
Má smysl pořizovat si mix i audio interface?
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 15 zář 2017 08:20
Re: Má smysl pořizovat si mix i audio interface?
Tak jsem teda koupil audient id4 a na domácí účely jsem spokojenej. Uvidíme, až to připojim někde venku 

-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 15 zář 2017 08:20
Re: Má smysl pořizovat si mix i audio interface?
a funguje i kdyz to zapojim na pc s linuxem
Re: Má smysl pořizovat si mix i audio interface?
A mně Audient funguje i s iPady a Cubasis, automaticky se detekuje.
Mám taky dotaz pro všechny - myslíte si, že pro domácí nahrávání více synťáků a sequencerů dohromady by byl lepší větší analog mixpult a z něj master outem L+R do zvukovky nebo přikoupit ADAT preamp 8x in a nahrávat do 8 stop a místo v analog mixpultu si nastavovat korekce, pan, gainy atd v channel stripu v Cubase softwarově? Můj 4/4 usb A&H mix už mi počtem vstupů nestačí ani na nahrávání ani na hraní.. Jenže pro účely cvičení a hraní bez nahrávání mi zvukovka Audient po zapnutí sama nepřejde do modu direct monitoringu, výstup neleze ani do phones ani do 1/2 out, takže to musím vždy nejprve přes PC nebo iPad aktivovat, což docela zdržuje. K novým hybrid-analog mixům s multichannel usb porty jako Presonus Studiolive AR16 nebo Soundraft Signature MTK nemám důvěru, kvalita channel preampů i usb převodníků asi jen ta bídná základní china standard quality, jak píšou na reviews na sweetwater, u Thomann apod. Což nechci, drbat si zvuk analogů tímhle smetím. Preampy a DAC v Audientu i A&H nezostřují ani neztenčují původní signál, což třeba Zoom recordery nebo Steinberg / Yamaha mixy a zvukovky ano, proto už taky letěly rychle z domu...
Mám taky dotaz pro všechny - myslíte si, že pro domácí nahrávání více synťáků a sequencerů dohromady by byl lepší větší analog mixpult a z něj master outem L+R do zvukovky nebo přikoupit ADAT preamp 8x in a nahrávat do 8 stop a místo v analog mixpultu si nastavovat korekce, pan, gainy atd v channel stripu v Cubase softwarově? Můj 4/4 usb A&H mix už mi počtem vstupů nestačí ani na nahrávání ani na hraní.. Jenže pro účely cvičení a hraní bez nahrávání mi zvukovka Audient po zapnutí sama nepřejde do modu direct monitoringu, výstup neleze ani do phones ani do 1/2 out, takže to musím vždy nejprve přes PC nebo iPad aktivovat, což docela zdržuje. K novým hybrid-analog mixům s multichannel usb porty jako Presonus Studiolive AR16 nebo Soundraft Signature MTK nemám důvěru, kvalita channel preampů i usb převodníků asi jen ta bídná základní china standard quality, jak píšou na reviews na sweetwater, u Thomann apod. Což nechci, drbat si zvuk analogů tímhle smetím. Preampy a DAC v Audientu i A&H nezostřují ani neztenčují původní signál, což třeba Zoom recordery nebo Steinberg / Yamaha mixy a zvukovky ano, proto už taky letěly rychle z domu...
Re: Má smysl pořizovat si mix i audio interface?
farky - kupuj kotucak poriadny made in japan, ked nechces china suciastky v preampoch a mixoch.
Re: Má smysl pořizovat si mix i audio interface?



Už jsem zvolil, vzhledem k mizerné dynamice a headroomu díky nekvalitě laciných DAC a preampů v levných malých digital mixech (QSC, Mackie, Behringer...) i hybrid mixech (Presonus Studiolive, Soundcraft Signature), volím Roland Studio Capture. Co jsem zatím vyguglil, tak je to jediná existující varianta co jede i standalone bez PC (podobně jako Motu) jako mix s perfektním a rychlým rozhraním, má 16 fyzických vstupů přímo - netřeba ADAT další externí rozšíření a super kvalitní preampy. A je to snad jedna ze sta zvukovek na trhu ještě original made in Japan. Jako zatím jsem neměl jedinou věc made in chinaplast, kde by aspoň nějaká prkotina nebyla odfláknutá, odlišné hodnoty v kanálech L-R ve stereo režimech, šum někde víc někde míň, mechanicky i elektronicky znatelně rozdílná tolerance u prvků co by měly být na 100% shodné atd.