ako sa sampluju nastroje ?

Vše okolo samplů, samplerů nebo zvuků/programů pro syntetizátory
Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21309
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 23 zář 2007 23:43

tudy : no jo .. to je tvoj lokalny problem :)

Uživatelský avatar
EXCOM
Příspěvky: 5627
Registrován: 10 črc 2005 10:43

Příspěvek od EXCOM » 05 úno 2008 14:44

chcel by som ozivit tuto temu.. celkom by ma zaujimalo ako vlastne treba postupovat keby som chcel napriklad zosamplovat gitaru alebo husle.. ako sa tu niekto pytal ci treba kazdu notu alebo staci rozpatie C-G atd. chcel by som si spravit osvetu.. pytam sa preto lebo je to celkom kreativna vec a nikdy som si na to nenasiel cas ale kazda fundovana rada sa zide..

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21309
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 05 úno 2008 14:57

excom : samplovanie je veda .. teda vediet nieco dobre zosamplovat .. mozes nasamplovat jeden ton .. moze ti to stacit .. ked chces vernejsi zvuk , das aspon 2 alebo 3 tony v oktave .. dalej je dynamika .. ked chces vernost , das viac urovni dynamiky .. ked chces realitu , das vsetky tony , v roznych uroviach dynamiky (trebars 16) a das ich v plnom sustaine .. cize ziadne loopovanie .. a teraz sa nad tym zamysli kolko je to prace :)

Uživatelský avatar
EXCOM
Příspěvky: 5627
Registrován: 10 črc 2005 10:43

Příspěvek od EXCOM » 05 úno 2008 15:05

pytkin : ano viem, je to babracka.. ale pytam sa prave preto lebo som sa hral s XSkom a ma tam perfektne nastroje prave na vytvaranie zvukov a ma tych 8 elementov a tam sa da fakt uz nasimulovat perfektne nastroj co aj svedci o voicoch ktore to uz ma in... tak by som sa chcel s tym pohrat trochu aby som bol opat o cosi mudrejsi.. myslim ze je to krasna pracicka si spravit vlastny voice a vymakat ho aj s detailami.. a potom ho est emozes procesovat kadejakymi efektami atd... no je to parada..

len som to nikdy nerobil, zhruba viem asi ako na to ale kazda skusena rada do zaciatku je na nezaplatenie.. mohol by sa tu zastavit EW a cosi sem prihodit.. myslim ze tato tema si zasluzi viac ako len ze tu je vytvorena ;)

Uživatelský avatar
Cundo
Profesionál
Příspěvky: 607
Registrován: 15 pro 2007 17:44

Příspěvek od Cundo » 11 úno 2008 01:22

myslim ze je to krasna pracicka si spravit vlastny voice a vymakat ho aj s detailami..
Suhlasim,tiez som skusal samplovat nejake netradicne nastroje,je to pracne,ale pekna praca a zaujimava skusenost.Robil som to pre Halion,princip samozrejme totozny s vyssie popisanym.Mam svojpomocne navzorkovanu napr.fujaru,pastierske pistaly a pod.

Uživatelský avatar
EXCOM
Příspěvky: 5627
Registrován: 10 črc 2005 10:43

Příspěvek od EXCOM » 11 úno 2008 01:25

Cundo : tam asi potom je dolezite to zosnimanie toho nastroja aby bolo co najvernejsie s realom... z takychto veci mam skor obavi ze kde a ako... lebo ta vzorka musi byt fakt kvalitna aby to malo cenu riesit, aj ked urcite sa to da okorigovat vsetko...

Uživatelský avatar
Cundo
Profesionál
Příspěvky: 607
Registrován: 15 pro 2007 17:44

Příspěvek od Cundo » 11 úno 2008 02:01

Pri samplovani ide vlastne o nahravanie,a ako ku nahravaniu je potrebne k tomu pristupovat.Cize retazec hrac-nastroj-akustika-mic-preamp,atd.by mal mat co najlepsie parametre,pri akustickych nastrojoch duplovane.Cim kvalitnejsia vzorka,tym lepsie.(Ja som napr.nic nekorigoval,len som doladil miestami nepresnu intonaciu ludovych nastrojov.Korigujem hotovy zvuk na vystupe samplera podla potreby).Potom ale prichadza etapa,kedy treba z X-vzoriek urobit sudrzny multisampel,co si treba ideovo pripravit uz pred vzorkovanim,aby bolo premyslene zonovanie,dynamika...

Odpovědět