Fencer píše:se mi líbí. Lákalo mě, že uváděl velmi nízké zatížení procesoru na současných PC, jenže já mám noťas 2 roky starý a 1 instance mi sežere od 8 - 26% - podle náročnosti presetu (tedy je i náročnější než "jeho" TyrellN6), což z něj udělalo pro mě momentálně ne moc dobře použitelný VST nástroj pro tvorbu hudby .
toto inak nechapem

velmi casty postoj u vas desktoparov pluginarov..

ste zmlsany tym ze. 300 pluginov realtime

) vsak naeditujem zvuk, melodiu, nasamplujem do audio stopy, a hotovo.. mrte ludi presne tymto sposobom funguje s hw syntakmi.. ja som presne tento postup uz davno uplatnoval aj s sw syntakmi.. aj na desktope ked som este robil hudbu... a tym padom som vobec nemusel riesit ci mi nejaky syntak zozere 20 alebo trebars 80% ale len to ci mi da zvuky co potrebujem

jedine co som riesil realtime boli inserty a send fx..
vedlajsi efekt je ze som sa vdaka tomu zbavil typickeho zlozvyku "pluginarov" ze "nejak to teraz len narychlo natocim vsak potom sa k tomu vratim a doladim to" .. clovek sa do uti spravit vsetko hned na zaciatku poriadne.. aby sa k tomu uz vracat nemusel..
dalsie vedlajsi efekt je ze ma clovek v projekte vsetko pekne wav takze napriklad spravit sample pack pre remoxovanie znamena vykopirovat z projektu folder s audiom - robota na 0 minut

)
plus ked mas veci v audiu zrazu zistis ze sa ti otvoria nove moznosti na editaciu - strihanie, rozne hratky s audiom.. veci co, ked to ti to slape realtime, nespravis..
ber to ako tip trochu ineho pohladu na workflow pri produkovani.. predstava ze vsetko musim mat realtime aby som sa mohol vratit a tuto tymto cudlikom potocit a zmenit zvuk o 0.01% cloveka casto skorej brzdi nez mu pomaha, ver mi
