bře 2009 16:54
No já ho teď právě točim přes to M-audio, tak asi točíž jazz nebo něco takovýho, ale já tam mam hodně metalovejch part setup většinou virbl zezhora Sennheiser MD441 a Rode NT2 A, zespoda AKG C1000, Kopák placka SHURE, Audix D6, Rode K2 a reprák z NS 10 na SUBBAS. Zapojení znát nemusíš, protože když ti potenciometr gainu ovlivŇuje signál linky tak je to jasný. Co se týče monitorovýho mixu tak máš sice dvě monitorovací cesty ze softu, ale na direkt monitoring pultu nemáš auxy (a monitorovat přes soft když točíš víc nástrojů je kvůli latenci koninapavlii píše:2knobtweaker: mno já teda nějak moc nechápu, jakým způsobem točíš virbl a kopák, ale já neměl při sestavování setupu se Saffire PRO10 & PRO26 nejmenší problémy a na útlumové články mi teda ani mysl nepřišlaOno to může mít třebas taky s typem použitých mikrofonů....
Ohledně monitoru - pokud mě paměť neklame, 2 sluchátkové výstupy = 2 možné monitorační cesty (vestavěné na kartě). V případě, že by výstupy linkové byly připojeny třeba do 3-vstupového sluchátkového zesilovače (distribučního pro řekněme 6-8 sluchátek), tak jsou k dispozici 3 možné monitorační cesty, v každé lze mít úplně něco jiného. Cos tou poznámkou přesně myslel?
Ohledně linkových vstupů - tady nemohu sloužit, neznám schéma Saffire.

- knobtweaker
- Profesionál
- Příspěvky: 91
- Registrován: 04 bře 2009 16:54
No já ho teď právě točim přes to M-audio, tak asi točíž jazz nebo něco takovýho, ale já tam mam hodně metalovejch part setup většinou virbl zezhora Sennheiser MD441 a Rode NT2 A, zespoda AKG C1000, Kopák placka SHURE, Audix D6, Rode K2 a reprák z NS 10 na SUBBAS. Zapojení znát nemusíš, protože když ti potenciometr gainu ovlivŇuje signál linky tak je to jasný. Co se týče monitorovýho mixu tak máš sice dvě monitorovací cesty ze softu, ale na direkt monitoring pultu nemáš auxy (a monitorovat přes soft když točíš víc nástrojů je kvůli latenci koninapavlii píše:2knobtweaker: mno já teda nějak moc nechápu, jakým způsobem točíš virbl a kopák, ale já neměl při sestavování setupu se Saffire PRO10 & PRO26 nejmenší problémy a na útlumové články mi teda ani mysl nepřišlaOno to může mít třebas taky s typem použitých mikrofonů....
Ohledně monitoru - pokud mě paměť neklame, 2 sluchátkové výstupy = 2 možné monitorační cesty (vestavěné na kartě). V případě, že by výstupy linkové byly připojeny třeba do 3-vstupového sluchátkového zesilovače (distribučního pro řekněme 6-8 sluchátek), tak jsou k dispozici 3 možné monitorační cesty, v každé lze mít úplně něco jiného. Cos tou poznámkou přesně myslel?
Ohledně linkových vstupů - tady nemohu sloužit, neznám schéma Saffire.
P.