East West Sample banky

Vše okolo samplů, samplerů nebo zvuků/programů pro syntetizátory
Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

East West Sample banky

Příspěvek od Amorph » 16 dub 2010 11:12

Doma se mi seslo uz pomerne dost knihoven od tehle firmy, tak jsem si rek, ze zalozim tema pro pro vse od East West. Muzeme tady probirat nase zkusenosti, problemy, tipy a triky, dat sem ukazky atd.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Re: East West Sample banky

Příspěvek od Amorph » 16 dub 2010 11:23

Zacnu tim, ze vcera jsem nainstaloval Storm Drum 2 a Ministry Of Rock a je to moje prvni setkani s novym Play Enginem. Pred tim jsem mel vse ve verzi Kompakt a nacital jsem to do Kontaktu 2. Tim padem jsem pak mel pristup k jakekoliv editaci nastroju, muzu s patchema udelat prakticky cokoliv od laeringu, zmeny obalek, pridani modulaci, zmeny efektu, nebo i praci s jednotlivyma samplama, kdyz bych to nahodou potreboval. Play je oproti tomu naprosto uzavreny a nabizi pro jednotlive patche jen vyber artikulaci, ktere lze prepinat keyswitchema, nekdy automaticky detekuje a resi legato a nabizi konvolucni reverb, delay, resonancni lopass filtr, chorus a umele stereo. Trochu malo zda se mi na prvni pohled. Na druhou stranu ty efekty zni dobre a pokud jsou patche dobre udelane, tak vlastne neni potreba v nich nic dalsiho resit. No uvidime, co ukaze praxe. Zatim mam aspon pocit, ze nacitani nastroju je o neco sviznejsi, nez v Kontaktu. Instalace tehle dvou knihoven teda trvala skoro tri hodiny (dohromady nejakych 40Gb), takze jsem si jen rychle osahal Storm Drum a musim rict, ze hned na prvni pokus me to nadchlo. Zvlast u vetsich tematickych patchu, staci hrabnout do klaves a clovek ma pocit, ze pise typickej holywoodskej soundtrack:)

Liquid Sound
Profesionál
Příspěvky: 1075
Registrován: 17 čer 2002 17:39

Re: East West Sample banky

Příspěvek od Liquid Sound » 16 dub 2010 11:28

Play engine se mi nikdy ani korektě nedoinstaloval a dle diskuzí nejsem sám. Oukej zkoušel jsem jen tu free verzi, ale to mi asi stačí... :)
Sound engineer & producer
Smecky Music Studios | CoPPO | IMDb | ALLMUSIC | ARTIST direct

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Re: East West Sample banky

Příspěvek od Amorph » 16 dub 2010 11:32

me instalace probehla bez problemu. Je to sice trochu zdlouhavejsi, protoze je potreba nainstalovat i iLok a aktivovat na nem ucet, ale zadnej problem jsem nezaznamenal. Taky jsem zaregistroval, ze s tim lidi maj problemy a trochu jsem se toho bal, ale zatim musim zaklepat, vse v pohode. Jako radsi bych zustal u Kontaktu, ale bohuzel to jinak neslo:)

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5828
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Re: East West Sample banky

Příspěvek od delay » 16 dub 2010 11:38

Já sem si taky stáhl FREE PLAY, v Cubase5 mi to bohužel nefunguje, píše to cosi o absenci reverbu a žádá update. Stáhl jsem si update, ale ten je pro Silver a pak to chce klíč... :x Ve Fruity Loops to ale funguje.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Re: East West Sample banky

Příspěvek od Amorph » 19 dub 2010 12:34

Tak jsem to o vikendu poradne vyzkousel a moje dojmy jsou takove, ze Storm Drum 2 je super a MOR je celkem nic moc. A predevsim Play engine si me opravdu neziskal, mam pocit, ze takhle blbe udelanej, omezenej a neodladenej soft jsem v pocitaci uz dlouho nemel (a to mam i Cubase:) Sice se nainstaloval v poradku, ale po registraci a aktivaci knihoven pres iLok sice funguje plugin, ale standalone verze hlasi proslou licenci. To me sice nastesti nevadi, jelikoz pouzivam zasadne plugin, ale je to podle me pekny pyčo. Druha vec je bugovost a nedotazenost GUI. Jsou tu jen naprosto zakladni veci pro praci s patchema, mam pocit, ze ne prilis user friendly rozvrzeny a napr. takovy veci, jako ciselny zobrazeni parametru efektu nebo ahdsr tu neni vubec. Mam pocit, ze parametry efektu se obcas nastavi az kdyz clovek hybne s prislusnym controlem v gui atd. Ale nejhorsi je, ze kdyz otevru napr. Kontakt, nebo Battery, nebo cokoliv jinyho, co si alokuje vic jak 100MB ram, tak na mym stroji s 2GB v situaci, kdy celej proces cubase zabira 300MB, mi Play zacne hlasit, ze neni schopnej pro sebe alokovat 160MB na streaming buffery a je vypnutej. A to je Play na trhu pres dva roky. Takze jsem dospel k zaveru, ze Play knihovnu si uz nikdy neporidim. Skoda, ze to ma svuj uzavrenej format, jinak uz bych to vesele nasypal do Kontaktu.

A ted ke knihovnam. Storm Drum 2 me prijemne prekvapil. Je toho v nem pomerne hodne a v podstate cokoliv jsem z toho nahodne nahral, tak jsem mel pocit, ze to je v nejakym soundtracku pouzitelny. Nejsou tu jen perkuse a akusticky bici, ale i efekty, drony, ruchy a elektornicky bici. Je to udelany pekne koncepcne a vsechno ma takovej spravne filmovej nadech, na kterej jsou posluchaci zvykli:) Urcite knihovna, kterou ve hrach, nebo reklame a podobnych vecech s uspechem vyuziju.

Oproti tomu MOR je pro me spis zklamani. Kytary jsou jednoduse receno k hovnu. Ne ze bych to necekal a ne ze by mi to nejak vadilo, ale proc se tim tak slavne chlubi, tomu moc nerozumim. K cemu je, ze je to vsechno nahrany na nejlepsi nastroje a aparaty a prohnany nejlepsim outboardem, kdyz to ve vysledku jsou nepouzitelny sterilni samohrajkovy samply. Basovky mi prijdou celkem ok a na podklady a skicy budou urcite v pohode a s trochou snahy umi znit i celkem zive. Co me ale trochu zklamalo jsou bici. Mel jsem trochu v planu tuhle knihovnu i vyuzivat na podlozeni realnych bicich, kdyz bude treba nekdy neco triggerovat, ale ty samply zni bohuzel tak trochu moc procesovane, sterilne a plastove a necim neprirozene. Nevim, jak to presne popsat. Podobnej pocit jsem mel mozna z bicich, ktery jsem slysel v ukazkach treba z Fantoma G. Hlavne cinely zni dost podivne a spousta tech samplu ma v sobe dost divny stereo a prostor. Mozna do soundtracku to bude nekdy v poradku, ale jako zivy bici to bohuzel moc nezni.

tady mala ukazka. Bici, basa, "neco jako kytara" je MOR, ruchy a efekty jsou z SD.

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5828
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Re: East West Sample banky

Příspěvek od delay » 19 dub 2010 13:01

Amorph píše:Ale nejhorsi je, ze kdyz otevru napr. Kontakt, nebo Battery, nebo cokoliv jinyho, co si alokuje vic jak 100MB ram, tak na mym stroji s 2GB v situaci, kdy celej proces cubase zabira 300MB, mi Play zacne hlasit, ze neni schopnej pro sebe alokovat 160MB na streaming buffery a je vypnutej. A to je Play na trhu pres dva roky. Takze jsem dospel k zaveru, ze Play knihovnu si uz nikdy neporidim. Skoda, ze to ma svuj uzavrenej format, jinak uz bych to vesele nasypal do Kontaktu.
Přesně tak, stejnej problém. Akorát že v FL mi to chodí (Free verze), takže problém by mohl být PLAY+Cubase?

Dreamgate
Příspěvky: 216
Registrován: 03 kvě 2007 12:08

Re: East West Sample banky

Příspěvek od Dreamgate » 19 dub 2010 13:05

Tak to mě mrzí.Plánoval jsem zakoupit jednu,dvě banky.Takhle se na to asi vykašlu a poohlédnu se po něčem jiném.Škoda že už ty banky nedělají pro Kontakt,to je pro mě stěžejní nástroj.

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Re: East West Sample banky

Příspěvek od Amorph » 19 dub 2010 13:20

delay: no me to jede v poradku, kdyz nemam v projektu Kontakt ani Battery. Ale je to k nasrani. Casem budu prechazet na Windows 7, tak uvidime, jestli se to zlepsi. Ted mam XP 32bit. Jo, jinak jsem se seknul a zrovna u toho AHDSR ty cisely udaje jsou (i kdyz s dost podivnym hrubym nastavenim kroku), ale u efektu nejsou. Tazke clovek treba nevi, jakej nastavuje cas delaye atd.

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5828
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Re: East West Sample banky

Příspěvek od delay » 19 dub 2010 13:27

Každopádně s bankama co sem měl možnost vidět a osahat si přímo pod Kontaktem nebo v Kontakt (Intakt) playeru se to nedá srovnat...

Uživatelský avatar
EXCOM
Příspěvky: 5627
Registrován: 10 črc 2005 10:43

Re: East West Sample banky

Příspěvek od EXCOM » 19 dub 2010 14:29

mne sa prave Play engine paci viac ako kontakt, ja EW beriem ako kniznicu pre tych co chcu komponovat a nestracat sa v nastavovani,. na kontakte je fajn ze vsetko mozem, ale prave tomu sa zjavne chceli vyhnut aby clovek menej laboroval a viac komponoval.. mne osobne Play engine sedi viac ako kontakt..

Uživatelský avatar
delay
Příspěvky: 5828
Registrován: 20 říj 2005 09:29

Re: East West Sample banky

Příspěvek od delay » 19 dub 2010 14:34

Bohužel se nevyhnuli tomu, aby se člověk s něčím ne*ral :x

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Re: East West Sample banky

Příspěvek od TOM-Thak » 19 dub 2010 15:35

2Amorph: Jak se ti libi Ministry of rock? je to pouzitelny? Kdyz se nechces ucit na kejtru a potrebujes sem tam kytary do reklam.. spotu.. nebo podmazavky do skladeb. Ja jen jestli z toho neleze "svinstvo" a jestli je tam slusna banka za tu cenu. Dík

Uživatelský avatar
Amorph
Moderátor
Příspěvky: 4613
Registrován: 24 lis 2005 22:22

Re: East West Sample banky

Příspěvek od Amorph » 19 dub 2010 15:43

TOM-Thak: no dyt jsem to psal. Jako do reklamy nebo do spotu, jsou bici a basa OK. Kytary bych se ale i v komerci asi bal pouzit, protoze proste znej smesne - okamzite poznas, ze je to napodobenina. Mozna cisty jeste jdou, ale ty zkresleny kila a sola fakt moc ne. Kdyz neumis na kejtru, tak stejne nevymyslis jak to na klavesy zahrat, aby to znelo jako kytara. A kdyz umis, tak je stokrat lepsi a rychlejsi to nahrat na kytaru, nez se hodiny morit s keyswitchema s nejistym vysledkem. Myslim, ze za ty penize to neni dobra banka. Kdyz si poslechnes ukazky u nich na webu, tak to mistama nezni tak hrozne, ale mistama jo. A rek bych, ze nic lepsiho, nez jsou ty ukazky z toho clovek nevytahne.

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Re: East West Sample banky

Příspěvek od TOM-Thak » 19 dub 2010 16:02

Jasny, takže vyhozený peníze a Virtual Guitarist 2 bude asi to samý..

Odpovědět