Kvalitní (lampový) univerzální přezesilovač (DI-Box)

Mikrofony a předzesilovače
Uživatelský avatar
kexik
Příspěvky: 12152
Registrován: 08 bře 2004 13:43

Příspěvek od kexik » 20 kvě 2008 07:16

pc.masters: a ake su tvoje vseobecne skusenosti s neutralnymi preampami? vies ako znie tvoj mikrofon nasucho, bez prikraslenia? lebo vtb pridava stredov a vyssich basov ze az. mozno sa ti taky zvuk paci ale nie je neutralny
ze ti mic200 sumi, bude skor kusovy problem, to je bohuzial pri behringroch vzdy. to pomoze len vymena polovodicovych suciastok (nie lampy, ta nie je zapojena v casti kde zalezi na dobryh sumovych parametroch)

Uživatelský avatar
fova
Příspěvky: 3941
Registrován: 21 říj 2004 14:52

Příspěvek od fova » 20 kvě 2008 09:35

Na VTB1 se mi libil ten tlusty, lampovy charakter, ale nelibilo se mi to zkresleni. Znelo to hrozne chlupate, neciste. Zvuk ss/tube hybridu Goldmike je proti VTB uhlazenejsi a prijemnejsi na poslech, ale to uz je samozrejme jina cenova kategorie. Kdyz jsem poridil Golmike, pro VTB uz jsem nemel uplatneni, tak sel z domu.

Kdyz jsem VTB srovnaval se zvukem MIC100, tak se mi subjektivne zvuk VTB libil na prvni poslech vice, ale u MIC100 jsem mel zase dojem, ze hraje cisteji.

Pro zacatek s muzikou bych doporucil MIC100 nebo VTB1 na vokaly (co se kazdemu libi vic :-)) a ponekud sterilnejsi DMP3 na nastroje.
Naposledy upravil(a) fova dne 20 kvě 2008 13:34, celkem upraveno 1 x.

vasek
Příspěvky: 1864
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Příspěvek od vasek » 20 kvě 2008 10:18

Když se na VTB "osolí lampa", tak začne být zvuk agresivnější a tenkej. Když se osolí na MIC100, tak je blátivej. Toť mé poznatky, jinak preferuju MIC 100. Ale od jisté doby, co jsem s ním pokurvil celou nahrávku, snažím se nahrávat na co "nejmíňlampový" nastavení.

pc.masters
Příspěvky: 390
Registrován: 05 bře 2006 21:15

Příspěvek od pc.masters » 20 kvě 2008 13:51

Kexik: ne, to nevim, nemam zkusenosti zadne, ale mam usi, mozna je mam spatne naladene, te kusove zalezitosti bych veril...fova: zvuk vtb si asi vystihl, je tlustsi, na basech rozhodne, zitra mi prijde DMP3, porovnam vsecky, mozna udelam i dred :) , a ten nej si necham..ale asi si necham VTB na vokal, a pak i DMP3, pro ktery se casem uplatntni najde, kdybych byl ve srackach, prodam ho vzdy... vasek: nechapu...? "Když se na VTB "osolí lampa", tak začne být zvuk agresivnější a tenkej." Podle me uplny opak - blbost. Mozna je to mou triosku asi lepsi lampu, s puvodnií sem v podstate nic nenahral, hned sla i z HATu pryc..., a jak chces lampu solit na MIC100? Na mic200 dejme tomu presetem WARM, heh, no ale na mic 100?Myslis jako gain?Fakt nechapu, na vyber se solenim lampy tam moc nemas, myslim si...Jak vypada "co "nejmíňlampový" nastavení." ? Zkus trosku vysvetlit...
... ...Core 2 Quad Q6600 (3,0Ghz), 2x2Gb DDR2 Vitesta 800+, GB-P35-DS3, MSI R2600XT ... ... E-MU 1212M, Alctron HAT800, Samson C-Valve, ESI nEar 06, AKG K66, AKG K240S, M-Audio Axiom 49 ... ...

Wohma
Příspěvky: 1656
Registrován: 05 říj 2007 08:30

Příspěvek od Wohma » 20 kvě 2008 13:54

Potak Gain na MIC100 pridava signal prohnany lampou.
P.S.: Po tom DMP3 pokukuju uz delsi dobu, kdybys ho pak chtel prodat, nabidnu ti i vic, nez za ten MIC200 :)

pc.masters
Příspěvky: 390
Registrován: 05 bře 2006 21:15

Příspěvek od pc.masters » 20 kvě 2008 14:05

Wohma: aha :) Heh, to posledni souveti me rozesamlo :). Stale je tady pro tebe MIC200 za 1100,- protoze se mi nelibi :) DMP3 bude za vice nez dvojnasobek, bohuzel a samozrejme....Ale snad se mi bude libit ;)
... ...Core 2 Quad Q6600 (3,0Ghz), 2x2Gb DDR2 Vitesta 800+, GB-P35-DS3, MSI R2600XT ... ... E-MU 1212M, Alctron HAT800, Samson C-Valve, ESI nEar 06, AKG K66, AKG K240S, M-Audio Axiom 49 ... ...

vasek
Příspěvky: 1864
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Příspěvek od vasek » 20 kvě 2008 14:29

pc.masters: jestli oba mluvíme o knoflíku "tube blend", tak ten ztenčuje zvuk teda rozhodně - aspoň u kousku, kterej jsem měl tu čest zkoušet. Jinak co se týče MIC100, tak jsem to myslel tak, že když dáš hodně gain a málo output, tak bude zvuk "lampovější", než když dát gain na málo a dorovnám to outputem. Aspoň mi to tak přijde.
Každopádně mě moje nezdary poučily v tom, že nějaký blbnutí s "teplým zvukem" je tady u těch levných krabiček poukázka na průser :)

pc.masters
Příspěvky: 390
Registrován: 05 bře 2006 21:15

Příspěvek od pc.masters » 20 kvě 2008 14:38

vasek: ano, mas pravdu, rozumim
... ...Core 2 Quad Q6600 (3,0Ghz), 2x2Gb DDR2 Vitesta 800+, GB-P35-DS3, MSI R2600XT ... ... E-MU 1212M, Alctron HAT800, Samson C-Valve, ESI nEar 06, AKG K66, AKG K240S, M-Audio Axiom 49 ... ...

Uživatelský avatar
Cyril
Příspěvky: 5626
Registrován: 26 říj 2004 12:55

Příspěvek od Cyril » 20 kvě 2008 14:44

vasek píše: Každopádně mě moje nezdary poučily v tom, že nějaký blbnutí s "teplým zvukem" je tady u těch levných krabiček poukázka na průser :)
Pochlub se :) Co bylo za problem?

vasek
Příspěvky: 1864
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Příspěvek od vasek » 20 kvě 2008 15:44

No je to bahnitý. Jinak nějaký ukázky jsou na cutekid.cz, ale to už znáte. Přes MIC jsem nahrával kytary a zpěvy. Zbytek je blbě nahranej taky :)

Uživatelský avatar
Ivan86
Příspěvky: 92
Registrován: 08 čer 2006 10:52

Příspěvek od Ivan86 » 09 srp 2008 11:45

Začali jste tu rozebírat dost preampů, který jsou pro mě trochu dražší. A na moje začátečnický nahrávání, kdy se opravdu zatím všechno učím tak bych koupil něco ve stylu Mic 100 a Mic 200. Měl bych možnost mít teď Mic 200 za 1000,-. Chtěl bych to na kondenzátorový mic (T-bone SC 300), Shure PG 58 a na el. kytaru a basu.
Dočetl jsem se tu, že ta Mic 200 je horší jak ta stovka. Tak by mě zajímalo, kde je ten rozdíl. Jestli se ty simulace co jsou v tom jsou pro nahrávání el, kytary využitelný nebo ne?
V případě, že ta Mic 100 by byla lepší, tak bych si ji za pár koru někde koupil.

http://kytary.cz/art-tube-mp-lampovy-mi ... 75:0:0:1:0

případně jestli tohle není náhodou to stejný jako Mic 100 ?? a je to o pár korun levnější.

Kexik tu někde psal, že Mic 100 je stejný jako ART - TUBE MP STUDIO V3, ale není ten ART spíš stejnej jako Mic 200? Ne, že bych do toho chtěl nějak rejpat, ale jenom abych v tom měl jasno :-D

Uživatelský avatar
Pierre niko
Příspěvky: 719
Registrován: 28 pro 2004 11:04

Příspěvek od Pierre niko » 09 srp 2008 13:55

Ja mam tu stovku od Uliho uz roky a doufam, ze mi jeste poslouzi. Jak uz se tady psalo, neni dobre to prehanet s tim buzenim lampy, a zvlast ne pri poziti mikrofonu, ale pri dobrem nastaveni je to pomocnik. Nedavno sem nahraval basu a za jackovy out sem zapojil multiefekt (boss ME-50 B) a symetrickyvystup sem zapojil primo do zvukovky, abych tak mohl michat cisty signal s efektovym a mohl tak pripadne pouzitr treba jen cisty. Takze jde to pouzit i takhle. Jednak to ocenil ten multiefekt, ktery trochu toho lampoveho predzesileni fakt potrebuje a taky cisty signal mel dostatecnou kvalitu, na to ze to je Ulibox. Stovka je fajn.

Wohma
Příspěvky: 1656
Registrován: 05 říj 2007 08:30

Příspěvek od Wohma » 09 srp 2008 14:29

Mno, mam dotaz na znalce:
Vlastnim Presonus FirePod ( http://www.presonus.com/products/Detail ... roductId=3 ), ale nebavi me ho tahat do zkusebny, kdyz se nahravaji vokaly ci kytary, na to mi staci jeden kanal. Proto by me zajimal nejaky pekny predzesilovac kvalitativne aspon na stejne urovni, bohate staci jednokanal, na lampach netrvam, potrebuji jen phantom. Pokud existuje nejaka zvukovka s pozadovanym predzesilovacem, tim lepe :-) Ale nerad bych, aby to stalo 10 tisic. Mate nejaky tip?

Dodatkova otazka: Mam k dispozici Behringer MIC100, jeste jsem ho primo neporovnaval, ale hodlam to aspon vyzkouset. Mohl by eventualne plnit funkci predzesilovace, ktery hledam?

P.S.: Myslite, ze ma MIC100 dostatecne SILNY a RYCHLY LIMITER? :D ;)

aum generator
Příspěvky: 869
Registrován: 01 bře 2005 03:46

Příspěvek od aum generator » 09 srp 2008 20:13

echo audiofire maju aj tie male (2 a 4) celkom slusne prevodniky (kvalitnejsie ako presonus). audiofire4 ma aj 2 preampy (neviem nakolko su porovnatelne s presonus, ale typoval by som ze budu +- rovnako ok), alebo ak by si chcel pouzit mic100 ako preamp tak by ti stacila aj audiofire2.
pozeram ze disk ich ma lacnejsie ako thomann
3000 za audiofire2 a 9000 za audiofire4 (co je stale pod 10 tisic)

Wohma píše:Mno, mam dotaz na znalce:
Vlastnim Presonus FirePod ( http://www.presonus.com/products/Detail ... roductId=3 ), ale nebavi me ho tahat do zkusebny, kdyz se nahravaji vokaly ci kytary, na to mi staci jeden kanal. Proto by me zajimal nejaky pekny predzesilovac kvalitativne aspon na stejne urovni, bohate staci jednokanal, na lampach netrvam, potrebuji jen phantom. Pokud existuje nejaka zvukovka s pozadovanym predzesilovacem, tim lepe :-) Ale nerad bych, aby to stalo 10 tisic. Mate nejaky tip?

Dodatkova otazka: Mam k dispozici Behringer MIC100, jeste jsem ho primo neporovnaval, ale hodlam to aspon vyzkouset. Mohl by eventualne plnit funkci predzesilovace, ktery hledam?

P.S.: Myslite, ze ma MIC100 dostatecne SILNY a RYCHLY LIMITER? :D ;)
jihad on riaa & soza.

Wohma
Příspěvky: 1656
Registrován: 05 říj 2007 08:30

Příspěvek od Wohma » 09 srp 2008 23:44

No prevodnik me napadl ten EMU 1212m, co je ted na Jarmarku, tu na eZone tusim Ctirad psal, ze ve sve trida ma EMU nejlepsi prevodniky (jestli to byl nekdo jinej, tak sorry :)), jde mi spis o kvalitu toho preampu, preci jen kdyz na to budu nahravat kajtry a vokaly, tak bych byl nerad kvalitativne ochuzen, protoze v nasi muzice jsou kajtry a vokal hodne vepredu...
Ten Audiofire 4 vypada pekne, ale pro me celkem zbytecne ctyrkanal a tim padem i vyssi cena :( Netrvam na tom, aby to bylo jedno zarizeni, resp. zvukarnu uz si nejakou vyberu, spis mi jde o ten preamp a o aspon priblizne srovnani kvalit MIC100 a Presonus XMAX predzesilovacu (tusim, ze to bude neporovnatelne, ale muzu se mylit :)), resp. mi jde o tip na kvalitativne stejny nebo lepsi preamp nez XMAXy...
Kazdopadne diky

Odpovědět