M-Audio Profire 2626

Interní a externí zvuková rozhraní
boolocks
Příspěvky: 161
Registrován: 02 úno 2009 07:37

M-Audio Profire 2626

Příspěvek od boolocks » 01 bře 2009 13:35

Ahoj, má někdo zkušenosti s přímo touhle mašinou od M-Audia?
http://kytary.cz/m-audio-profire-2626-a ... 79:0:0:1:0
Stojí ty předzesilovače na těch vstupech opravdu za to?
Piště zkušenosti, díky

Uživatelský avatar
knobtweaker
Profesionál
Příspěvky: 92
Registrován: 04 bře 2009 16:54

Příspěvek od knobtweaker » 04 bře 2009 17:23

Koupil jsem jí do studia, maj ještě saffire pro od focusrite . Dělal jsem test že jsem si rozbočil přes kalhoty mikrák do obou karet a profire vyhrála (což jsem po pravdě řečeno nečekal - čistší vejšky zvuk kompaktnější a jakoby sametovější. Dsp mixer funguje bez problémů. Můžu jen doporučit. V Music - city jí maj nainstalovanou, takže se tam dala vyzkoušet.
Studiový a live zvukař
http://www.sound-engineer.cz

boolocks
Příspěvky: 161
Registrován: 02 úno 2009 07:37

Příspěvek od boolocks » 04 bře 2009 18:59

Jasný, díky za info. No ještě tu je MOTU 8pre, která se mi zdá jako nej volba.

Ctirad
Příspěvky: 1448
Registrován: 03 říj 2003 13:16

Příspěvek od Ctirad » 04 bře 2009 19:09

Preampy v motu 8pre podle informací z různých zdrojů nejsou nic moc. Podle toho, co jsem viděl vevnitř různých jiných MOTU bych tomu i věřil.

To bych spíš věřil tomu m-audiu. A pak bych se podíval ještě na zbrusu novou focusrite saffire pro 40 http://www.focusrite.com/products/saffi ... re_pro_40/ , alesis IO|26 a pak samozřejmě presonus.

boolocks
Příspěvky: 161
Registrován: 02 úno 2009 07:37

Příspěvek od boolocks » 05 bře 2009 04:58

Jasně, no já ale myslim, že ta MOTU bude sázka najistotu. Tak teď nevím.
Má tu někdo zkušenosti s tou MOTU 8pre?

Uživatelský avatar
Settler
Příspěvky: 529
Registrován: 04 čer 2002 18:54

Příspěvek od Settler » 05 bře 2009 13:08

Me se zas vubec nezda marna SAFFIRE PRO 26 I/O..

Ctirad
Příspěvky: 1448
Registrován: 03 říj 2003 13:16

Příspěvek od Ctirad » 05 bře 2009 13:15

boolocks píše:Jasně, no já ale myslim, že ta MOTU bude sázka najistotu.
Ano, u Motu máš jistotu, že za poměrně dost peněz dostaneš produkt, který ničím nevybočuje z šedého standardu ;)

Ctirad
Příspěvky: 1448
Registrován: 03 říj 2003 13:16

Příspěvek od Ctirad » 05 bře 2009 13:18

Settler píše:Me se zas vubec nezda marna SAFFIRE PRO 26 I/O..
To je předchůdce mnou zmiňované Saffire pro 40, která je citelně vylepšená.

Uživatelský avatar
Settler
Příspěvky: 529
Registrován: 04 čer 2002 18:54

Příspěvek od Settler » 05 bře 2009 13:28

Ctirad píše:
Settler píše:Me se zas vubec nezda marna SAFFIRE PRO 26 I/O..
To je předchůdce mnou zmiňované Saffire pro 40, která je citelně vylepšená.
Jo jo.. ted na to koukam.. akorat skoda chybejicich hodin.. :(
Jinak tedy nedavno jsem pokladal stejne dotazy v souvislosti s Delta 1010, jeji FW alternativou, kterou to tady cele zacalo.. tenhle toppic me zatim asi utvrdil v tech Focusritech..

Uživatelský avatar
knobtweaker
Profesionál
Příspěvky: 92
Registrován: 04 bře 2009 16:54

Příspěvek od knobtweaker » 05 bře 2009 14:20

Settler píše:
Ctirad píše:
Settler píše:Me se zas vubec nezda marna SAFFIRE PRO 26 I/O..
To je předchůdce mnou zmiňované Saffire pro 40, která je citelně vylepšená.
Jo jo.. ted na to koukam.. akorat skoda chybejicich hodin.. :(
Jinak tedy nedavno jsem pokladal stejne dotazy v souvislosti s Delta 1010, jeji FW alternativou, kterou to tady cele zacalo.. tenhle toppic me zatim asi utvrdil v tech Focusritech..
Focusrite saffire pro 2626 mam a mam i profire 26, Saffire už bych podruhý nekoupil z několika důvodů 1/ nemá pady , pokud chcete točit bicí zvlášť kopák vyrbl je nemožné je bez externích útlumových článků natočit. 2/ dá se dělat jen jeden monitor mix- když točíte dva náastroje a víc , tak je to dost na h.. 3/ linkové vstupy jdou stále přes preampy takže pokud používáte kvalitní externí preamp , vlastně si to tím vestavěným kazíte.
M-Audio tohle vše má daleko lépe vyřešené a hraje navíc líp než Saffire, viz můj příspěvek výše. Motu 8 pre je určitě taky dobrá volba , ale zas nemá tolik výstupů

Uživatelský avatar
knobtweaker
Profesionál
Příspěvky: 92
Registrován: 04 bře 2009 16:54

Příspěvek od knobtweaker » 05 bře 2009 14:21

Jinak , ale saffire wordclock má , pokud si myslel hodimama tohle :-)
Studiový a live zvukař
http://www.sound-engineer.cz

Uživatelský avatar
pavlii
Moderátor
Příspěvky: 3016
Registrován: 05 čer 2002 19:23

Příspěvek od pavlii » 05 bře 2009 15:51

2knobtweaker: mno já teda nějak moc nechápu, jakým způsobem točíš virbl a kopák, ale já neměl při sestavování setupu se Saffire PRO10 & PRO26 nejmenší problémy a na útlumové články mi teda ani mysl nepřišla ;-) Ono to může mít třebas taky s typem použitých mikrofonů....

Ohledně monitoru - pokud mě paměť neklame, 2 sluchátkové výstupy = 2 možné monitorační cesty (vestavěné na kartě). V případě, že by výstupy linkové byly připojeny třeba do 3-vstupového sluchátkového zesilovače (distribučního pro řekněme 6-8 sluchátek), tak jsou k dispozici 3 možné monitorační cesty, v každé lze mít úplně něco jiného. Cos tou poznámkou přesně myslel?

Ohledně linkových vstupů - tady nemohu sloužit, neznám schéma Saffire.

P.

Uživatelský avatar
mando
Příspěvky: 327
Registrován: 13 srp 2008 09:29

Příspěvek od mando » 05 bře 2009 16:53

Profire ma velmi dobre recenzie vzhladom na cenu aj prevodniky aj preampy, samozrejme ziadny high end ale za tie prachy...

osobne som pouzival Mackie Onyx 400F ktory nema taku konektivitu ako 2626 a iba styri preampy, ale zvuk mala vyborny a Onyxy su skvele predzosiky

Uživatelský avatar
knobtweaker
Profesionál
Příspěvky: 92
Registrován: 04 bře 2009 16:54

Příspěvek od knobtweaker » 05 bře 2009 18:51

pavlii píše:2knobtweaker: mno já teda nějak moc nechápu, jakým způsobem točíš virbl a kopák, ale já neměl při sestavování setupu se Saffire PRO10 & PRO26 nejmenší problémy a na útlumové články mi teda ani mysl nepřišla ;-) Ono to může mít třebas taky s typem použitých mikrofonů....

Ohledně monitoru - pokud mě paměť neklame, 2 sluchátkové výstupy = 2 možné monitorační cesty (vestavěné na kartě). V případě, že by výstupy linkové byly připojeny třeba do 3-vstupového sluchátkového zesilovače (distribučního pro řekněme 6-8 sluchátek), tak jsou k dispozici 3 možné monitorační cesty, v každé lze mít úplně něco jiného. Cos tou poznámkou přesně myslel?

Ohledně linkových vstupů - tady nemohu sloužit, neznám schéma Saffire.
No já ho teď právě točim přes to M-audio, tak asi točíž jazz nebo něco takovýho, ale já tam mam hodně metalovejch part setup většinou virbl zezhora Sennheiser MD441 a Rode NT2 A, zespoda AKG C1000, Kopák placka SHURE, Audix D6, Rode K2 a reprák z NS 10 na SUBBAS. Zapojení znát nemusíš, protože když ti potenciometr gainu ovlivŇuje signál linky tak je to jasný. Co se týče monitorovýho mixu tak máš sice dvě monitorovací cesty ze softu, ale na direkt monitoring pultu nemáš auxy (a monitorovat přes soft když točíš víc nástrojů je kvůli latenci konina :-)

Uživatelský avatar
knobtweaker
Profesionál
Příspěvky: 92
Registrován: 04 bře 2009 16:54

Příspěvek od knobtweaker » 05 bře 2009 18:56

pavlii píše:2knobtweaker: mno já teda nějak moc nechápu, jakým způsobem točíš virbl a kopák, ale já neměl při sestavování setupu se Saffire PRO10 & PRO26 nejmenší problémy a na útlumové články mi teda ani mysl nepřišla ;-) Ono to může mít třebas taky s typem použitých mikrofonů....

Ohledně monitoru - pokud mě paměť neklame, 2 sluchátkové výstupy = 2 možné monitorační cesty (vestavěné na kartě). V případě, že by výstupy linkové byly připojeny třeba do 3-vstupového sluchátkového zesilovače (distribučního pro řekněme 6-8 sluchátek), tak jsou k dispozici 3 možné monitorační cesty, v každé lze mít úplně něco jiného. Cos tou poznámkou přesně myslel?

Ohledně linkových vstupů - tady nemohu sloužit, neznám schéma Saffire.

P.
No já ho teď právě točim přes to M-audio, tak asi točíž jazz nebo něco takovýho, ale já tam mam hodně metalovejch part setup většinou virbl zezhora Sennheiser MD441 a Rode NT2 A, zespoda AKG C1000, Kopák placka SHURE, Audix D6, Rode K2 a reprák z NS 10 na SUBBAS. Zapojení znát nemusíš, protože když ti potenciometr gainu ovlivŇuje signál linky tak je to jasný. Co se týče monitorovýho mixu tak máš sice dvě monitorovací cesty ze softu, ale na direkt monitoring pultu nemáš auxy (a monitorovat přes soft když točíš víc nástrojů je kvůli latenci konina

Odpovědět