No to v podstatě u všehomatucha píše:To je dost akademicka debata... hejbnes eq, savli a rozdil je paaa paaa.
High end 2ch AD
Re: High end 2ch AD
Re: High end 2ch AD
druha ruka lavry black je nekde na $800... takze cca 17 tis se vsema danema a postovnym. Je to ok, ale fakt bych raci spis neco udelal s tim big knobem a mikrakama (jestli hrajou nejakou vetsi roli v ramci prace, kterou delas a nejsou jenom na par efektu a jinejch legraci do multimedii).Magion píše:diky za postřehy.
všechno je to cenově o dost výš, než je pro mě v tuto chvíli smysluplný...
skutečně nepotřebuji více kanálů. 16 na ZEDR16 + patchbay mi bohatě stačí.
lavry black je i tak cenově docela vysoko. leda z druhý ruky
Re: High end 2ch AD
V tom máš velkou pravdu ... bez dobrých mikrofonů a preampů je příliš dobrý převodník v podstatě zbytečný ... (není až tak moc co převádět ...)matucha píše:a zamyslel se nad mikrakama - v nich vidim nejvetsi slabinu. Je opravdu jedno jestli pak takovej signal projde nakonci skrz rme/digidesign nebo maitnera.
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Re: High end 2ch AD
.
tyhle debaty o prevodnicich mam moc rad a soucasne me desne serou .... ted se jen nejak rozhodnout co z toho vic
ja si vzdycky vzpomenu na par momentu ktery mi davaj argumenty z uplne jiny strany. Treba pan Chris Lord Alge, kterej pouziva starej 16 Bit SONY DASH pasovej digital a k nemu jeste starej ADAT aby mel vic vystupu. Je nebo neni blazen ? Na tom on micha nejuspesnejsi alba posledni doby. Coz je a neni podstatna informace vzhledem k tyhle debate samo, ale dobrej pohled na vkus / potreby nekoho jinyho z trosku, jak to rict, no z "jinyho" sveta. Zvuk jeho alb je kazdopadne neskutecnej. Dalsi pohled na vec taky treba je, ze ohromna spousta top alb byla (a stale je) michana / nahravana na tech nejsprostejsich prevodnicich ktery prodaval digidesign k protools - modely 192 a 92 (ty me fakt hodne zaskocily). Z tech pritom sly stopy z protools primo do velkejch analog pultu a nikdo to neresil a pritom to takhle bezelo v hromade velkjech studii. Studia ktera si davala zalezet pouzivala povetsinou vicekanalovy Apogee prevodniky. Paradoxne ale tady z podobnejch eZone debat mam pocit, ze v CR se delaji urcite jeste vetsi a veleuspesnejsi alba a ze tu musime mit jeste vetsi pozadavky na kvalitu nez jsou vsechny zde zmineny "nedostacujici" firmy. Coz samozrejme nemame ale mohlo by to tak vypadat hehe
DD
Prijde mi taky ze kdyz je design nejaky masiny skvelej tak je skvelej, cili nemyslim si treba ze starsi LAVRY BLUE je ted najednou spatnej jen proto ze je neco novejsiho. Tak to bude stale, ze budou stale novejsi masiny. Na tohle ja trosku kaslu (v ramci mezi). To bych musel bejt obeti gear fetisismu aby me tohle rozhodilo : )
Dalsi vec je dulezty si uvedomit proc a pro koho se vyrabej vicekanalovy prevodniky. A pro jakej ucel stereo prevodniky.
Taky zastavam nazor ze hranice mezi HiEnd prevodnikama je uz tak mala (a to si narovinu ty maly detaily zas tak nezvelicujme), ze to jsou vesmes akademicky debaty a ja za tim casto cejtim v nekterejch pripadech urcitej snobismus, coz fakt nemam rad, na GS je to primo enormni.
Vzdycky je dobry mit snahu mit solidni kvalitni zarizeni ktery zvuku pomuze znit dobre, ale od urcityho levelu uz to je vse v rovine teoretickyho klaboseni a prosazovani svejch osobnich pocitu. Nerad bych aby tyhle debaty do tohodle zabredly, ale vetsinou zabredavaj. Cili to co se tu na zacatku resilo se uz neresi, cimz hrozi ze debata ztrati na smylsu .c)
tyhle debaty o prevodnicich mam moc rad a soucasne me desne serou .... ted se jen nejak rozhodnout co z toho vic
ja si vzdycky vzpomenu na par momentu ktery mi davaj argumenty z uplne jiny strany. Treba pan Chris Lord Alge, kterej pouziva starej 16 Bit SONY DASH pasovej digital a k nemu jeste starej ADAT aby mel vic vystupu. Je nebo neni blazen ? Na tom on micha nejuspesnejsi alba posledni doby. Coz je a neni podstatna informace vzhledem k tyhle debate samo, ale dobrej pohled na vkus / potreby nekoho jinyho z trosku, jak to rict, no z "jinyho" sveta. Zvuk jeho alb je kazdopadne neskutecnej. Dalsi pohled na vec taky treba je, ze ohromna spousta top alb byla (a stale je) michana / nahravana na tech nejsprostejsich prevodnicich ktery prodaval digidesign k protools - modely 192 a 92 (ty me fakt hodne zaskocily). Z tech pritom sly stopy z protools primo do velkejch analog pultu a nikdo to neresil a pritom to takhle bezelo v hromade velkjech studii. Studia ktera si davala zalezet pouzivala povetsinou vicekanalovy Apogee prevodniky. Paradoxne ale tady z podobnejch eZone debat mam pocit, ze v CR se delaji urcite jeste vetsi a veleuspesnejsi alba a ze tu musime mit jeste vetsi pozadavky na kvalitu nez jsou vsechny zde zmineny "nedostacujici" firmy. Coz samozrejme nemame ale mohlo by to tak vypadat hehe
Prijde mi taky ze kdyz je design nejaky masiny skvelej tak je skvelej, cili nemyslim si treba ze starsi LAVRY BLUE je ted najednou spatnej jen proto ze je neco novejsiho. Tak to bude stale, ze budou stale novejsi masiny. Na tohle ja trosku kaslu (v ramci mezi). To bych musel bejt obeti gear fetisismu aby me tohle rozhodilo : )
Dalsi vec je dulezty si uvedomit proc a pro koho se vyrabej vicekanalovy prevodniky. A pro jakej ucel stereo prevodniky.
Taky zastavam nazor ze hranice mezi HiEnd prevodnikama je uz tak mala (a to si narovinu ty maly detaily zas tak nezvelicujme), ze to jsou vesmes akademicky debaty a ja za tim casto cejtim v nekterejch pripadech urcitej snobismus, coz fakt nemam rad, na GS je to primo enormni.
Vzdycky je dobry mit snahu mit solidni kvalitni zarizeni ktery zvuku pomuze znit dobre, ale od urcityho levelu uz to je vse v rovine teoretickyho klaboseni a prosazovani svejch osobnich pocitu. Nerad bych aby tyhle debaty do tohodle zabredly, ale vetsinou zabredavaj. Cili to co se tu na zacatku resilo se uz neresi, cimz hrozi ze debata ztrati na smylsu .c)
Re: High end 2ch AD
A které hi end převodníky (Prism, Meitner, Genex, Forssell, Lavry Gold, DCs, DAD atd atd) jsi sám detailně vyzkoušel a porovnal s jinými ? Nebo je to jen zmíněná akademická debata ?ECSON WALDES píše:
Taky zastavam nazor ze hranice mezi HiEnd prevodnikama je uz tak mala (a to si narovinu ty maly detaily zas tak nezvelicujme), ze to jsou vesmes akademicky debaty a ja za tim casto cejtim v nekterejch pripadech urcitej snobismus, coz fakt nemam rad,
Realita je taková, že převodník je stejně důležitá (a kvalitativně proměnlivá) součást řetězce jako třeba mikrofon a preamp. Pokud člověk sám něco reálně nevyzkouší a neporovná, může se utěšovat podobnými teoriemi ...
A být jako třeba Ethan Winer na GS, který též brojí proti všem hi end převodníkům. A když se ho někdo zeptal, jaké z nich sám vyzkoušel, tak s upřímností jemu vlastní řekl že žádné, protože to není třeba
Pro mě je vždycky směrodatnější to, co sám slyším než si číst o tom co má nějaký Franta John kdesi (možná) ve studiu ...
A co se týče nahrávání akustických nástrojů, klasiky , orchestrů apod. (čili tam kde je třeba získat opravdu krásný, reálný, detailní zvuk se vším všudy) , tam na převodnících hodně záleží a asi není náhoda že tam se skoro vždy používají ty nejlepší dostupné převodníky ...
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Re: High end 2ch AD
ivo rekni mi, co to zase je za otazku ? Nejake tvoje postuchovani a dokazovani si, kdo dal docura nebo co ? ja myslel ze jsi pan v letech kterej je nad veci. Jsi kecka, nemam rad tvoje podbarveny naozory. A ta narazka na snoby, byla mirena predevsim na tebe.Ivo píše:ECSON WALDES píše:
A které hi end převodníky (Prism, Meitner, Genex, Forssell, Lavry Gold, DCs, DAD atd atd) jsi sám detailně vyzkoušel a porovnal s jinými ?
....a jestli te to uspokoji, ja mluvil o tech HiEnd prevodnicich, ktery jsem mel moznost porovnat a mit na ne svuj nazor - Euphonix, IZ Radar, Cranesong, Prism Dream, Jestli si chces delat uplnej seznam abys nemusel mit dalsi hloupy otazky - tak jsem mel tu cest s prevodnikama od profi az po hobby - Apogee, Lucid, Lynx, SSL, Lavry (Black a Blue), Alesis, Motu, Rme, Mackie, Yamaha ...verim ze ty jsi jich laboratorne testoval 1000x vic - chapu z toho ze jsi chtel napsat ze jsi jedinej na svete kdo mel v ruce nejakej prevodnik
Re: High end 2ch AD
Fajn, myslím že není třeba víc dodávatECSON WALDES píše: ivo rekni mi, co to zase je za otazku ? Nejake tvoje postuchovani a dokazovani si, kdo dal docura nebo co ? ja myslel ze jsi pan v letech kterej je nad veci. Jsi kecka, nemam rad tvoje podbarveny naozory. A ta narazka na snoby, byla mirena predevsim na tebe.
Já jsem se na rozdíl od tebe pouze ze zájmu ptal, jaké hi end převodníky jsi měl možnost vyzkoušet ... ty ses vedle toho seznamu (za který díky) ještě i ješitně vyblil
Máš tohle zapotřebí, Jirko ? Už bys taky mohl pomalu trošku dospět, co myslíš ?
Já jsem slyšel dost velké zvukové rozdíly mezi různými převodníky (možná je to i tím že oblast akustické hudby je trošku vnímavější na různé jemné zvukové nuance než oblast pop/rock). Ty jsi je v rámci hudby kterou provozuješ slyšel méně. V pořádku.
Ale tyhle osobní výlevy a ataky si zkus už pomalu odpustit, už to začíná být trochu monotonní a nudné
Re: High end 2ch AD
Je pravda, ze uz tu byla strasna nuda dlouho 
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
- ECSON WALDES
- Profesionál
- Příspěvky: 1859
- Registrován: 16 zář 2002 14:52
Re: High end 2ch AD
carloff píše:Je pravda, ze uz tu byla strasna nuda dlouho
Re: High end 2ch AD
No ne?
kdyz si vsichni padame kolem ramen a rikame si jak jsme dobry tak je to jen ODPORNA NUDA.. Tohle cloveka bavi cist
a navic to je folklor... 
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: High end 2ch AD
Chlapi mate to zapotrebi...? 
Re: High end 2ch AD
Ja vam nevim, treba ted delam par veci nahravanejch na Svarove skrz apogee AD16x. Je tam vsechno, nic mi neschazi, spis de o to jak to v mixu nezkazit. Lukas mi rikal, ze by ho mozna zajimal Burl mothership, ze by to mozna mohlo posunout jeho zvuk este nekam lip... ale zaroven samozrejme hodne dobre vi, ze to doopravdy neni potreba... a ekonomicky ze to vubec smysl nedava.
Lidi co nahravaj top popovy vokaly pouzivaj rosettu 800 (viz pensado's place)... a to je pro pop mega dulezita vec (vokal). Asi by mohli pouzit jiny/lepsi, ale funguje jim to tak co? A tam fakt nejde o to, ze by se spokojili s malem.
Zbytecna pretahovana, jakmile se clovek hlavnima kanalama dostane nad uroven m-audio/rme, tak je v suchu. Je to stejny jak kdyz z kompaktnich fotaku prejdes do zrcadlovek, nezeby nebyly rozdily, ale nejvetsi rozdil je uzivatel. A dobry fotky se daj delat i na (stale se zlepsujici) kompakty.
Lidi co nahravaj top popovy vokaly pouzivaj rosettu 800 (viz pensado's place)... a to je pro pop mega dulezita vec (vokal). Asi by mohli pouzit jiny/lepsi, ale funguje jim to tak co? A tam fakt nejde o to, ze by se spokojili s malem.
Zbytecna pretahovana, jakmile se clovek hlavnima kanalama dostane nad uroven m-audio/rme, tak je v suchu. Je to stejny jak kdyz z kompaktnich fotaku prejdes do zrcadlovek, nezeby nebyly rozdily, ale nejvetsi rozdil je uzivatel. A dobry fotky se daj delat i na (stale se zlepsujici) kompakty.
Re: High end 2ch AD
Ono ekonomicky by v CR nemelo smysl vymyslet nic vic, nez dva mikraky okolo 15000 , jeden 8mikanal preamp ,nejaky dynamiky a nejaky prevodnik second hand okolo 30ti tisic ..plus NS10 a nejaky lepsi bedny do 50...
ale prave to ostatni, je ta zabava a to, co je zajimave....a to, pro nas hracicky, co je hezke
ale prave to ostatni, je ta zabava a to, co je zajimave....a to, pro nas hracicky, co je hezke
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
Re: High end 2ch AD
Ja se spis divim, ze se tomu divisKermitak píše:Chlapi mate to zapotrebi...?
carloff: Ty prase jedno, nauc se psat cislovky!
Re: High end 2ch AD
vsak taky ja netvrdim ze to je gramaticky spravne, zda se mi to pouze srozumitelnejsi...ona absence hacku a carek a taktez interpukce v internetovem psanem projevu taky neni spravna... vzdyt to mas fuk 
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz





