Bici

Vše okolo samplů, samplerů nebo zvuků/programů pro syntetizátory
c24
Příspěvky: 14
Registrován: 20 bře 2004 11:07

Příspěvek od c24 » 09 úno 2006 20:59

To podbarvení kopákem není vůbec špatnej nápad. Tento trik použili v jedné skladbě Bad Company. Bohužel nevim název, ale ta skladba má specifický rytmus. Je to téměř rovnej 4/4 rytmus s tim, že 3. kopák je posunutej o dvě 16ky dozadu. Tim pádem je každej snare podbarvenej kopákem 8) Zní to vážně dobře, akorát nevim co to udělá při 140bpm...

Uživatelský avatar
MonkeyFighter
Příspěvky: 733
Registrován: 28 úno 2003 12:17

Příspěvek od MonkeyFighter » 09 úno 2006 22:29

mno mě příjde že se to používa v nejedný skladbě...nebo aspoň já už sem to párkrát použil a fugovalo to(v rámci mejch (ne)schopností samozřejmě:)

ten kick pod snarem se dá trochu sundat...nebo pokud delas BD ze dvou a více samplů tak tam dát jenom ten co delá tu basu...moznosti je spousta...

Uživatelský avatar
bassline
Příspěvky: 2668
Registrován: 22 zář 2005 16:21

beatz

Příspěvek od bassline » 10 úno 2006 08:47

Bassdrum z 2 a viacerych kick samplov?...tak to teda musi byt ale poriadny maglajs v mixe, fuj...treba pouzit 1 spravny sampel pre kick...potom nie je potreba to nejak kombinovat viacerymi samplami aby to do mixu sadlo, skor sa to tym iba pokazi...

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 10 úno 2006 08:51

bassline: jaky maglajz? z drumsampleru potom lezie jedno audio... vlastne si vyrabas kick na mieru, je to urcite rychlejsie ako sa hrabat v tisickach kniznic

Uživatelský avatar
bassline
Příspěvky: 2668
Registrován: 22 zář 2005 16:21

bd

Příspěvek od bassline » 10 úno 2006 09:11

kexik:...no neviem, ale ak das kick na kick, tak sa to dost hnusne bije...a to nehovorim ked pouzijes kick na kick na kick a viac....myslim ale ucelene sample kickov, s telom, nie akesi sumy, alebo sine bass tony...

Solarfall
Příspěvky: 1139
Registrován: 20 bře 2004 09:51

Příspěvek od Solarfall » 10 úno 2006 10:37

bassline: traba sa stym vyhrat... eq, compresia, obalky distortion to pekne scelia..
ale ani ja nie som fan prilisneho layerovania... uz som to kdesi napisal ze max dva sample..

Uživatelský avatar
bassline
Příspěvky: 2668
Registrován: 22 zář 2005 16:21

bd

Příspěvek od bassline » 10 úno 2006 10:43

solarfall:...efektovanie hej, ale ja iba na 1 sampli :P ...ked raz uz sampel kicku ma telo, tak zbytocne do neho budem trieskat dalsi sampel, bude to zvukovo nepouzitelne ...

Solarfall
Příspěvky: 1139
Registrován: 20 bře 2004 09:51

Příspěvek od Solarfall » 10 úno 2006 10:46

ono je to o tom ze ked si najdes nejaky sampel ktory je super az na to ze ma povedzme slaby chvost alebo co... a to doplnis inym samplom.

ked najdes sampel ktory ti rovno vyhovuje tak sa nemusis srat s layerovanim... iba ze by si chcel urobit kopak aky nikto iny v tracku nema... no ale ja touto uchylkou narozdiel od par miestnych netrpim ;)

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 10 úno 2006 11:26

bassline: problemm bude ze sa nebavime o rvnakej muzike... ked mas gitarove rify-basu tak do toho nesedi hocaky kopak, akokolvek znie na prazdno pekne, bude sa mlatit. treba ho namiesat rovno do mixu; ostatne zivy kopak sa malokedy berie jednym mikrofonom, vacsinou mas punch a telo v extra stopach a mozes menit ich pomer a gejtovat, co je vlastne ekvivalent layerovania samplov...

Uživatelský avatar
bassline
Příspěvky: 2668
Registrován: 22 zář 2005 16:21

bd

Příspěvek od bassline » 10 úno 2006 11:30

Solarfall píše:ono je to o tom ze ked si najdes nejaky sampel ktory je super az na to ze ma povedzme slaby chvost alebo co... a to doplnis inym samplom.
No jo, lenze nedoplnis to samplom ineho kicku, ale samplom trebarz nejakej vysokej perkusie ktora obsahuje iba tie frekvencie potrebne pre ten chvost...

Uživatelský avatar
bassline
Příspěvky: 2668
Registrován: 22 zář 2005 16:21

Příspěvek od bassline » 10 úno 2006 11:35

kexik píše:bassline: problemm bude ze sa nebavime o rvnakej muzike... ked mas gitarove rify-basu tak do toho nesedi hocaky kopak, akokolvek znie na prazdno pekne, bude sa mlatit. treba ho namiesat rovno do mixu
No ale ved toto plati v kazdej hudbe si myslim, vyber kopaku treba robit pocuvanim ho v mixe, nie solo...

Solarfall
Příspěvky: 1139
Registrován: 20 bře 2004 09:51

Re: bd

Příspěvek od Solarfall » 10 úno 2006 11:58

bassline píše:
Solarfall píše:ono je to o tom ze ked si najdes nejaky sampel ktory je super az na to ze ma povedzme slaby chvost alebo co... a to doplnis inym samplom.
No jo, lenze nedoplnis to samplom ineho kicku, ale samplom trebarz nejakej vysokej perkusie ktora obsahuje iba tie frekvencie potrebne pre ten chvost...
no to si neviem predstavit strkat pod kopak chvost perkusie, sak to je uplne iny zvuk...

skor sa to robi obalkou... z prveko kopaka uvod z druheho koniec.


a chvost nie je jedina vec.. podlozenie druhym samplom moze zvuk radikalne zmenit.. je to o skusani a experimentovani..

Uživatelský avatar
bassline
Příspěvky: 2668
Registrován: 22 zář 2005 16:21

bd

Příspěvek od bassline » 10 úno 2006 12:20

solarfall:...daj link na nejaku ukazku kde BD sa sklada z dvoch samplov kickov...chcem pocut sampel prveho, druheho a nakoniec vysledneho kicku solo a potom aj v mixe...dost by som bol zvedavy na ten vysledok, ci by to bolo vobec pouzitelne :P

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 10 úno 2006 12:25

bassline píše:
kexik píše:bassline: problemm bude ze sa nebavime o rvnakej muzike... ked mas gitarove rify-basu tak do toho nesedi hocaky kopak, akokolvek znie na prazdno pekne, bude sa mlatit. treba ho namiesat rovno do mixu
No ale ved toto plati v kazdej hudbe si myslim, vyber kopaku treba robit pocuvanim ho v mixe, nie solo...
ani nie, poznam zanre ktore sa najlepsie robia od kopaka... vyberes kopak, hihat, snare, vyrobis rytmus a do toho vyberas zbytok aby pasoval.

Uživatelský avatar
bassline
Příspěvky: 2668
Registrován: 22 zář 2005 16:21

bd

Příspěvek od bassline » 10 úno 2006 12:28

Inac, takymto skladanim sa to robi pri generovani syntetickych kickov...tam sa prave pouziva viac oscilatorov za ucelom pridania roznych komponentov potrebnych pre stavbu kicku...napr. prvy oscilator je hlavny(hlboky), spolu s pitch modulaciou vytvara bazu kicku...dalsi oscilator zas moze byt generator sumu, ktorym dotvaras farbu toho kicku vo vyssich frekveciach napr. za ucelom tzv. 'snappy' charakteru zvuku...

Odpovědět