dokonca mnohi z tych majitelov sa budu pasovat na superstar :)onehalph píše:Ivo: mozna by stalo za to, udelat si tady anketu pouzivaneho gearu, abyste videl, ze uzivatelu m-audia tady bude prevaha :-)
Na jaký mikrofon nám to SuperVlastík nahrává své nové CD ?
Zatím!onehalph píše:Ivo: mozna by stalo za to, udelat si tady anketu pouzivaneho gearu, abyste videl, ze uzivatelu m-audia tady bude prevaha

Smysl e-zony vidím právě v tom, že chceme být lepší (a samozřejmě mít i lepší vybavení)
Sorry za OT
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Koza a vůz by myslím z této diskuse měly radost. Zjistili jsme co to je za mikrofon a pokud na něj své album ve skutečnosti Vlastík nenahrává, je ovšem popisek u obrázku hodně zavádějící a měli mu strčit do ruky něco jiného, protože každého, kdo se ve věci jen trochu vyzná, musí ta fotka zjevně zarazit, protože to určitě není mikrofon, který by svou kvalitou a možnostmi odpovídal rozsahu a ambicím zmiňovaného projektu. OK.
Zvuková kvalita nahrávek předchozích superstar (aspoň co jsem slyšel) byla dost nevalná, čili diskuse též směřovala k tomu proč se u nás na zvukovou kvalitu v této oblasti (kde asi není úplně nouze o finance) moc nehledí ...
Tvrdit (různými slovy a "poetickými" obraty), že je úplně jedno na co se nahrává, ale důležitý je výsledek, je docela absurdní a od členů fora specializovaného na studiové nahrávání dost překvapivé konstatovaní. Odkazování na 99,99% fanynek též nedává moc smysl - bavíme se o mikrofonu, že ?
MAudio bylo zmíněno jako úplně náhodný příklad home recordingové úrovně vs. profi úrovně. Kolik členů ezone používá MAudio myslím s tématem nemá moc společného (pokud ovšem u některého z nich Vlastík nenahrává
K tématu toho celkově moc zajímavého a podstatného nezaznělo, to je fakt.
Snad jen: "všechno souvisi se vším a jestli nemáš ostatní komponenty ve špičkové kvalitě, tak tě špičkovej mikrofon nezachrání
Podle mě je důležitější mít vybavení dobře sladěný, aby to k sobě štymovalo, než kopu šuntu a jednoho neumanna"
Mimochodem "neumann" obecně není nutně synonymem skvělého a úžasného mikrofonu. To se týká spíše jen jeho dědictví - U47, U67, M49 apod. Dnešní Sennheiser-Neumann přináší mikrofony spíše diskutabilní kvality a zvuku, ovšem s velmi pěkně finančně oceněným logem Neumann - myslím tím třeba TLM 103, U87ai, K184 apod, kdy ve stejné cenové relaci je k dispozici mnoho nesrovnatelně lepších mikrofonů. Ale to jen tak na okraj.
Zvuková kvalita nahrávek předchozích superstar (aspoň co jsem slyšel) byla dost nevalná, čili diskuse též směřovala k tomu proč se u nás na zvukovou kvalitu v této oblasti (kde asi není úplně nouze o finance) moc nehledí ...
Tvrdit (různými slovy a "poetickými" obraty), že je úplně jedno na co se nahrává, ale důležitý je výsledek, je docela absurdní a od členů fora specializovaného na studiové nahrávání dost překvapivé konstatovaní. Odkazování na 99,99% fanynek též nedává moc smysl - bavíme se o mikrofonu, že ?
MAudio bylo zmíněno jako úplně náhodný příklad home recordingové úrovně vs. profi úrovně. Kolik členů ezone používá MAudio myslím s tématem nemá moc společného (pokud ovšem u některého z nich Vlastík nenahrává

K tématu toho celkově moc zajímavého a podstatného nezaznělo, to je fakt.
Snad jen: "všechno souvisi se vším a jestli nemáš ostatní komponenty ve špičkové kvalitě, tak tě špičkovej mikrofon nezachrání
Podle mě je důležitější mít vybavení dobře sladěný, aby to k sobě štymovalo, než kopu šuntu a jednoho neumanna"
Mimochodem "neumann" obecně není nutně synonymem skvělého a úžasného mikrofonu. To se týká spíše jen jeho dědictví - U47, U67, M49 apod. Dnešní Sennheiser-Neumann přináší mikrofony spíše diskutabilní kvality a zvuku, ovšem s velmi pěkně finančně oceněným logem Neumann - myslím tím třeba TLM 103, U87ai, K184 apod, kdy ve stejné cenové relaci je k dispozici mnoho nesrovnatelně lepších mikrofonů. Ale to jen tak na okraj.
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: 23 pro 2004 16:47
dotaz
Pánové,dovolím si odbočit od tohoto závažného tématu a poprosit vás,zda jste někdo nezhlédl na některých stránkách mikrofon určený vyloženě pro foukací harmoniku.Já jsem něco podobného kdysi viděl,ale už ani nevím jestli to byla dynamika nebo kondenzátor.Myslím že to hráč drží přitisklé na harmoniku.Pamatuji se že podle ceny to nebyl žádný ranec.
To je skoda ze jen tak na okraj, me by docela zajimalo, jake jsou vlastne v soucasne dobe alternativy k predrazenym Neumannum. Libi se mi ADK CE na zpev, ale jinak nemam v mikrofonech moc prehled a tak bych se docela rad dozvedel, cim napriklad nahradir predrazeny U87ai. Klidne muzeme zacit novy thread.
Tak začniKermitak píše:To je skoda ze jen tak na okraj, me by docela zajimalo, jake jsou vlastne v soucasne dobe alternativy k predrazenym Neumannum. Libi se mi ADK CE na zpev, ale jinak nemam v mikrofonech moc prehled a tak bych se docela rad dozvedel, cim napriklad nahradir predrazeny U87ai. Klidne muzeme zacit novy thread.

Re: dotaz
Vyloženě určený myslíš přichycením ? To nevímJerry Forester píše:Pánové,dovolím si odbočit od tohoto závažného tématu a poprosit vás,zda jste někdo nezhlédl na některých stránkách mikrofon určený vyloženě pro foukací harmoniku.Já jsem něco podobného kdysi viděl,ale už ani nevím jestli to byla dynamika nebo kondenzátor.Myslím že to hráč drží přitisklé na harmoniku.Pamatuji se že podle ceny to nebyl žádný ranec.
Ale je to i trochu "filozofická" otázka. Dobrý mikrofon je dobrý víceméně na všechno a člověk si už pak je jako "labužník" vybírá různé "odrůdy" pro jemné chuti ...
Pokud je mikrofon dobrý na foukací harmoniku, asi je dobrý i na většinu jiných věcí.
Přichycení je možná fajn naživo, ale pro studiové nahrávání už to asi velká výhoda není - bere to tomu nástroji tak trochu život a asi nebude moc znít v moc přirozeném prostoru ...
Ale asi jsi to myslel naživo ?
-
- Příspěvky: 194
- Registrován: 23 pro 2004 16:47
Ten mikrofon je určitě určený na hru naživo,ale myslím že při natáčení se s tím nic nedá pokazit.Hra na fokací harmoniku má svoje specifika.Především velkou dynamiku-od téměř neslyšitelných tónu,až po skuečné burácení,vydanýzvuk z nástroje není konečný,ale moduluje se ústy.Mám na mysli bluesovou harmoniku,nebo rockovou třeba jako staří creedence.Harmonika podle mne musí být surová neuhlazená a různé pazvukay jsou většinou ku prospěchu.