"Nové" analogové syntezátory
- ReaktoplazmAR
- Příspěvky: 2413
- Registrován: 04 srp 2008 14:25
Re: "Nové" analogové syntezátory
dik za info. cital som len popis od arturie.. takze viacmenej marketingovy tah, he. v kazdom pripade na kvalite toho oscilatoru to neubera.. len vdaka tomu dizajnu som myslel ze MI v tom ma prsty hlbsie..
Re: "Nové" analogové syntezátory
ukamenujte me tu ale uz mi vrta v palici dlouho ze se musim zeptat - k cemu a pro koho jsou vlastne dobry vselijaky ty módní Euro-rack moduly? Jako muzikant prece vzdy radeji sahnu po hotovym syntezatoru, at uz klavesovym nebo modulu, ale mit jakejsi panel plnej drátů za dvojnásobek ceny znackoveho analogu s lepsim zvukem a 10x lepsi user vyuzitelnosti nez ty rack moduly, to je prece blbost ne? Mozna v nejakym uplne scifi studiu jo, ale na bezne pouziti????
Apropo uz mam 2 mesice preorder na VC-340, RD-909 a RD-808 , toz nevim jestli si je po testovani necham ale zda se ze ty RD maji z ukazek zretelnejsi a vice vpredu posazeny zvuk nez ty ponekud zvukove jalove a sterilni Boutique imitace od Rolanda nebo i jakoze analogy Arturia, Volca apod,
Apropo uz mam 2 mesice preorder na VC-340, RD-909 a RD-808 , toz nevim jestli si je po testovani necham ale zda se ze ty RD maji z ukazek zretelnejsi a vice vpredu posazeny zvuk nez ty ponekud zvukove jalove a sterilni Boutique imitace od Rolanda nebo i jakoze analogy Arturia, Volca apod,
Re: "Nové" analogové syntezátory
Tak pouzili zaklad kodu Plaits ( https://mutable-instruments.net/modules/plaits/ ), upravili si ho podla s vojich potrieb, eventualne tam pridali veci. Takze podla mna to nieje uplne tak ze MI v tom nema prsty .. svojim sposobom ma, pretoze pouzili ako zaklad nieco co spravilo MI. Samozrejme evidentne potom sposob ako to pouzili a dizajnove veci uz nekonzultovali.. ale zaklad (jadro) z Plaits tam je ..ReaktoplazmAR píše: ↑28 úno 2019 15:24dik za info. cital som len popis od arturie.. takze viacmenej marketingovy tah, he. v kazdom pripade na kvalite toho oscilatoru to neubera.. len vdaka tomu dizajnu som myslel ze MI v tom ma prsty hlbsie..
Re: "Nové" analogové syntezátory
ZFarkas píše: ↑06 bře 2019 14:58ukamenujte me tu ale uz mi vrta v palici dlouho ze se musim zeptat - k cemu a pro koho jsou vlastne dobry vselijaky ty módní Euro-rack moduly?
Podivej ,ty jsi profi muzikant co hraje na zivo a preferujes drahe vintage masiny,to je ok.Ale pak jsou tady i amateri (treba jako i ja) a tyhle levne masinky nam davaj prostor k experimentovani se zvukem.Levny analog je pro me lepsi, nez kutit s mysi v pluginu.A pokud se ty levne masinky daji navzajem "podratovat" tak pak limit je jen tvoje fantazie.Teda za me dobry.
Re: "Nové" analogové syntezátory
Deadmau5 (asi nepoznas, jeden z top svetovych EDM producentov) funguje bezne tak ze experimentuje s modularom, kabluje, at - ked dostane nejaky zaujimavy loop tak to nahra do kompu a vystavia okolo toho track
ide o too ze kazdeho inspiruje ine.. existuje sto roznych postupov ako sa dopracovat k tomu istemu vysledku .. niekoho bavi zobrat hotovy synth prechadzat presety a hrat na klavesy, niekoho kablovat modular a hladat nieco co zafunguje ako inspiracia .. ludia su rozny, hudobne zanre tiez ..
tu je ukazka jeho live session s modularom

v jeho MasterClass kurze to aj vysvetloval.. pre neho je velmi dolezite aby mal v skladbe zvuky ktore su svojim sposobom originalne, a nie lahko napodobitelne niekym inym, alebo nedajboze nejaky preset s znejakeho syntaku .. takze gro skladby, hlavne riffy, arpeggia, robi takto na modulare .. takze ani on sam uz nieje schopny znovu to presne 1:1 zreprodukovat .. proste zachyti moment, ked sa mu podari napatchovat nastavit nieco co ho zaujme, nahra to do audia a ide dalej..
Je to uplne iny svet nez v akom sa pohybujes ty, uplne iny typ workflow, nieje 'lepsi' alebo 'horsi' nez ine .. ale proste jemu to takto funguje..
Ak chces, tu je dvojhodinovy set jeho tvorby... ver tomu ze minimalne 60% riffov, arpeggi, melodii tam pochadza z toho modularu

Re: "Nové" analogové syntezátory
diky oběma
jj rozumím tomu přesně teď, něco podobnýho jsem vlastně taky vždy dělal ale jinak - snažil jsem se vždy vyždímat nejlepší a nejzajímavější zvuky z toho co jsem měl k dispozici (analogy, keyboardy, e-piana..), ale do už hotových skladeb, jen aby to jako celek znělo co nejlíp, nejzajímavějc a navíc s kapelou live, ne studiově. Nicméně co se podařilo nalovit pro live stage sound, to bylo pak stejně nejlepší i pro studiovou nahrávku případně. Je fakt, že na Prodigy, MS-10 a dalších syntech bez paměti to hrálo pokaždý +/- trošku odlišně ale na presetových už jsem si ty "best of" zvuky uložil. Ehm občas i někdo přišel že "to hrajem líp než originál" - hráli jsme vše pokud možno úplně stejně jako originál ale na lepší zvuky možná někdy, je to především o zvuku a o inspiraci zvukem - v mým případě na stage a jak se mi teď potvrdilo - na modulárech zase ve studiu
díky za ukázky.. mimochodem se mi to taky líbí, vlastně se mi líbí úplně každej styl a hudba, ale jen pokud je dobrá a zajímavá nebo aspoň neutrální zvukově. Pokud mi cokoliv zní nelibě nebo dokonce trhá uši tak už mě ani umělecký výkon a instrumentální mistrovství nezajímá, ale když je zajímavej a inspirativní sound čehokoliv, tak to mě zajímá velice a vždy 

jj rozumím tomu přesně teď, něco podobnýho jsem vlastně taky vždy dělal ale jinak - snažil jsem se vždy vyždímat nejlepší a nejzajímavější zvuky z toho co jsem měl k dispozici (analogy, keyboardy, e-piana..), ale do už hotových skladeb, jen aby to jako celek znělo co nejlíp, nejzajímavějc a navíc s kapelou live, ne studiově. Nicméně co se podařilo nalovit pro live stage sound, to bylo pak stejně nejlepší i pro studiovou nahrávku případně. Je fakt, že na Prodigy, MS-10 a dalších syntech bez paměti to hrálo pokaždý +/- trošku odlišně ale na presetových už jsem si ty "best of" zvuky uložil. Ehm občas i někdo přišel že "to hrajem líp než originál" - hráli jsme vše pokud možno úplně stejně jako originál ale na lepší zvuky možná někdy, je to především o zvuku a o inspiraci zvukem - v mým případě na stage a jak se mi teď potvrdilo - na modulárech zase ve studiu


Re: "Nové" analogové syntezátory
myslim ze riesenie otazky tkvie v:

zda sa mi ze clovek ktoreho bavi sa hrat s modularom to nerobi preto lebo je "muzikant" a jeho primarny ciel nie je "robit muziku". Cize vo svete hudby nie su vsetci len muzikanti, ale najdu sa napr. aj elektricki inzinieri ci programatori ktori vymyslaju ako vyrobit nieco co bude pre muzikantov generovat zaujimave zvuky alebo pretvarat zvuky zaujimavymi efektami atd, alebo hoci aj remeselnici pracujuci s kovom a drevom ktori vymyslaju nove nastroje alebo vymyslaju ako lepsie stavat stare nastroje. Akoze naco by som struzlikal drievka ked mozem do ruky vzat hotove husle? Je to ako keby sa fotograf cudoval maliarom preco sa unuvaju malovanim ked si to mozu odfotit alebo este viac sa cudoval chemickym inzinierom preco sa snazia vymyslat nove pigmenty alebo ako keby sa pretekar cudoval preco sa niekto rype v motoroch a zamazava sa olejom, ked on si radsej sadne do hotoveho auta ktore staci nastartovat a uz to ide

- Jirka Štolfa
- Příspěvky: 811
- Registrován: 11 kvě 2013 09:16
Re: "Nové" analogové syntezátory
Behringer Odyssey -vypadá to fajně u Thomana za 11200,-Kč masakr, no Behringer fakt s těma synťákama celkově překvapil
Re: "Nové" analogové syntezátory
Máte někdo ten MicroFreak?
Re: "Nové" analogové syntezátory
Behringer K-2
analog clone of the vintage KORG MS-20 Synthesizer in Eurorack format Behringer Pro-1
analog clone of the vintage KORG MS-20 Synthesizer in Eurorack format Behringer Pro-1
Re: "Nové" analogové syntezátory
Má už někdo Behringer Pro-1 ? Vážně nad ním přemýšlím tak se ptám jestli tu je někdo kdo už ho má. Díky