Domácí hudební koutek. Co dokoupit, rady?

Ostatní audio hardware, obecná diskuse
ELMARQ

Domácí hudební koutek. Co dokoupit, rady?

Příspěvek od ELMARQ » 19 dub 2011 12:39

Dobrý den všem,

Dneska jsem se zde zaregistroval, abych mohl s vámi konzultovat hudbu. Věnuji se produkci a DJingu elektronické hudby (Dutch House| Progressive House | Electro House). Jsem docela laik, takže budu rád za jakékoliv odborné rady. Doufám, že mě hned silně nezkritizujete a neodpálkujete tam, odkud jsem přišel. Produkci dělám v FL Studiu, ale po koupi nového PC, bych rád začal dělat v něčem asi lepším. Cubase, Logic.. ?

Ukázka toho co zhruba dělám: (bez nějakých aranží, přechodů, efektů a hlavně mixu a masteru, který vlastně ani neumím - zhruba 50% práce)

http://leteckaposta.cz/676266483

Jako první potřebuji zcela určitě nové PC (pouze opravdu na produkci), takže tady bych byl rád za tipy co by jste mi doporučili.
Dále nejspíš nějaké krabičky, trochu ať ten zvuk za něco stojí a může jít ven přímo ode mě. Lampový kompresor, něco dál?

Přidávám fotku, mého "produkčního koutku", i když asi není určitě správně akusticky vyřešen a ten "setup" taky není bůh ví jaký. Dostudoval jsem, všechno jsem si kupoval sám, takže vybavení za cca 100.000 je pro mě skvost.

Setup:
Stůl byl vyroben na míru
Aktivní monitory Behringer B2031A
Zvuková karta Focusrite Saffire 6 USB
Midi kontroler M-Audio Oxygen61

Obrázek
Obrázek

Děkuji všem za případné dotazy a rady..

roocza

Re: Domácí hudební koutek. Co dokoupit, rady?

Příspěvek od roocza » 19 dub 2011 13:07

setup máš na pohodu, jenom se do toho pustit... krabičky netřeba

Kelley

Příspěvek od Kelley » 19 dub 2011 13:32

Ty nechceš rady, ty se chceš pochlubit :!: :mrgreen:

ELMARQ

Příspěvek od ELMARQ » 19 dub 2011 13:47

Děkuji za příspěvky pánové. Myslím, že se nemám s čím chlubit :|