Dotázek SX3

Sekvencery Cubase VST / SX a Nuendo
Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21299
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Příspěvek od Pytkin » 03 lis 2005 23:09

1. lepidlo stale funguje .. od verzie Cubase 1.0 .. uz 15 rokov ..
2. tie ikony , to bude asi pokus o stary Cubase .. to sa nastavuje zrejme dakde v preferenciach ..

Poklop
Příspěvky: 980
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 04 lis 2005 10:38

Jo, díky, našel jsem to :-)

Snad poslední otázka (Cubase SX3):

Pořád se mi automaticky ARMuje na record jedna z MIDI stop. Je to asi nějakej problém. Odarmuju jí a jakmile se sekvencer zastaví stopkou, tak se zase naArmuje. Takže musim na ní kliknout a potom zpět na tu stopu, kterou zrovna řeším. Dokonce se to děje i když vypnu autoArming.
Dá se to dočasně odstranit tak, že tu stopu odstraním, ale po čase se to stane znova třeba o stopu dále.
Nestalo se to někomu z vás?

Poklop
Příspěvky: 980
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 15 lis 2005 11:00

Ahoj možná blbej dotaz: Nezdá se vám, že je SX3 nějaká moc náročná? Pár pluginů a Athlon 3,2GHz jde kukat :-)
To je divný, Logic byl podstatně míň náročnej.
To mám koupit dvouprocesorovou desku abych udělal písničku od A až do Z ? :-)
Jakej máte názor?

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 15 lis 2005 11:03

athlon 3.2GHz neexistuje ;)
athlon 3200 bezi na 2GHz tusim... ale to len na okraj
podla mna je problem v tych par pluginoch. mnohy plugin je hodule zrava a pritom zvukovo nic moc. na vst synthoch skus nepouzit interne FX jednotky synthov a nahradit ich vstckami na inzertoch.

Poklop
Příspěvky: 980
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 15 lis 2005 11:21

to Kexik: S tím Athlonem trochu slovíčkaříš ne? :-)
Rád používám EQ od Waves a vypadá to, že 10 - 15 těhle EQ pěkně zatočí s CPU, no všechno jde kupředu, ale programátoři jsou koukám línější a línější. Kdyby se snažili, tak to bude mít podstatně menší zátěž. Ale je to utrčitě v Cubase, říkám, že v Logicu to takhle náročný není.
Navíc Logic distribuuje zatížení podle momentální potřeby, takže když zrovna nic nehraje, tak je zatížení menší ....
No, co se dá dělat, počkáme si na Athlona 5GHz (4GHz), aby to alespoň trochu fungovalo.

Neural_I
Příspěvky: 1256
Registrován: 09 zář 2005 12:20

Příspěvek od Neural_I » 15 lis 2005 11:37

Poklop: reseni je freeznuti nejaky nabuseny stopy kterou uz mas "vyresenou" aby se compu ulevilo, neni to extra komfortni reseni ale da se to pouzit, zvlast na hardkorovejch stopach kde mas VST a jeste treba par insertu

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 15 lis 2005 12:03

poklop: konkretne ktore eq od waves pouzivas? nie vsetky su urcene na inserty

Poklop
Příspěvky: 980
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 15 lis 2005 13:21

No používám řadu Q1 - Q10 (většinou raději Q10), když vim, že to bude třeba jen hiPass filter, tak tam nasadim třeba jen Q4.
Freeze funkce moc teda nepomáhá, zvláš?, když písničku ještě nemáš hotovou, tak je skoro k ničemu. Já většinou nemám žádnou stopu od začátku až do konce hotovou (při skládání).
Byl jsem zvyklej tak trochu míchat už při skládání, no holt to asi budu muset trochu upustit.
Ale koukal jsem teď asi 2hodiny na procesory a myslim, že Athlon 64 3800+ X2 by moh bejt řešením.
Cubase podporuje multi CPU ne?
Ten X2 se chová prakticky jako dual CPU.
To by mohlo bejt řešení (i když 11000,-Kč není málo)

Neural_I
Příspěvky: 1256
Registrován: 09 zář 2005 12:20

Příspěvek od Neural_I » 15 lis 2005 14:09

Byl jsem zvyklej tak trochu míchat už při skládání, no holt to asi budu muset trochu upustit.
hahaha, tak to sem si musel rychle odvyknout a taky sem si dost pobrecel 8)
myslim ze neni na skodu oddelit skladani od michani i kdyz michat si pracovne uz v prubeh skladani je super, ale neni to nezbytne nutny, spis myslim ze naopak, je dobry tyhle dve veci oddelit, pac treba ja osobne sem se dostaval do situace kdy sem priklad dve hodiny skladal, pak ten napad sest hodin michal a pak smazal nebo navzdy ulozil do supliku :wink: myslim ze efektivnejsi je skladat a michat az nakonec, bigbitaci taky nesazej hned na vsechno ve zkusebne hafo kompresoru a efektu a reverbu a masteringovou sestavu 8)
muj nazor, nic vic, jeste k tomu pomerne mladej nazor, donedavna sem dost hodne moc resil michani uz pri skladani a babral sem se v tom teda fakt neskutecne, dokonce sem i resil digimix s dynamickou a efektovou sekci abych mohl michat uz pri skladani, no preziju to myslim i bez toho nakonec

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 15 lis 2005 14:14

tiez sa da pouzivat menej pazrave/kvalitne efekty pri skladani a pri miesani dokoncenej veci ich prosto povymienat a pouzivat freeze. imho dobry kompromis. ja by som sa istych zasahov do zvuku pri skladani nevedel vzdat... inak nemam spravnu predstavu, trebars basovu linku spravis automaticky jednoduchsiu, ak pouzivas husty, bohaty zvuk a naopak

Poklop
Příspěvky: 980
Registrován: 10 črc 2004 10:47

Příspěvek od Poklop » 15 lis 2005 14:25

no, asi tak. To ale znamená, že je Cubase náročnější než třeba Logic. Možná, že Logic 7 je taky náročnej, to asi těžko posoudíme. Taky jsem tady někde četl názor, že SX2 je možná míň náročná než SX3 ...

Neural_I
Příspěvky: 1256
Registrován: 09 zář 2005 12:20

Příspěvek od Neural_I » 15 lis 2005 14:28

kexik: souhlas, v klidu bych nasadil pri skladani zakladni efekty z cubase nebo fruity (ty me celkem na to jak sou nenarocny mile prekvapujou) a ve finale kdyz se micha se treba interni EQ cubase vymenej za neco poradnyho a do ty doby budto bude novej comp nebo se bude freezovat

Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 15 lis 2005 14:33

sx3 ma 64bitovy engine, takze handluje dvakrat viac dat... ale to bude asi len jeden z dovodov
skus iny host, mozno... there are many fishes in the sea

Uživatelský avatar
Johnny B
Příspěvky: 19
Registrován: 11 úno 2006 18:00

Příspěvek od Johnny B » 11 úno 2006 19:57

kexik píše:sx3 ma 64bitovy engine
Jak jsi na takovej nesmysl přišel? Fakt, že SX 3 běží v pohodě na 64bitovym systému ještě automaticky neznamená, že jde o plnohodnotnou 64bitovou aplikaci. SX (1,2,3) má přirozeně engine 32bitový.
Cubase SX 3.1.1(914), Windows XP SP2
Audiophile 24/96
ASUS P4T-E, Pentium IV 1,6GHz(@1,9), 1GB RIMM, Matrox G550 (2x19" IBM P92)

Uživatelský avatar
Fractal
Příspěvky: 2683
Registrován: 10 dub 2004 14:54

Příspěvek od Fractal » 12 úno 2006 14:05

získám neco teda prechodem z SX2 na SX3?
jako vim ze timewarp a jeste to ze jdou freezovat i fx tracky a inserty ok...
je teda ten SX3 fakt víc nárocnejší na cpu?
je bezbugový?
muzete nekdo napsat pár důvodů proc jít do SX3
(taky jsem slylel že má o 0.001% kvalitnější mixdown:D)

Odpovědět