new iMac

Vše o hudbě na počítačích ve znaku jablka
Zamčeno
Uživatelský avatar
onehalph
Příspěvky: 505
Registrován: 24 kvě 2002 09:54

Příspěvek od onehalph » 22 srp 2007 08:48

kexik: proc by mel byt s nastupem 3D Mac out? jasne - nebyly a nejsou na nej vsechny hry portovane - ale hral jsem par her - v plnym rozliseni - a bezelo to uplne normalne (na G4/733) - bez cukani (quake, battlefield 1942 a dalsi - mam problem si pamatovat ty nazvy - sorry :-)

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 14:43

Příspěvek od kexik » 22 srp 2007 08:50

no z pohladu porovnania os9 a 98 (prvej edicie, ovsem), nebolo moc z coho vyberat ;)

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 14:43

Příspěvek od kexik » 22 srp 2007 08:53

onehalph píše:kexik: proc by mel byt s nastupem 3D Mac out? jasne - nebyly a nejsou na nej vsechny hry portovane - ale hral jsem par her - v plnym rozliseni - a bezelo to uplne normalne (na G4/733) - bez cukani (quake, battlefield 1942 a dalsi - mam problem si pamatovat ty nazvy - sorry :-)
nehovorim ze to nejde, len ze to skoro nik nerobi... hlavne portovanie hry postavenej na directx je proste drahe, musis ju celu prepisat
ale mam pocit ze aj tak v hrach to pojde smerom ku konzolam, z pocitaca sa stava skor obyvackova zalezitost s obcasnou moznostou si zahrat a nie herna sama o sebe. playstation je ostatne aj lacnejsia nez riadne herne pc, ktore pritom reve a zere 600W

Uživatelský avatar
kru
Příspěvky: 242
Registrován: 20 kvě 2003 08:50

Příspěvek od kru » 22 srp 2007 08:56

"kru: kde ctes, ze pisu neco proti OS X?"

???

nic takovyho netvrdim, bavil sem se o MACOS classic, s OSX nemam moc zkusenosti, ale ty co mam, sou spis pozitivni.

Uživatelský avatar
onehalph
Příspěvky: 505
Registrován: 24 kvě 2002 09:54

Příspěvek od onehalph » 22 srp 2007 09:27

kru: to byla poznamka k memu vykladu Tve poznamky: EDIT: kdyby byl MacOS classic takova slava, jak se tady sami sobe snazite nalhavat, proc ho asi Apple zahodil a OSX postavil na BSD???
ale mozna jsem si to spatne vylozil

Cheesetor
Příspěvky: 84
Registrován: 24 úno 2003 20:05

Příspěvek od Cheesetor » 22 srp 2007 09:29

EA hry zase budou (jsou) primo od EA. Bohuzel zatim to neni jasnej krok vpred oproti Aspyru, protoze kde je u PC verze minimalni konfigurace

CPU Type: Intel Pentium
CPU Speed: 933MHz
Disk Space: 2.0GB
Display: AGP Video Card with 64MB+ plus NVIDIA GeForce 3+ Or ATI Radeon 8500+
Memory (RAM): 256MB,

tam je u jabka takova palba, ze na novym Macbooku to clovek zrejme nespusti. Aspyre to umeli prece jenom uz lip.

K tematu Cider: http://video.google.com/videoplay?docid ... 5815&hl=fr
Obrázek

Uživatelský avatar
kru
Příspěvky: 242
Registrován: 20 kvě 2003 08:50

Příspěvek od kru » 22 srp 2007 10:04

onehalph: to sem myslel tak, ze i sam Apple pochopil ze MacOS je slepa ulicka a pro OSX radeji zvolil uplne jine jadro. To jim ostatne Carl Sassenrath doporucoval uz v druhe pulce osmdesatych let, kdyz ho najali, aby do MacOS dostal multitasking (skutecnej, ne tu parodii, co tam je). Jeho zaver - system od pocatku spatne navrzenej, neda se nic delat, nez zacit znovu. Holt Applu trvalo vic jak deset let, nez to pochopili.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21264
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 22 srp 2007 23:35

demsky : winnt na ovladanie serveru ?? to je celkom zabavne :)

NT vzdy bol seriozny system .. NT3 bolo v casoch vyzeralo ako win 3.1 .. NT4 uz malo multimedia, vyzeralo ako win95 .. seriozny nastroj .. mne na nom slo vsetko .. Photoshop, Illustrator , programatorske veci , macromedia aplikacie .... v tej dobe som robil WEBy a multimedialne CDcka .. pohoda .. stabilita ..

Onehalp : jo .. low end nepodporoval NT .. to je logicke .. profi sfera bezala kompletne na NT .. na NT nesli instalovat veci typu Cubase , ktore boli pisane pre DOS s grafickym rozhranim .. to ale neni problem systemu .. Normalne som pouzival Samplitude , Sound Forge, waves pluginy atd .. vsetko v pohode ..

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21264
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 22 srp 2007 23:38

Ale budme radi , ze to v apple pochopili a presli na unix .. OSX je fajny system , so serioznym jadrom .. dobry zaklad pre seriozne aplikacie ..

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 14:43

Příspěvek od kexik » 23 srp 2007 08:31

pytkin: nt4 nemali mme... preto na tom neslo pouzit cubase. tie multimedia tam boli skutocne poskromne, ostatne ak si dobre pamatam az od ktorehosi servispaku nahor

Uživatelský avatar
Pavel Vantuch
Příspěvky: 1278
Registrován: 23 úno 2003 13:07

Příspěvek od Pavel Vantuch » 23 srp 2007 17:04

Pytkin píše:Ale budme radi , ze to v apple pochopili a presli na unix .. OSX je fajny system , so serioznym jadrom .. dobry zaklad pre seriozne aplikacie ..
Navíc Leopard už obdržel certifikaci Unix3, což taky o něčem svědčí.
Nicméně již dnes vím, které věci budu vypínat.
Jednou z nich je Dashboard, ten se bude chovat trochu jinak než v Tigeru.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21264
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 23 srp 2007 23:41

kexik : viem ze tam nesiel cubase a podobne .. ale ved mame kopu inych programov ..

Ctirad
Příspěvky: 1448
Registrován: 03 říj 2003 13:16

Příspěvek od Ctirad » 24 srp 2007 15:25

Pytkin píše:kexik : viem ze tam nesiel cubase a podobne .. ale ved mame kopu inych programov ..
Trošku to idealizuješ nebo máš posunuté časové souvislosti. V době největší slávy klasického Mac OS jsi mohl na PC honit tak T602 a hry pod DOSem. Většina killer apps pro grafiku, DTP a MIDI/Audio byly přeportované z Apple teprve v souvislosti s uvedením W95 a pak ještě nějaký ten rok trvalo, než se to stabilizovalo do té míry, aby to bylo opravdu srovnatelné. A to už jsme v druhé polovině 90. let.

Uživatelský avatar
Cyril
Příspěvky: 5626
Registrován: 26 říj 2004 12:55

Příspěvek od Cyril » 24 srp 2007 15:27

Ctirad: presne jsi vystihl to podstatny! Dneska uz je to spis o vkusu, ale zhruba do 98 nebo tak to byla jednoznacne mnohem lepsi volba, resp. jedina mozna pro narocnejsi kreativni praci.
Grafický design – http://www.cyrilkriz.cz (velmi rád navrhnu tiskoviny pro kapely, producenty a studia)

Ctirad
Příspěvky: 1448
Registrován: 03 říj 2003 13:16

Příspěvek od Ctirad » 24 srp 2007 15:46

kru píše:onehalph: to sem myslel tak, ze i sam Apple pochopil ze MacOS je slepa ulicka a pro OSX radeji zvolil uplne jine jadro. To jim ostatne Carl Sassenrath doporucoval uz v druhe pulce osmdesatych let, kdyz ho najali, aby do MacOS dostal multitasking (skutecnej, ne tu parodii, co tam je).
Ta "parodie" byla ovšem ve své době stále naprosto převratná, stejně jako celý koncept GUI ovládaného myší. Nezapomeň, že na plnohodnotný preemptivní multitasking potřebuješ procesor s MMU, což byla až 68030 (neořezaná).

Mě naopak to, že Apple dokázal plynule přejít nejdřív z 68k na PPC a pak na x86 (akorát nechápu, proč ne rovnou na x86_64) a ještě povyměňovat jádra, připadá jako hodně pádný důkaz toho, že to má navržené od začátku dobře.

Zamčeno