
Access Virus TI [jak se to nepovedlo]
Tož už jsem taky infikován. Rovnou jsem aktualizoval na verzi 1.1.1 beta, a už jsem taky našel první bug
Když hraju plochoidní zvuk postavenej na wavetable oscilátorech v unisono režimu (twin a více) a zahraju víc jak tři noty ve stejnej okamžik (sekvencrem ve VirusControl režimu), tak je občas (většinou až u druhého nebo třetího akordu po sobě) slyšet praskání na začátku toho akordu. Někdy je to dost hlasitý, a někdy spodní nota nehraje vůbec. Když trošku poposouvám jednotlivý tóny třeba o 1/64 tripet, tak to hraje vpořádku, když vypnu unisono tak taky. Dělá vám to taktéž?

Jedu to pouze přes USB ve VC režimu, to praskání je vždycky na začátku akordu, nikdy v průběhu znění, a zatížení kompla je stále minimální. Nemám tam žádné soft nástroje ani efekty. Nicméně zatim nevylučuju že to může působit Cubase, ještě to vyzkoušim mimo VC režim
Zkus to taky otestovat, dělá mi to u presetů s wavetable oscilátorama, např. WarmWaves.

Závisí to totiž hodně na tom parametru unisono, nicméně podle všech propočtů by měla být zažraná polyfonie max. 20 hlasů při unisono TWIN a druhém a dalším zahraném akordu. Nicméně ještě musim upozornit že tam mám obsazené další tři party, které v té chvíli sice nahrajou, nicméně nevylučuju zatížení DSP dalšíma reverbama.
no mozny taky je ze maj jeste rezervy ve vyuziti DSP v tom jejich vypecenym softu co uz smolej asi dva roky a teprv ted to zacina nejak fungovat, taky fakt ze jestli mas dlouhy dozneni co se prekrejva atd tak tam ty hlasy muzou naskakat, zkus nastavit prioritu nastrojum a tomu co ti blbne dej vysokou a zbytek nech odpinat a uvidis jestli to helpne, treba jo
Jasně, ale to praskání nezní jako když se usekávaj doznívající hlasy, někdy je to dost hlasitý, navíc ta plocha zase nemá tak dlouhej release. Mnohem větší vliv na to má timing těch začátků not. Když je zahraju všechny přesně naráz ze sekvenceru, tak tam to praskání je, když je hraju na klávesy a klidně i rychle za sebou, tak to zní čistě. Viděl bych to spíš na špičkový zatížení při spouštění těch hlasů. Zkusim ještě zalaborovat s těma dalšíma partama. Škoda že tam neni nějakej měřič zatížení, to by tam přece mohli zadělat když už se polyfonie mění v závislosti na počtu a typu efektů a oscilátorů.
ffoxx: me se lupance objevovaly u starsich verzi os, ted uz ne, ale tvuj priklad jsem nezkousel... uz jsem taky prisel na podivnost pri renderovani
renderovat se musi real time, to jsem si precet, ale jelikoz jsem pred virem realtime nerenderoval, tak az ted jsem prisel na to proc ty moje ukazky byly tak potichu. real time render tam ma soupatko na hlasitost a ja ho mel na pulce 

