Zaruka a moznost vratenia tovaru

Ostatní audio hardware, obecná diskuse
vasek
Příspěvky: 1864
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od vasek » 13 čer 2013 14:35

Oxyygen píše:prodejce je pouze placeny za to, ze proda zbozi koncakovi. Kvalitu/zaruku zbozi na kterym se nepodilel prece nemuze ze zakona garantovat. Garantovat muze pouze svoje sluzby.
Zkus domyslet, co by to znamelo v důsledku a musel bys zjistit, že to je blbost.

hubert
Příspěvky: 1298
Registrován: 13 lis 2002 13:12

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od hubert » 13 čer 2013 14:42

Jo jo zaruku garantuje a drzi vyrobca a poskytuje ju na svoje produkty distributorovi a ten ju prenasa na predajcu....predajca je len jej vykonavatel v zmysle platnej legislativy.....Niektori nemenovani distributori namiesto garancie poskytnu dealerovi dalsie sconto (ak to tak dealer chce) vtedy vsetky garancne naklady znasa sam....pre zakaznika by sa tym nemalo nic menit.....zial nie vzdy to tak je....ale to su specialne pripady....

Uživatelský avatar
biscuit
Příspěvky: 8807
Registrován: 22 črc 2004 02:58

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od biscuit » 13 čer 2013 15:36

prodejce je prostrednik a tak jak je to nastavene, je to spravne. vetsinou ale jde resit zaruku i primo s dovozcem, nebo vyrobcem. rekl bych ze zakaznik ma casto na vyber. vyrobce, kdyz neresi garance, ma vetsinou sve autorizovane servisy, ktere stoji uplne mimo prodejni cestu a presto je varianta obratit se rovnou na ne. takze podle meho, nic neni tak striktniho, jak se tady docitam.

Uživatelský avatar
Oxyygen
Profesionál
Příspěvky: 3172
Registrován: 06 čer 2002 19:22

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od Oxyygen » 13 čer 2013 15:45

Me slo jen o to, ze prodejce musi garantovat 2 letou zaruku. Prodejci ji vsak nikdo ze zakona negarantuje, protoze nakupuje v ramci obchodniho zakoniku a tam o zadne zaruce neni ani carka (respektive ze si ja ma kazdej nastavit sam).

Ja si myslim, ze jakakoliv zakonna zaruka je draha blbost. Mel by si ji nastavovat vyrobce/prodejce dle svych moznosti a uvazeni.

Radsi bych mel volbu zda si koupit zaruku nebo ne. Ja osobne ji v drtive vetsine neuplatnuji.
Výroba reklam, jingles a prom pro síť rádií Radio United
http://www.semamastering.cz | http://www.kiss.cz | http://www.bandzone.cz/mellowpower

vasek
Příspěvky: 1864
Registrován: 11 úno 2005 12:04

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od vasek » 14 čer 2013 12:30

Mně se zdá záruka daná zákonem jako dobrá věc. Akorát by se místo plošných dvou let mohla trochu víc diferencovat podle typu výrobku.

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od TOM-Thak » 18 čer 2013 08:27

Nemáte někdo tip na dobrý iOS mail klient, který by uměl spravovat schránku z jiného hostingu než gmail? Ten interní mail sice cca funguje, ale zase neumí víc účtů. Mě by se líbilo, kdyby byl klient, který bude spravovat víc schránek a při odpovědi by se posílal tak, jako kdybych odpovídal ze schránky, na kterou to přišlo. Teď to řeším tak, že si nehávám přeposílat věci na gmail, ale nelze z toho odpovídat, protože odpověď by přišla z gmailu..

Uživatelský avatar
Oxyygen
Profesionál
Příspěvky: 3172
Registrován: 06 čer 2002 19:22

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od Oxyygen » 18 čer 2013 08:45

Výroba reklam, jingles a prom pro síť rádií Radio United
http://www.semamastering.cz | http://www.kiss.cz | http://www.bandzone.cz/mellowpower

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21306
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od Pytkin » 18 čer 2013 08:51

Tom : A to urcite nejde ? ja som sefom nakonfiguroval viac mailov a vsetko funguje .. nie som si isty , ci si mozu pri odpovedi vybrat , od kial posielaju odpoved .. ale mam pocit ze to samo dava ten , na ktory to prislo ..

BTW : preco to je v tejto teme ?

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od TOM-Thak » 18 čer 2013 09:31

Sparrow vypada jako dobra volba. Diky

P.S.: No nechtel jsem zrovna zakladat uplne nove forum jen kvuli jedne app. A do sekce iOs hudebni app se to zrovna nehodi..

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21306
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od Pytkin » 18 čer 2013 09:41

ale zaruka a vratenie tovaru ? neni to tema na mile daleko ? :)

a fakt chces iny mailer ? mne sa zda ten interny uplne na poradku ..

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od TOM-Thak » 18 čer 2013 10:01

Mozna by se to tema dalo prejmenovat "vse o iPhone".

Jinak ten mailer se da rozchodit pro vice aliasu, ktere jsou sdruzene pod jednim gmail uctem. Gmail umoznuje mit vice aliasu.
Ale vice rozdilnych uctu tzn. iMAP, POP3, SMTP treba pro 3 uctu a pak si vybirat to umi asi jen ten Sparrow. Sparrow tedy neumi notifikace, ale ty ja mam stejne vypnute. Dobra varianta, ale dost obtizna by byla nejak sdruzit vsechny ty ucty pod jeden gmail.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21306
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od Pytkin » 18 čer 2013 10:02

ja som tam nastavil 3 rozne pop3 konta .. ziaden gmail ..

jo a mam dost kamaratov, co pouzivaju gmail ako koncentrator .. ze si vsetky pop3 accounty nahodili do neho a citaju vsetko na gmaily ..

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od TOM-Thak » 18 čer 2013 10:30

Copak to čtení.. to se dá zařídit snadno, mě jde hlavně o to, aby bylo možné odpovídat ze stejné adresy, na kterou byl e-mail původně zaslán čili 3 různé SMTP nebo iMAP účty. A kdyby to bylo hodně chytré, tak by to mohlo umět pak poznat, že e-mail přišel na adresu "adresa1" a při odpovědi by to odpovědělo z "adresa1" a ne z "..@gmail.com". Zkusim si s tim pohrat, mozna se mi to podari rozchodit i na tom klasickem. Ale na klasickem mail app nejdou vytvaret moc slozky, co tak koukam, jen VIP slozky.

Uživatelský avatar
Pytkin
Moderátor
Příspěvky: 21306
Registrován: 23 kvě 2002 16:23

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od Pytkin » 18 čer 2013 10:40

tom : no daval som 3 ucty a 3 rozne SMTP servery .. z IMAPu mi to samo zlozky zobralo samo ..

Uživatelský avatar
TOM-Thak
Příspěvky: 3854
Registrován: 19 čer 2004 22:38

Re: Zaruka a moznost vratenia tovaru

Příspěvek od TOM-Thak » 18 čer 2013 10:42

To je zvlastni.. bavime se stale o tom inbuilt iOS 6.1.2 e-mail klientovi ? :))
No budu laborovat.

Odpovědět