Ivo píše:Měl jsem tady oba páry (titan, látka) týden. Jednoznačně se mi více líbila titanová varianta (a nebyly vyloženě "ostřejší", spíš přesnější a vyváženější jakoby). O něco více mě ale zaujaly Dynaudio BM12A (které mi tady Safa též laskavě ponechal), které měly o poznání přirozenější, detailnější, příjemnější zvuk. APS, podobně jako Focaly zněly sice pěkně, ale ne úplně "pravdivě" ve smyslu přednesu témbrů a reálného zvuku - což se zjevně ukázalo zejména u nástrojů a nahrávek, které důvěrně znám. Též se u obou projevovala určitá "bednoidnost", což u Dynaudií (ani B&W Matrixů) nebylo. Ale za ty peníze jsou to dobré bedny ... A tiché - nešumí když nehrají (Dynaudia trochu ano) ...
A co Bricasti ? (jestli správně vidím)
jj. vzhledem ke kvalite to jsou za tyhle penize SKVELY bedny ! Me to dost prekvapilo, APS hrajou jako bedny hodne nad 60.000 ( V anglii je proto hodne zdrazili od puvodni ceny protoze by neprodali bedny ktery staly stejne ale nemaji kvalitu APS ). No za tech 18.000 za kus je to skvelej nakup ! Skoda ze Disk byl tak nepruznej a nebyl schopnej mi zajistit KRK VXT8, zajimalo me jak hrajou i kdyz myslim ze by to na veci vzhledem ke kvalite APS moc nezmenilo.
Nicmene pravdivy mi AEONy na osmi palec prijdou az dost, krasny prehledny stredy i vejsky a dokonce basy me prekvapily ze se nijak neztracej ani kolem 60 / 40 Hz a drzej si jednak svuj tlak ale hlavne citelnost, trefit kopak ci basu je bezproblemovy - jo a jeste jedna vec hrajou DESNE NAHLAS !!! - musel jsem je dost pridusit a to ja hlasitost mam rad . ) pokud potrebuju prisnou referenci micham na FARy, proto je mam, neni ovsem fer srovnavat main monitory at uz FAR ci BW nebo jaky koliv s nearfield monitorama.
Nicmene Ivo, zadna "bednoidnost" ? o ktery pises se mi tu neukazala, zvlastni. Vse co jsem na nich za ty 2 mesice smichal funguje perfektne to je pro mne zasadni reference. APS Titandome mi hodne sedla a otom by to melo bejt, kazdej mame svoje pocity / kriteria. Kdo ma zajem at si je sam poslechne, stojej za to - protoze tyhle nase plky jsou jinak k nicemu, zvlast u beden ktery jsou vzdy tak strasne subjektivni : )
Pierre nikoPierre niko píše:Ecson: jenom takova technicka. Mam stejne reseny rack ve stole, ale vsiml sem si, ze tam mas akai S6000. Tyhle masiny se maji pry davat na rovno, jsou pry pri vysikmeni (v tomhle pripade dost makantnim) nachylne k poruse. Tusim, ze tam slo o HD, ted nevim... Ja chtel dat svuj taky takhle, ale nechtel sem to riskovat...
O tom zadna, muj jedinej argument proc mam samplery docasne v racku meho stolu je ten, ze kdyby tam nebyly tak mam ve stolu skaredou prazdnou diru, mam je jako zaslepky na ktery se prasi : )) Na vlastni muziku uz jsem nesah ani nepamatuju, zamestnava me mix a mastering, takze HW samplery uz nejakej ten patek nepouzivam, mimo to disky v nich nemam. Tyhle racky v mem stolu cekaji az mi dorazi masteringovej analog outboard a prevodniky - pak bude vse na svem miste a samplery poputuji do jinyho racku
.