

No mne to je celkem jedno, sam ze sebe delas volabluerecording píše:To sa este nikto neopovazil, co?Nie si na to zvyknuty.
Nekecam, lebo som nic nenapisal a ani nenapisem, tyka sa to uz inej temy. Ak Carloff chce, tak to s nim osobne prejdem, ak nie tak nic. Ja sa nazorom na moje mixy nebranim, kritika posuva. Konieckoncov tema najlepsie nearfieldove monitory sa nutne musi posunut sem - do hodnotenia vysledkov.Ivo píše:No já myslím že kecat umí kdekdo, ale jediná konstruktivní kritika je ukázat jak se to dělá lépe. Takže by to chtělo předvést jak se to opravdu dělá, ne ? Nahoď link na nějaký svůj mix ať slyšíme co máš na mysli ...
bluerecording píše:Nekecam, lebo som nic nenapisal a ani nenapisem, tyka sa to uz inej temy. Ak Carloff chce, tak to s nim osobne prejdem, ak nie tak nic. Ja sa nazorom na moje mixy nebranim, kritika posuva. Konieckoncov tema najlepsie nearfieldove monitory sa nutne musi posunut sem - do hodnotenia vysledkov.Ivo píše:No já myslím že kecat umí kdekdo, ale jediná konstruktivní kritika je ukázat jak se to dělá lépe. Takže by to chtělo předvést jak se to opravdu dělá, ne ? Nahoď link na nějaký svůj mix ať slyšíme co máš na mysli ...
Ivo ak by si lepsie cital toto forum uz davno by si ho mal, nebudem sa obtazovat to sem davat znova, najdi si to na predchadzajuces stranke. A ten odkaz nehovori o tom "jak se to dela" ale ako to robim ja.
tu ale nikto netvrdi , ze s dobrymi monitormi bude clovek lepsie mixovat .. ale je to nutna pozidavaka , aby mohol dobre mixovat .. to je nieco ine ..bluerecording píše: Ale do kelu, preco si vacsina ludi co tu stretnem mysli, ze ked si kupia super bedne budu super mixovat, to je taky dost dobry vzdusny zamok by som povedal.
ono ale na druhu stranu treba povedat , ze tie HS50 su zrejme adekvatne ku zvysku daneho studia ..Ivo píše:Jinak o technice samozřejmě platí - čím lepší technika, tím lepší nahrávka, nevím jak o tom můžeš pochybovat. Nahrej něco na behringer mikrofony a m-audio kartu a totéž na schoepsy, Earlybird, Forssell AD apod. a rozdíl bude sakra velký (nezávisle na jednotlivci
Ak mixu stale nieco chyba a neviem sa posunut dalej, castokrat zacnem hladat chybu v technike. To je standardna vyhovorka, stale hlada lepsie a lepsie zariadenia az zisti, ze ma v tom par milionov, ale zvuk nelezie. Bol som naozaj v roznych drahych studiach tu po Slovensku a vacsinou je toto standardny obraz. V jednom z poslednych cisel SOS {april} hovori Sandy Vee o mixovani tusim posledneho singlu Katy Perry formou ITB a ziskal za to nominaciu na Grammy. Vravel, ze ak by to vyhral, tak to by sa zacali velke diskusie....blueevil píše:osobne si tiež myslim, že mix design je na kvalite teba, ako technike. vačšinou to tvrdia ti čo si neveria a podsuvaju to ako argument. z tym sa človek rodi. čo počuvam nieake nahravky zo špičkovych študii, usudzujem že na viac ako 80% je to odpad, lebo napriklad ked bassak je v kapele a na nahravke ho nepočut. myslim že vela zvukarov ani nevie čo je to ten mix