
Dle mého je tahle library špička - žádný specialista na žestě, ale výtečná všepokrývající kolekce viz. Kontakt 2 library
Faktem je, že právě tyhle chybějící "vychytávky" dělají z těch ukázek to, co jsou

Jenze se podivej na ty ceny plne Vienny!SadLuck píše:Ale to, co s plnohodnotnou Viennou s tím minibalíčkem v kontaktu neuděláš ani omylem - je to spíš balík (tušim 4 DVD) který obsahuje VŠECHNO - takže i žeště/dechy...
K3 je fajn ako univerzalna zakladna library.fova píše:OK, gentlemen, takze Kontakt je prvni horky adept. Diky za vas cas.
Jeste pockam, jestli neprihodi nejake moudro nekdo dalsi.
potom existuje Cris Hein Horns balik aj so samplerom. ja ho mam kupeny a je velmi dobry prave na pop/jazz a pod. je tam velke mnozstvo artikulacii prepinatelnych cez klavesove skratky, takze sa s tym daju velmi rychlo napisat velmi zive tracky.Amorph píše:Poshook: hm, Sam zni dost dobre. Ale taky neni zrovna levnej. Kazdopadne je k nemu potreba jeste sampler, ktery Fova nema.
Ad Viena: cela VSL ma myslim cca 500GB. Ale neni to jen o mnozstvi nahraneho materialu, ale i o skriptovani specialniho prehravace, kterej inteligentne vybira artikulace a stara se za tebe o prirozenou hru (i kdyz to asi bude mit sve meze). Ten prehravac u ty VST Vieny podle me je a stoji to za uvahu.
Fova: V Kontatu je pro zacatek vsechno. Jestli nechces delat primo symfonicky veci, tak ti orezana VSL bude myslim stacit. Plus hafo ostatnich veci, bici, klavesy, syntaky, etnicka knihovna, nevim co jeste.. myslim, ze to neni spatna volba. Nekomu nesedi ovladani Kontaktu, ktery je na prvni pohled trochu nestandartni, ale po chvili zjistis, ze s tim udelas fakt skoro cokoliv a docela rychle. Co jsem se koukal, tak ve trojce na ovladani a prehlednejsim performance rezimu jeste zapracovali. Posledni trochu diskutabilni vec je, ze Kontakt a v podstate vsechno od NI ma tak trochu svuj zvuk a clovek si nekdy musi dat pozor, aby do nej moc nesklouzaval. Ale to je spis vec osobni preference, nekomu to naopak muze vyhovovat:)