Ještě to bude asi nějaký ten rok trvat, než budou simulace klavíru tam, kde to vidí marketing
Stage piano do 3500 EUR
Re: Stage piano do 3500 EUR
Hammond: sdílím tvé znechucení 
Ještě to bude asi nějaký ten rok trvat, než budou simulace klavíru tam, kde to vidí marketing
Ještě to bude asi nějaký ten rok trvat, než budou simulace klavíru tam, kde to vidí marketing
Re: Stage piano do 3500 EUR
Teda, jestli fakt příjdete domů a večer si jen tak zahrajete Liszta, tak fakt závidim 
Re: Stage piano do 3500 EUR
Nevím, kdo všechno byl minulý týden v SONO Music hall v Brně na koncertu Rick Wakeman, ale nejen po tomto koncertě, i např. po koncertě Dire Straits v O2 aréně a dalších mohu říct jedno: jediný stage piano, který se dá nejen poslouchat i samotný celý večer, i s kapelou, a postaví to všem chlupy na celým těle, je akustický klavír. Pak dlouho nic a pak je to podle mne úplně jedno... Vzal bych nějaký, na co se nejlíp hraje, zvukově to bude vždy imitace a náhrada, ne originál.
- Keyboarder
- Příspěvky: 229
- Registrován: 04 říj 2009 10:45
- Vybavení
Re: Stage piano do 3500 EUR
...a kolovrátek CMM se znovu roztáčí... 
Re: Stage piano do 3500 EUR
... á ozval se slavný havířovský imitátor klavíru a B3 na PC3(K)
)
Re: Stage piano do 3500 EUR
CMM, nikto tu nekritizuje tvoju produkciu, ... ani Ty by si nemusel takto utocit.
Tu ide ciste len o tvoju chronicku oralnu diareu, nic viac.
. . .
Alter Ego ZFarkas sa sice ovlada viac nez CMM
, ale este stale ma rezervy.
Tu ide ciste len o tvoju chronicku oralnu diareu, nic viac.
. . .
Alter Ego ZFarkas sa sice ovlada viac nez CMM
- Keyboarder
- Příspěvky: 229
- Registrován: 04 říj 2009 10:45
- Vybavení
Re: Stage piano do 3500 EUR
Takže já jsem slavný!!!ZFarkas píše:... á ozval se slavný havířovský imitátor klavíru a B3 na PC3(K))
Nelze než souhlasit. Zatím jsem taky nezaznamenal nikoho, kdo by při interpretaci klasické klavírní hudby preferoval digitální piano před akustickým. V koncertních sálech a studiích jsou zpravidla kvalitní koncertní nástroje, takže není třeba o jejich náhradě vůbec uvažovat, a tak to asi ještě pěkně dlouho zůstane a je to OK.Hammond píše:Ono prave klasicka hudba ukaze najlepsie slabiny nastroja... jazzova ci rockova "vypalovacka" bude zniet dobre na vselicom...
Na jazzové, pop/rockové či komerční scéně je však situace jiná. Ve spoustě klubů, kulturáků, nebo na festivalech žádný použitelný akustický klavír zpravidla k dispozici není. A i kdyby byl, pokud bych jako posluchač stál např. 20 metrů od pódia, slyšel bych z takového akustického klavíru už jen signál z mikrofonů (které už samy o sobě mají nějaké zkreslení a přenosovou charatkeristiku), prohnaný přes mix (další zkreslení) a finalizační efekty (další zkreslení), korekčně upravený tak, aby byl přes ostatní nástroje slyšet (další zkreslení) - a to celé bude reprodukováno nějakými měniči, které celkový zvuk ještě také nějak ovlivní (další zkreslení). Co tedy z toho akustického klavíru nakonec zůstane? Už "jen" něco podobného, co leze z digitálních klavírů.
Pokud si někdo může dovolit na koncerty vozit svůj vlastní klavír (hammondy, symfoňák, dechovou sekci) s adekvátním aparátem a zvukařem, tak mu to jen přeji a tiše závidím...




