Jak stahnout data z volca sampleru

Vše okolo samplů, samplerů nebo zvuků/programů pro syntetizátory
zbysek

Jak stahnout data z volca sampleru

Příspěvek od zbysek »

Ahoj, potřeboval bych poradit jak stáhnout vytvořené patterny z volcy sampleru do pc nebo iphonu.
jsem celkem nováček a k electribe 2 jsem si pořidil volca sampler. pořídil jsem si original aplikaci z itunes i jednu neoriginální, ale nikde nemůžu najít cestu jak stahnout vytvořené paterny z volcy do pc, je tam pouze moznost transféru do volcy, mazání samplů a nahrazení je jinými, ale nikde tam není moznost stáhnout uz vytvořené paterny z volcy do pc, jako trěba u electribe 2. tak abych je mohl třeba nekdy znovu použít.
Prosím tedy o radu, máte někdo podobnou zkušenost nebo víte jak na to?

Předem děkuji za všechny odpovědi, Zbyšek

lavender

Re: Jak stahnout data z volca sampleru

Příspěvek od lavender »

manual a google si uz skusal?

zbysek

Příspěvek od zbysek »

Jo zkoušel, prosel sem net vesměs v angličtině ale tak nějak sem vyrozuměl že tahle cesta moc není možná, i když mě to přijde jako hloupost... Mám staženy i program Vosyr přímo pro Volca sample, ten je fakt povedený, člověk si muže připravit dopředu cele paterny vybrat své zvuky a před importem je nastavit jako na volce, ale jak exportovat data a nastavení to jsem tam fakt nenašel. Napadá mě leda přenést ručně nastavení každého samplu se sekvenci a nastavením zvlášť, to v programu Vosyr jde, je tam prakticky kopie Volcy. Ale takto nastavit každy sampl zabere spoustu času. Myslím ze by to mělo jít i jednodušeji, ale bojím se to asi jinak nepůjde.. Možná v abletonu, ale ten je dost dráhy do zacatku.

lavender

Příspěvek od lavender »

zbysek

Příspěvek od zbysek »