Zvukovka do 30 tisic

Interní a externí zvuková rozhraní
Martin
Příspěvky: 847
Registrován: 04 dub 2004 14:10

Zvukovka do 30 tisic

Příspěvek od Martin » 04 dub 2004 16:22

Muzete mi prosim poradit zvukovku do 30 tisic?
Zatim jsem vybral:

ESI Wami Rack 192 X,
Aardvark Direct Pro 2496,
Echo Layla24,

RME HDSP9632 + Behringer ADA8000 ... behringer mě odrazuje!
Staudio jsem zavrhl - mnoho reklamaci a nestabilita se Steinbergem


Nejvice se mi libi ESI a ECHO /nevite nekdo jaka je realna latence u Layla. Mona,... ?/

Pozadavky : alespon 4 vstupy, 4 vystupy , Co nejnižší latence bez lupancu! Stabilita s Cubase.


Moc diky Martin[highlight=red]ssssssss[/highlight][glow=red]sdfg[/glow]
Naposledy upravil(a) Martin dne 19 čer 2007 18:14, celkem upraveno 5 x.

matucha
Příspěvky: 5058
Registrován: 24 kvě 2002 19:30

Příspěvek od matucha » 04 dub 2004 18:10

co RME multiface? To je myslim fajn karta

Viktor
Příspěvky: 17
Registrován: 08 bře 2004 13:34

Příspěvek od Viktor » 04 dub 2004 21:04

Jasne - Multiface :wink:

rimmer
Příspěvky: 4
Registrován: 11 led 2004 21:25

Příspěvek od rimmer » 04 dub 2004 21:28

Lezi mi doma ECHO DARLA 24 - 2xIN, 8xOUT (externi box s trafy). 100% spolehlivost, sum nizsi nez u internich M-AUDIO zvukovek, Latence se da nastavit do velikosti bufferu cca 1ms pri 44.1kHz. Ja to mel na 5ms, ale myslim, ze mi to chodilo i pri 3ms s cubase vst, p2 celeron 400MHz, 128MB RAM...

Ted pouzivam zvukovku M-AUDIO R-BUS (5000Kc) s ROLANDem VSR-880, takze mam 10xIN, 10xOUT + muzu nahravat bez pocitace na disk rolanda. VSRko se da na ebayi poridit za 500-650EUR.

Uživatelský avatar
bodyia
Příspěvky: 1073
Registrován: 03 pro 2002 10:34
Vybavení

Příspěvek od bodyia » 04 dub 2004 22:43

No, já mám přes rok STAudio CPort2000, sice pod Logicem, ale nemůžu si stěžovat, zvuk i latence vynikající.

Liquid Sound
Profesionál
Příspěvky: 1075
Registrován: 17 čer 2002 17:39

Příspěvek od Liquid Sound » 04 dub 2004 22:56

Jesli hledáš nějaký komplexní řešení....

http://www.motu.com/english/motuaudio/828/body.html

Preampy, Midi, Adat, + super věcí... :o)
Navíc je to Firewire, takže to kdykoliv přeneseš nebo třebas připojíš k no?asu. Navíc, hraje to super!

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21303
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 04 dub 2004 23:03

nazov je zvukovka do 30 a pritom hladas zvukovku do 25 .. divne ne ? :)

Inak davam hlas RME Multiface ..

Martin
Příspěvky: 847
Registrován: 04 dub 2004 14:10

Příspěvek od Martin » 05 dub 2004 00:55

Multiface je pekne reseni - trochu starsi /z roku 2000/
zarizeni je super, ale prevodniky uz jsou lepsi na ECHO Layla 24 ,
I ESI ma lepsi prevodnik sice jen 4 tam a 2 ven , ostatni na unbalanced jsou samozrejme horsi nez na Multiface ( nechci ale platit za 8 x AD a 8x DA, kdyz to nevyuziju )

Vidim, ze vsichni verite nemecke proverene kvalite!
Martin

Martin
Příspěvky: 847
Registrován: 04 dub 2004 14:10

Příspěvek od Martin » 05 dub 2004 15:10

Uz jsem vsechno vyloucil Echo, Multiface, a AArdvark, STAudio jednoznacne zavrhnuto!

Zustalo:

1. ESI Wami Rack X (cena 660 Euro)
2. RME HDSP 9632 + ADI-2 (cena 410 + 580 ) .

Muzete mi nekdo rict vyhody ESI ? Mam pocit, ze HDSP 9632 bude hrat o malicko lip .... nevim nevim

Martin

Liquid Sound
Profesionál
Příspěvky: 1075
Registrován: 17 čer 2002 17:39

Příspěvek od Liquid Sound » 05 dub 2004 16:13

Jo tak z těhdle rozhodně RME. To hraje taky OK. :!:

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21303
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 05 dub 2004 23:32

Martin : Layla 24 je novsie riesenie ako Multiface ??

Martin
Příspěvky: 847
Registrován: 04 dub 2004 14:10

Příspěvek od Martin » 06 dub 2004 00:05

Tahle varianta se mi co do kvality jevi nejlepsi, ale co do vykonu ne.
Potreboval bych alespon 4 vstupy!!!
a tak jsem si rikal jestli je reseni tohle :

RME HDSP 9632 + ADI2 + AI4S/192 (board se 4 analog vstupy).
celkem bych mel tedy 6 vstupu.

Jde mi o to, abych mohl vynecht mix a klavesy mit pripojeny primo do vstupu AI4S/192.
Zpevy, fletny a kytary bych chtel nahravat prez ADI2 digitalem do HDSP9632
A to cele /analogove vstupy+to co prichazi do 9632po digitalu/
soucasne mohl poslouchat prez vystup na ADI2.

Neni mi jasne, jestli RME umi sprahnout dohromady digitalni i analog vstupy a soucasne je monitorovat na vystupu v ADI2
Vetsina karet to totiz neumi (napr. STaudio).

Martin
Příspěvky: 847
Registrován: 04 dub 2004 14:10

Příspěvek od Martin » 06 dub 2004 10:52

Jestli to RME umi sprahnout dohromady digital + analog, tak mi vlastne bude stacit
"BO 9632" /2x XLR analog vstup a vystup/- kterym garantuji 110dBA. Spolecne s ADI2 ziskam 4 kvalitni vstupy a 4 vystupy, coz je presne to, co potrebuji.

Myslite, ze to muze fungovat? nebo se anolog a gigital neda pouzit najednou?
Diky Martin

Viktor
Příspěvky: 17
Registrován: 08 bře 2004 13:34

Příspěvek od Viktor » 06 dub 2004 12:26

No to "DSP" v tom "HDSP" znamena prave to, ze ta karta umi hardwarove mixovat kanaly, jeji soucasti je mixer, ve ktrerem muzes naroutovat signal odkudkoliv kamkoliv (tj. jakykoliv vstup do jakehokoliv vystupu). Takze klidne smichas analog a digital. Trochu nevyhoda je, ze neumi interne monitorovat vlastni vystupy, ale delaj na driverech, ktery to budou umoznovat. Zatim to jde bez problemu resit treba smyckou z ADAT OUT do IN. Ja sam mam Multiface a vladne maximalni spokojenost.

Doporucuju si poradne projit jejich stranku

Jinak ke srovnani RME a ESI - to je trochu nekde jinde.

Taky si myslim, ze koukat na udaje jako S/N ratio ti toho o zvukove kvalite moc nereknou. Radsi si najdi nazory lidi jak se jim co libi. Vzhledem k tomu,ze se ale ADI-2 bude prodavat "maybe april", tak ti toho asi malokdo co rekne. Taky doufam, ze se nerozhodujes podle toho, jestli karta umi nahravat 192kHz - to je fakt nesmysl. Nevim jestli by nebyl vhodnejsi ten expansion board. Ty standalone prevodniky RME "pry" zase tak highend nejsou. Vyslo by te to levneji a mas o dva vstupy vic - to se neztrati.

Jo a ceny RME jsou pro me referencni tady

Uživatelský avatar
carloff
Profesionál
Příspěvky: 2224
Registrován: 05 čer 2002 17:57

Příspěvek od carloff » 06 dub 2004 13:20

a co tohle:?
Fireface 800 - RME goes FireWire!

After more than 2 years of development, time has come: RME presents the Fireface 800, a 56 channel 24 bit / 192 kHz high-end, high performance and high speed FireWire audio interface.

The Fireface 800 combines the latest and also proven technologies of previous RME products with the fastest FireWire technology. Analog technology of the ADI-8 converters, microphone technology of QuadMic and OctaMic, TotalMix technology of the Hammerfall DSP series, years of experience in programming of efficient and reliable drivers up to complete support from DIGICheck - only the best of the best, and even a bit more. The Fireface 800 offers the best worked out instrument input that could ever be found in an audio interface, a high power headphone output and signal-to-noise ratios of 119 dBA - typically RME!

RME's world-wide successful Multiface was the basis for the development of the Fireface 800. 8 balanced line I/Os with software controlled switching of the reference levels (-10 dBV, +4 dBu, HiGain), of course realized discretely in the analog domain, guarantee highest dynamic range and highest fidelity. Apart from the levels of the microphone pre-amps and the headphone outputs, all device settings are software controlled. Equipped with the latest A/D and D/A converter chips, all I/Os operate up to 192 kHz and reach even 119 dBA dynamic range on playback.

The front-sided headphone output in high power technology does not only deliver high volume with low-impedance headphones, but represents the playback channels 9/10. In contrast to the Multiface, the headphone output is directly ASIO Direct Monitoring capable.

On the front side, the Fireface 800 has 4 discrete balanced microphone inputs with class-A stage, 48 V phantom powering and separate jack and XLR inputs, which can also be used as additional line inputs. Two of the four mic inputs are permanently available as channels 9 and 10, the other two can be used together with or alternatively to the inputs 7 / 8 on the back.

The FireFace 800's Hi-Z instrument input offers an unprecedented fidelity and flexibility for the use of guitar and bass. A soft-limiter, which has been tuned especially for musical instruments, takes care of an efficient overload protection of the A/D-converter. The limiter does not work without distortion, it deliberately creates harmonic distortion. Due to a soft transition and deliberate creation of harmonics, the input signal is compressed steplessly according to taste, or the limiter can be used as a distortion with tube sound. A 'fuzz' circuit, which can be activated in addition, delivers broad guitar distortion. A filter with several stages, which can also be switched on separately, takes low- and high-frequency disturbances away and guarantees a optimal basic sound even when recording directly into the computer, or when monitoring through a mixing console. Signals from guitar or bass are not being alienated in this case, but pre-conditioned for later processing in the DAW, so that the known amplifier plug-ins can make the most out of the sound.

Two ADAT I/Os allow connecting and inserting effect devices, mixing consoles or external converters. With two additional ADI-8 DS, there are 26 analog inputs and outputs, which remain still 18 at 96 kHz. The SPDIF-I/O works up to 192 kHz, so that there are still 10 analog in- and outputs at the highest sample rate, plus two digital ones.

All inputs and outputs can be used at the same time. E. g., the instrument input can be used either instead of the line input on the back, or together with it. Even the jack and the XLR sockets of the microphone inputs can be used simultaneously. In this way, up to 35 signal sources can be connected to the Fireface 800 and recorded onto 28 separate tracks!

Thanks to the DSP-based TotalMix mixer known from the Hammerfall DSP series, all inputs and outputs can be freely mixed, distributed and routed. Up to 14 completely independent stereo submixes are possible. Thanks to an internal flash memory, all settings including TotalMix are recalled during boot. After making all desired settings, the device works stand-alone even without computer as a submixer, A/D and D/A converter, headphone mixer, format converter, instrument or microphone pre-amplifier, monitoring mixer and much more.

The Fireface 800 is equipped with SteadyClock, RME's latest sync and clock technology. With this, the device becomes a sync reference for the whole studio. SteadyClock refreshes clock signals, removes jitter, and takes permanent care of optimal conversion quality, thus guarantees a sensational sound quality.

Via an insert slot on the back, a time code option (TCO) for synchronizing to LTC, video and VITC can be added. Thanks to SteadyClock, the Fireface 800 does not only extract absolute positions, but also a very clean low-jitter word clock.

The latest FPGAs in 90 nanometer technology with unprecedented power are used in order to offer the FireWire 800 ports besides SteadyClock, ADAT and SPDIF digital PLL, TotalMix and stand-alone mode. On the basis of an integrated 32 bit RISC processor, an interface optimized especially for audio was developed, which is flexible, reconfigurable and one the first Giga-FW interfaces available. And of course it allows operation at latencies down to 48 samples. The Fireface 800 has a second port for hub functionality, bi-lingual mode for full FireWire 400 compatibility, and an additional FW 400 port. Thanks to the multi-ports, several Fireface 800 can be used in parallel and at the same time on one FireWire port without any problem.

Manufacturers suggested retail price: t.b.a. Shipment expected late summer 2004.


jinak se chysta verze multiface pro --do celeho racku is dsp pci kartou..
ja jsme mel motu 828 a ted i multiface...muzu rict ze s obema jsem byl spokojen-ale s multiface mam o 20% mensi zatez procesoru pri latenci pod 512 samplu bufferu

Odpovědět