ECSON WALDES píše:
Z pohledu vcerejsiho porovnani je pro mne taky hodne dulezitej argument ze AEONy 3x levnejsi nez S3A nebudou znit vedle S3A vubec jako 3x levnejsi bedna
.
Jen pro upřesnění APS AEON (shop AudioPro) = 49 000 Kč, AdamS3 A = 80 000 (Thomann), takže S3A jsou dražší jen 1,6 x ..
Kromě toho to tak většinou ani nefunguje - že by třeba mikrofon/preamp/převodník 3x dražší než jiný hrál 3x lépe než ten levnější ...
Ivo píše: Jen pro upřesnění APS AEON (shop AudioPro) = 49 000 Kč, AdamS3 A = 80 000 (Thomann), takže S3A jsou dražší jen 1,6 x ..
Kromě toho to tak většinou ani nefunguje - že by třeba mikrofon/preamp/převodník 3x dražší než jiný hrál 3x lépe než ten levnější ...
Ivo ja AEONy stih jeste za lednovou akci v AudioPro, kdy byla zavadeci cena nez doslo ke zdrazeni. Ale prekvapeni pro mne je ze S3A stojej uz jen 80! ja je mam zazity ze stojej 100 : ) tak to pak jo mas pravdu 1,6 . )
Kermitak
Unavu s nima nepoituju, micha se mi na ne fajn. Ale vis co ja sem jeden z tech kterej ma rad hlasitej mix, mam rad kdyz muzu muziku cejtit : ) To je jedinej duvod proc bych nemoh mit jinak skvely K+H O300 protoze hraji moc potichu, jinak uz chybelo malo a koupil jsem je jako Etien.
Kermitak píše:Dal mi vadilo, ze po prepnuti z adamu (at uz P11 nebo s3a) zmizely nejaky detaily, ktery tam jasne byly (nejznatelnejsi to bylo u akusticky kytary, kdyz jsem v jedny nahravce jasne vnimal telo ty kytary, presne jsem si dokazal predstavit, ze ten clovek hraje na velkej dreadnought a po prepnuti na APS ten pocit zmizel.
Možná přecejenom zkus ještě ty softdome. Zrovna v tomhle mi přišly o chloupek lepší. Jakkoliv se mi hrozně líbily ty titanový, tak když jsem na ně u kvalitní nahrávky přepnul z těch softdome, tak na těch středovejškách něco trochu ubylo. To byl taky důvod, proč jsem se nakonec rozhodnul pro ně.
EW> Je to hodne individualni a ani sem se nesnazil to psat nejak konfrontacne aeon vs s3a, ani nejde o cenu... jen o to, co jsem slysel... vim, ze S3A rad nemas a nemam sebevetsi potrebu je komukoli tlacit ;-) (prvotni nadseni po mnoha letech vystridal zvyk stejne jako to mas ty s FARam). Kazdopadne tvuj nazor na s3a uplne nesdilim, ale to se opakuju.
Umisteni bylo primo na stojany (s3a sly pryc) v nejlepsi pozici, co jsem tu nasel. Asi bych casem nasel lepsi, protoze mi prislo, ze bych je klidne mohl dat vic od sebe (proti tomu na co jsem zvyklej ten obraz byl uzsi).
Martin >
Aha tak ja sem o nich nikde nic necet... tvrdy arpeggia ze syntaku sem nezkousel, jenom muziku, kterou dobre znam... jediny co na tom hralo tak, ze bych nebyl proti byly AIR - 10000hz legend, bylo to trochu jiny, ale sedelo to... co treba hralo uplne nemozne byli treba Leftfield, ty sou hodne dynamicky a tvrdy... moc me nebere jak hrajou, ale to jak to lezlo z aeonu mi vubec nesedelo (blato). Dalsi co mi nesedelo byl d'angelo, neze by to hralo zle, ale basy byly hodne mazly tam, kde sem zvyklej na krasne jasnou citelnou vec (a to ted nemluvim jen o S3A ale i o tech zbylejch monitorech co jsem zminoval).
Jak pise Kermit, tak on nic takovyho neslysel... takze mam urcite slysiny.
Tenhle clovek na Gearslutz s nima take nebyl spokojeny:
Bob Amirian
Gear nut
Bob Amirian's Avatar
Join Date: Apr 2006
Location: Middle of Europe.
Posts: 89
Well, here's the promised conclusion.
Time passed, I've been using AEON for some time and decided not to buy them.
They look fine, they're good value, but they lack a few crucial qualities.
First of all is the precision. I could hear clearly every instrument, but I was never sure whether bass was a bit too muddy or vocals a tiny bit too hissy, because these frequencies aren't translated too well, I mean they're never the way I like it. Neither my friend, one of the best producers around.
Second thing is the soul. They just don't have it, no guts. Definitely not the way NS10M didn't. They just lack the spirit.
I'd describe them as a half-ass Dynaudio and half-ass Yamaha.
And nobody uses it. Even in my country, where they happen to come from as well. For some reason I think.
I A/B'd them with Genelec 4050 and they sucked big time. No meat on guitars, no cutting bass, no shiny vocals, which were in the material we played back.
Still, for the money it's hard to beat their performance.
I didn't like them.
I'd better stretch my budget and get, say, Genelec. At least they're standard and wherever I move I can work on projects without this getting used to them.
Cheerz
__________________
******************************
"My hovercraft is full of eels"
***... They sound beautiful comparing to Yamahas. Well, ev'thing does
Serious, they just aren't precise comparing to NS. They're more hi-fi than studio monitors, although nothing to the full extent. Half-ass hi-fi and the same as studio monitors. They seem pretty cold and prcise, but when you listen really carefully, without that "wow factor" that accompanies almost every new stuff delivery, then you'll hear how they don't deliver. My main disappointment is bass. It's just SOMEWHERE. Highs are cutting, yet are not easy to get used to. Mids are not really what you want. Yeah, half-ass stuff. Almost there, but almost makes such a huge difference...
Je mozne, ze uz jsem to tady nekde jinde ocitoval, (uz si nepamatuji), ale v tomhle tematu je to poprve
Ma to pro me stejnou vahu jako nazor kohokoliv jineho.
Kermitak píše:Ovsem co mi vadi nejvic, je "unavnost" ty bedny. Kdyz jsem ji doma zkousel skoro celej den, po par hodinach jsem zacal mit takovej neprijemnej pocit a po delsi chvili me z toho zacala bolet hlava. Pricital jsem to my mistnosti, jenze u Matouse to bylo podobny, ta bedna me proste valcovala zvukem do ty doby, nez jsem ji ztisil na takovou miru, ze uz jsem zase mel problem neco poradne slyset. Tak nevim co si o tom myslet. Jeste poprestavim nabytek u sebe doma, pohraju si s pozici tech beden a hlavne na nich zkusim neco smichat, pak se uvidi (jestli to ovsem vydrzim).
Mal si skusit tie latkove vyskace .. Mozno to je tym ..