ADDA prevodnik
-
stevostevo
- Příspěvky: 22
- Registrován: 13 zář 2008 08:32
RME nema take kvalitne prevodniky ako si mozno kazdy mysli ,prave preto chcem nieco lepsie ,tak zainvestujem 1200alebo1500 eur ale potrebujem dostat do tracku kvalitu ako vychadza sama osebe z HW syntu,lebo stale sa tym prechodom do digi kazi,poradte mi znacky ktore su podla vas a z vasich skusenosti na profi urovni.Vdaka
Nejlepší poměr peníze/výkon má v tomto případě asi jednoznačně Lavry Black AD 10 ... Je to veliký a citelný zvukový posun od úrovně běžných karet, RME apod. a zároveň cenově nesrovnatelně přístupnější než totální high endy ... (1150 -1200 EUR). Zní ještě o něco lépe než starší modulární Lavry Blue série a kromě základního čistého módu má ještě další zvukově barevné možnosti (lampové a transformátorové simulace). Velice solidní "vyšší střední třída" zvukově zhruba na úrovni CraneSong HEDD.stevostevo píše:RME nema take kvalitne prevodniky ako si mozno kazdy mysli ,prave preto chcem nieco lepsie ,tak zainvestujem 1200alebo1500 eur ale potrebujem dostat do tracku kvalitu ako vychadza sama osebe z HW syntu,lebo stale sa tym prechodom do digi kazi,poradte mi znacky ktore su podla vas a z vasich skusenosti na profi urovni.Vdaka
Fova by mohl poreferovat jaký zvukový rozdíl mu to přineslo

O ničem jiném v této (cenové i kvalitativní) kategorii nevím. Snad ještě Mytek, ale tam už je trošku diskutabilní výrobní kvalita i technická podpora ...[
-
Brooklyn / juanita juarez
- Profesionál
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 06 úno 2005 01:03
Dva Myteky jsem sám měl ... je to už nějaký ten pátek sice ... došly mi (obrazně řečeno) v krabici od keksů bez jakékoliv dokumentace ... Když jsem se něco potřeboval zeptat, trvalo týdny než došla nějaká odpověd (po x urgencích). Různé Mytek story jsou v tomto ohledu na GS časté. Proti Lavry je jeho gain meter jen opravdu symbolický. Zvukově je OK, ale trošinku vybuzený na výškách a proti Lavry postrádá trochu 3D a plnost basů ... Lavry Blue byl proti Myteku docela pěkný upgrade ... Kromě toho úroveň šumu byla u Myteku dost divoká (Lavry zhruba o -20dB míň)Brooklyn / juanita juarez píše:proc?Ivo píše: Snad ještě Mytek, ale už je trošku diskutabilní výrobní kvalita i technická podpora ...[
slysel sem dobry veci.
Kdyz jsem AD10 poridil, udelal jsem srovnavaci nahravku pres Lavry a pres M-Audio Audiophile A192 (stejny mikrofon a stejny preamp) a ukazky hodil sem na forum. RME je o neco lepsi nez A192, ale zas tak zasadne ne. Reakce lidi byly nasledujici:Ivo píše:Fova by mohl poreferovat jaký zvukový rozdíl mu to přineslo![]()
fova píše:Kdyz jsem poslouchal ty WAVy, tak mi prijde Lavry jako uplne jina liga. Ma to spoustu detailu, mohutny zvuk se na me jakoby vali z beden - je to tluste, dominantni
Naproti tomu A192 zni tupe a sterilne. Cele je to, jako kdybych byl pri zpevu unaveny a cela mistnost byla pretlumena a pritom jsem se snazil pri zpevu do te A192 jeste vic oprit a dat do toho vice emoci, nez u Lavry.
No, timto prestavam prevodniky v A192 pouzivat
Ivo píše:I na tomto (jen mono) hlasu mi připadá stupeň rozdílů dost zjevný. Poloha mikrofonu i hlasu je v obou případech myslím podobná, ne-li totožná. A192 zní proti Lavry trošku "rozbředle" bez detailů, Lavry přínáší spoustu intimních nuancí, hloubky i prostoru (+ zvuk počítače = jedna z jemných nuancí).
velvet píše:ten rozdíl se mi jeví dosti zjevným. až bych usuzoval na jiný typ mikrofonu nebo preampu, kdybych nevěděl, že jde o test převodníku. dovedu si představit, že obdobný rozdíl u DA bude ještě markantnější, a čím více stop, tím patrnější rozdíl ve výsledku
Wohma píše:Nezbyva mi nez dodat, ze vyse receno je pravda, prevodnik z A192 postrada dynamiku, jeho zvuk je plossi, nevyrazny a neprurazny.
Ono tyhle převodníky jsou na podobné úrovniPytkin píše:ja som trosku skepticky voci rozdielom v prevodnikoch .. teda AP192 samozrejme o tom sa nechcem bavit .. ale nedavno sme u kayka porovnavali prevodniky v pulte Mackie d8b a Lucid 88192 .. A ani ja , ani kayko sme nepoculi vobec ziadny rozdiel ..
Re: ADDA prevodnik
Zdravím všechny,
nechci zakládat nové téma. Mohl by mi někdo vysvětlit, jak se konkrétně AD/DA používají a k jakým účelům? Něco už jsem si této problematice nastudoval, ale nikde jsem nenašel konkrétní použití v praxi. Zajímalo by mne jestli se AD/DA používají jen při mixáží a masteringu nebo je lze využití i při náběřech třeba zpěvu? Časem uvažuji taky nějaký koupit tak abych měl ucelenější představu, kdy lze nebo nelze využít AD/DA.
Díky za odpovědi
nechci zakládat nové téma. Mohl by mi někdo vysvětlit, jak se konkrétně AD/DA používají a k jakým účelům? Něco už jsem si této problematice nastudoval, ale nikde jsem nenašel konkrétní použití v praxi. Zajímalo by mne jestli se AD/DA používají jen při mixáží a masteringu nebo je lze využití i při náběřech třeba zpěvu? Časem uvažuji taky nějaký koupit tak abych měl ucelenější představu, kdy lze nebo nelze využít AD/DA.
Díky za odpovědi




