Co sem ale cet, tak Apple s iPhonem neprinasi nic co by uz na trhu nebylo od asijskejch vyrobcu. Rozdil je v tom, ze Apple iPhone uvede s brovskou kampani jako u iPodu kterej ve svy podstate taky jak se uz delsi dobu vi neumi toho tolik co levnejsi a casto malo znama konkurence. Reklama a ziskani zaskaznika je pro Apple zasadni. Jestli to ovsem zlomi i podstatne chudsi cechy sem fakt zvedavej:))
no nevím co se kde píše ale já neznám takový telefon který by uměl to co iphone.je pravda že je několik telefonů které umí něco jiného,nebo mají třeba lepší foták atd.... nicméně iphone je zřejmě jasně převálcuje tím co zase jim chybí - elegance, uživatelské příjemné intuitivní a rychlé prostředí....
je to jako s těmi mp3 - taky jsem to dřív nechápal než jsem chytil do ruky ipod. prostě je to v tom že s těmi vecmi od apple můžeš být i trochu kamarád. s těmi čínany a korejci kteří mají papírově více funkcí paměti apod - už to není tak snadné.
je to vlastně stejné jako s počítači apple. těžko vysvětlovat někomu kdo si zakládá na tom že má pc s nejrychlejším procesorem, mega pamětí, grafárnou a jánevímcoještě že radši používám 4 roky starý mac. - je to prostě jednoduché - cítím se prostě lépe, nemusím se o něj moc starat, on mi spolehlivě slouží, je příjemný na pohled, má inspirativní prostředí, intuitivní a spolehlivý systém, kde tě nic nenasere, a já jsem proto v pohodě a dělám si na něm úplně všechno bez omezení aniž bych měl prudu kdy se mi sesype.
tím neříkám že bude iphone hit. jen chci podotknout že věci od apple jsou většinou mnohem příjemnější na užívání a proto je mají lidi rádi.
a to že se obchodní strategie zakládá na image a mohutné reklamní kampani je prostě dan dnešní povrchní době.
a taky je jobs hračička - jinak by ho to asi nebavilo.
