Článek - Stavba domácí DAW

Co se nevešlo do definovaných kategorií a souvisí s tvorbou hudby
Jindy2

Článek - Stavba domácí DAW

Příspěvek od Jindy2 » 22 zář 2008 16:44

Ehm, dopředu prosím - nebijte mě :) Napsal jsem článek zaměřený na laiky o stavbě domácí DAW, článek vyhrál v soutěži na PC Tuning jako nejlepší a dnes tam u nich vyšel.

Zde je link: Stavba domácí Digital Audio Workstation - by mindwarp.cz & pctuning.cz

Tady to asi nikomu nic nepřinese, ale třeba by někoho zajímalo, jak jsem to pojal.

Ale upozorňuji nebrat slova jako profesionální nějak doslovně, protože jsem zcela vypustil platformu MAC a Logic, i ProTools atd. Nemám s tím zkušenosti a laikům bych tam MAC stejně necpal.

Cyril

Příspěvek od Cyril » 22 zář 2008 17:58

Peknej pocin! Jak to ctu tak sem u zvukovych karet, asi je skoda zes tam vynechal podstatnou vec- vysvetlit, v cem se lisej prevodniky jednotlivych karet a proc je dulezita jejich kvalita. Jinak by si nekdo treba mohl myslet, ze kdyz nic nenahrava a vsechno klika mysi do pianorollu, ze je mu naka latence sumak a staci soundblaster. Jenze ten zvuk z ty karty jde i ven...
Grafický design – http://www.cyrilkriz.cz (velmi rád navrhnu tiskoviny pro kapely, producenty a studia)

Venti

Příspěvek od Venti » 22 zář 2008 18:04

Skvely clanok pre zaciatocnikov !!!...
Super Jindy ...

Jindy2

Příspěvek od Jindy2 » 22 zář 2008 18:30

Díky kluci :)

Cyril: No, ty zvukovky - co se těch prvních třech týče, tak si nemyslím, že je tam u převodníků nějaký obrovský rozdíl. 1212m je má asi nejlepší. Ale stejně jako s tím MAC, mikrofony atd. jsem nechtěl psát o ničem, do čeho úplně nevidím a mezi to patří zatím i převodníky, já se o to prostě nezajímám.
To samé s hudební kompozicí - nejsem žádný lektor, takže jsem tam nechtěl někoho vyučovat a sjel to dost letmo.