
new iMac
nehovorim ze to nejde, len ze to skoro nik nerobi... hlavne portovanie hry postavenej na directx je proste drahe, musis ju celu prepisatonehalph píše:kexik: proc by mel byt s nastupem 3D Mac out? jasne - nebyly a nejsou na nej vsechny hry portovane - ale hral jsem par her - v plnym rozliseni - a bezelo to uplne normalne (na G4/733) - bez cukani (quake, battlefield 1942 a dalsi - mam problem si pamatovat ty nazvy - sorry :-)
ale mam pocit ze aj tak v hrach to pojde smerom ku konzolam, z pocitaca sa stava skor obyvackova zalezitost s obcasnou moznostou si zahrat a nie herna sama o sebe. playstation je ostatne aj lacnejsia nez riadne herne pc, ktore pritom reve a zere 600W
EA hry zase budou (jsou) primo od EA. Bohuzel zatim to neni jasnej krok vpred oproti Aspyru, protoze kde je u PC verze minimalni konfigurace
CPU Type: Intel Pentium
CPU Speed: 933MHz
Disk Space: 2.0GB
Display: AGP Video Card with 64MB+ plus NVIDIA GeForce 3+ Or ATI Radeon 8500+
Memory (RAM): 256MB,
tam je u jabka takova palba, ze na novym Macbooku to clovek zrejme nespusti. Aspyre to umeli prece jenom uz lip.
K tematu Cider: http://video.google.com/videoplay?docid ... 5815&hl=fr
CPU Type: Intel Pentium
CPU Speed: 933MHz
Disk Space: 2.0GB
Display: AGP Video Card with 64MB+ plus NVIDIA GeForce 3+ Or ATI Radeon 8500+
Memory (RAM): 256MB,
tam je u jabka takova palba, ze na novym Macbooku to clovek zrejme nespusti. Aspyre to umeli prece jenom uz lip.
K tematu Cider: http://video.google.com/videoplay?docid ... 5815&hl=fr

onehalph: to sem myslel tak, ze i sam Apple pochopil ze MacOS je slepa ulicka a pro OSX radeji zvolil uplne jine jadro. To jim ostatne Carl Sassenrath doporucoval uz v druhe pulce osmdesatych let, kdyz ho najali, aby do MacOS dostal multitasking (skutecnej, ne tu parodii, co tam je). Jeho zaver - system od pocatku spatne navrzenej, neda se nic delat, nez zacit znovu. Holt Applu trvalo vic jak deset let, nez to pochopili.
demsky : winnt na ovladanie serveru ?? to je celkom zabavne 
NT vzdy bol seriozny system .. NT3 bolo v casoch vyzeralo ako win 3.1 .. NT4 uz malo multimedia, vyzeralo ako win95 .. seriozny nastroj .. mne na nom slo vsetko .. Photoshop, Illustrator , programatorske veci , macromedia aplikacie .... v tej dobe som robil WEBy a multimedialne CDcka .. pohoda .. stabilita ..
Onehalp : jo .. low end nepodporoval NT .. to je logicke .. profi sfera bezala kompletne na NT .. na NT nesli instalovat veci typu Cubase , ktore boli pisane pre DOS s grafickym rozhranim .. to ale neni problem systemu .. Normalne som pouzival Samplitude , Sound Forge, waves pluginy atd .. vsetko v pohode ..

NT vzdy bol seriozny system .. NT3 bolo v casoch vyzeralo ako win 3.1 .. NT4 uz malo multimedia, vyzeralo ako win95 .. seriozny nastroj .. mne na nom slo vsetko .. Photoshop, Illustrator , programatorske veci , macromedia aplikacie .... v tej dobe som robil WEBy a multimedialne CDcka .. pohoda .. stabilita ..
Onehalp : jo .. low end nepodporoval NT .. to je logicke .. profi sfera bezala kompletne na NT .. na NT nesli instalovat veci typu Cubase , ktore boli pisane pre DOS s grafickym rozhranim .. to ale neni problem systemu .. Normalne som pouzival Samplitude , Sound Forge, waves pluginy atd .. vsetko v pohode ..
- Pavel Vantuch
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 23 úno 2003 12:07
Navíc Leopard už obdržel certifikaci Unix3, což taky o něčem svědčí.Pytkin píše:Ale budme radi , ze to v apple pochopili a presli na unix .. OSX je fajny system , so serioznym jadrom .. dobry zaklad pre seriozne aplikacie ..
Nicméně již dnes vím, které věci budu vypínat.
Jednou z nich je Dashboard, ten se bude chovat trochu jinak než v Tigeru.
Trošku to idealizuješ nebo máš posunuté časové souvislosti. V době největší slávy klasického Mac OS jsi mohl na PC honit tak T602 a hry pod DOSem. Většina killer apps pro grafiku, DTP a MIDI/Audio byly přeportované z Apple teprve v souvislosti s uvedením W95 a pak ještě nějaký ten rok trvalo, než se to stabilizovalo do té míry, aby to bylo opravdu srovnatelné. A to už jsme v druhé polovině 90. let.Pytkin píše:kexik : viem ze tam nesiel cubase a podobne .. ale ved mame kopu inych programov ..
Ta "parodie" byla ovšem ve své době stále naprosto převratná, stejně jako celý koncept GUI ovládaného myší. Nezapomeň, že na plnohodnotný preemptivní multitasking potřebuješ procesor s MMU, což byla až 68030 (neořezaná).kru píše:onehalph: to sem myslel tak, ze i sam Apple pochopil ze MacOS je slepa ulicka a pro OSX radeji zvolil uplne jine jadro. To jim ostatne Carl Sassenrath doporucoval uz v druhe pulce osmdesatych let, kdyz ho najali, aby do MacOS dostal multitasking (skutecnej, ne tu parodii, co tam je).
Mě naopak to, že Apple dokázal plynule přejít nejdřív z 68k na PPC a pak na x86 (akorát nechápu, proč ne rovnou na x86_64) a ještě povyměňovat jádra, připadá jako hodně pádný důkaz toho, že to má navržené od začátku dobře.