ja si B4 pochvalujem.. ten zvuk s toho je slusne organicky, znie velmi prijemne a zivo mojim usiam, ked sa dobre pouzije v mixe tak si myslim ze je mizive percento ludi co by uhadli ze to nieje original hammond... bezny konzument muziky urcite nie
Native Instruments FM8 a B4
tak tak najma ked ta oznost vyskusat si to tu je ...
ja si B4 pochvalujem.. ten zvuk s toho je slusne organicky, znie velmi prijemne a zivo mojim usiam, ked sa dobre pouzije v mixe tak si myslim ze je mizive percento ludi co by uhadli ze to nieje original hammond... bezny konzument muziky urcite nie
...inak ja mam aj tak nejak vrodenu nedoveru k sample-based instrumentom, vzdy mam radsej syntezu/physical modelling ...
ja si B4 pochvalujem.. ten zvuk s toho je slusne organicky, znie velmi prijemne a zivo mojim usiam, ked sa dobre pouzije v mixe tak si myslim ze je mizive percento ludi co by uhadli ze to nieje original hammond... bezny konzument muziky urcite nie
ja mam radsej b3 sample koli spine, b4 je moc sterilna... ale ze nema tlak... ja tento argument neberem, na to su kompresory a mixaz obecne, aby sa tlak spravil. naopak ked sa moc tisne do popredia a clovek to chce ako podmaz (pri hammondoch celkom typicky, he?), tak sa musi ten zvuk "riedit" reverbami a bohviecim... naslapane maju byt lead synthy, nie organy, ked uz. b4 je fakt prijemna, to pytkin vystiholPytkin píše:ja mam osobe B4 rad odjakziva .. neni som zrovna Hammondovy specialista .. Ale to co ide z B4 je velmi prijemne .. neskusal som charlie a ine emulacie .. Jedine co s cim to viem porovnat su AKAI cdka s B3 .. Tie su spinavsie ako B4 ale zase sa s tym zvukom neda nic robit ..
jo .. sample su tiez super .. len s nimi sa neda krutit .. cize ked si chces zvuk upravit k svojmu obrazu , tak B4 je tiez pouzitelne .. tak ako hovori kexik .. zavisi aj od pouzitia .. solovy B3 by zrejme z B4 nebol uplne OK .. ale ked je to v podmaze , tak by som sa za B4 nehanbil ..
inak videl som na jazzovych dnoch takeho stare dedulka , kereho k hamondu na podiu museli oprevadit .. asi by tam nedosiel .. ale co potom na nom robil , to bolo velke peklo .. tak uznavam ze tam by asi B4 neuspelo ..
inak videl som na jazzovych dnoch takeho stare dedulka , kereho k hamondu na podiu museli oprevadit .. asi by tam nedosiel .. ale co potom na nom robil , to bolo velke peklo .. tak uznavam ze tam by asi B4 neuspelo ..
Když už jsme u toho srovnání B4 a B4 II: v jedničce není možnost měnit typ reproduktoru. Ve dvojce jsou různý repra a teď nevím, jestli různý typy zkreslení. Každopádně to zkreslení je ve dvojce imho o dost horší
Zdá se, že to zkopírovali včetně cabinet modelingu z Guitar Rigu. Větší zkreslení je dvojce je pro mě nepoužitelný, v jedničce celkem v pohodě.
vašek
jinak k tomu použití B4 - samozřejmě souhlasím že se dá někdy použít jako background do nahrávky, otázka na začátku zněla - jsem milovník hammond zvuků..... a to tenhle nástroj zcela nesplnuje.
myslím že o tom tlaku je řeč především v tom smyslu že jak jsem si všimnul - zvuk je ošizený a nepevný hlavně v basech a ve středech nástroj stále zní jakoby to člověk poslouchal na levných bednách.
no ale kroutit se s tím dá krásně - a je to tím pádem vlastně hodně příjemné a levné a dostupné seznámení s nástrojem hammond B3.

jo to máš pravdu - to zkresleni se téměř nedá použít - jedničku už nemám tak si člověče vlastně nevzpomínám jestli to bylo lepší, ale každopádně když si odmyslím zkreslení tak mi přijde dvojka zvukově o kus dál.to zkreslení je ve dvojce imho o dost horší Zdá se, že to zkopírovali včetně cabinet modelingu z Guitar Rigu. Větší zkreslení je dvojce je pro mě nepoužitelný, v jedničce celkem v pohodě.
jinak k tomu použití B4 - samozřejmě souhlasím že se dá někdy použít jako background do nahrávky, otázka na začátku zněla - jsem milovník hammond zvuků..... a to tenhle nástroj zcela nesplnuje.
myslím že o tom tlaku je řeč především v tom smyslu že jak jsem si všimnul - zvuk je ošizený a nepevný hlavně v basech a ve středech nástroj stále zní jakoby to člověk poslouchal na levných bednách.
no ale kroutit se s tím dá krásně - a je to tím pádem vlastně hodně příjemné a levné a dostupné seznámení s nástrojem hammond B3.
OK, tak zase tak velky milovnik nejsem 
Chtel jsem tim jen vyjadrit, ze se mi tenhle zvuk v nahravkach libi (netusil jsem, ze i u ostatnich lidi tady na foru je tak v oblibe), nicmene nechci ho jako hlavni nastroj, ale spise jako ten vyse zminovany "podmaz". Pritom se nejake nectnosti B4 skryji. Kdyz to bude obcas hrat solo, tak to nejak upravim ekvalizaci nebo efektem.
Ted jsem zjistil, ze NI maji na webu ke stazeni demo verzi, tak ji asi jeste vyzkousim pred koupi, ale prakticky uz jsem pro B4 rozhodnuty. Poslechl jsem si demo nahravky na webu a ty zni pro me uspokojive.
Chtel jsem tim jen vyjadrit, ze se mi tenhle zvuk v nahravkach libi (netusil jsem, ze i u ostatnich lidi tady na foru je tak v oblibe), nicmene nechci ho jako hlavni nastroj, ale spise jako ten vyse zminovany "podmaz". Pritom se nejake nectnosti B4 skryji. Kdyz to bude obcas hrat solo, tak to nejak upravim ekvalizaci nebo efektem.
Ted jsem zjistil, ze NI maji na webu ke stazeni demo verzi, tak ji asi jeste vyzkousim pred koupi, ale prakticky uz jsem pro B4 rozhodnuty. Poslechl jsem si demo nahravky na webu a ty zni pro me uspokojive.
fova: jestli chceš B4 pro podmaz, tak úplně v pohodě. Otázka je, jestli by tě v tomto neuspokojilo něco, co je zadarmo.
martinrx: ano, zkreslení je v jedničce podle mě opravdu lepší. Tos vystihl, že se člověk může aspoň s B3 seznámit, jak to fachčí, co se dá dosáhnout leslie efektem, jaký intervaly se jednotlivýma táhlama přidávají...
martinrx: ano, zkreslení je v jedničce podle mě opravdu lepší. Tos vystihl, že se člověk může aspoň s B3 seznámit, jak to fachčí, co se dá dosáhnout leslie efektem, jaký intervaly se jednotlivýma táhlama přidávají...




